•  summerschool שולט

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

שחר דגן  (שחר)

אאואוו אואואוא ואואואו אואאו ...

לין לויטן  (לין (:)

אני לין לויטן, בת 14 וחצי ...

חן יפרח   (חנוש)

אני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

אור (יהודה) טויטו  (TheTwitoMan)

מאיפה להתחיל??קוראים לי אור ...

מיקה לוי  (מיקה)

אני מיקה לוי אני גרה באשדוד ...

גיא שוקרון  (גיא)

שמי גיא שוקרון אני בן 15 מחדרה ...

אאואוו אואואוא ואואואו אואאו או !!!! היי יו ! (המבין יבין חחחחח) לפני שאני מתחיל חברייםםםםםםם !! לי קוראים שחר דגןןן אני בן 15 הייתי בחוויהה שלל החחייםם !! אתם לא מבינים איזוו חווייהה אדיירההה !!! (חוץ מהאוכל כמובן !) אז כככה ...
קוראים לי שחחר דגן אני בן 15 מראשון לציוןן ! אוהב לשחק כדורסללל,שחיה,לבלות עם חברים ועוד ....
אז ככה בבוקרר היוו פרפרים בבטן "מה מי בא לזה" , "מפחיד" והכולל אבל בתכללס איך שאתה מכיר את כולםם אתה בשמיים !! בימיוחד שיש לךך מדריכההה שלל החיים שקוראים לה הדר !!! באמת שאין עליה כל דבר שהייתי צריךך היאא הייתה תמיד ליידי !!
אוקיי אז עלינו למטווסס ישבנו שמענו מוזיקה כל אחד מתיישב אומר לעצמו זהוו עכשיו זה הזמןן להנותת ! לעזוב את ההורים ללכת ולהנותתת לא לחשוב כל הטיול איך אני מתגעגע לאמא.. כמה אני מתגעגע לאבא .. וכאללה פשווטט לשבתת לשים אוזניות מוזיקה מתאימה ופשוט ל ה נ ו ת !  Smileys ...

אזז איך שהגענו לקחנו את המזוודה והכול.. יצאנו לאוטובוסים ! עלינו נסענו לשפלייק !! איך שהגענוו הגיעה אלינו ה- מנהל !! דייוו !! חחח נכנסו לחדר אוכלל הביאו לנו עוגיות שכבר אומרות לנו איפה אנחנו .... Smileys וקצת פטל חחחחח ...
ואחר כך הלכנו לבחור את החדרים שלנו והכול התארגנו והתחלנו להכיר את כלל החברים החדשים ....
ברור שהכרנו את הספרדיות והכול !! אחחח .. מריה ..Smileys(מי שמבין מבין חחחחחחחחחח)!!!!

והלכנו לאכול ערב ואז לאחר מכן הלכנו לדיסקקקווווווו !!!!! SmileysSmileys
רקנו כמו מטורפייםם !! הוצאנו את כל המחשבותת והרגשוותת!!! הקמנו את כולםם כייי אצלנוו לא יושבייםםם בחייםם במסיבהה גם לא באים מבואסיםםם !! מי שבא מבואס שידבר איתי למה אני יכול להוציא אותו מזה בשניהה !!
שםםם אסוורר פשוט אסוור להיות מבואססס ! כל יום לקום בבוקר עםם חיווךךךךךךךךךךךךךך !! ובאטרףףףףףףףףף !!!!!!  SmileysSmileysSmileysSmileysSmileys
בקשר ללימודיםם .. אז ככה אני מאוד אהבתי את הלימודיםם אני הרגשתי שיש לי ביטחוןן מטורףף שאם אני טועה ישר נותנים לי ביקורת בונה ! ולא צוחקים או משהו ... תמיד היה לך למי לפנות!! אףף פעם לא הרגשתי שאני לבד בסיפור הזה תמיד היו לידי החברים התומכים ! Smileys SmileysSmileys
בקשר לטיולייםם !! היו טיוליםם מטורפייםםםםםם מגניביםם אששש !! SmileysSmileysכמוו הלונה פאררקק אוויי זאת באמתת הייתה חוויה עצוממהה !! כל המיתקנים והכול היו פשוטט מטטורףףףףףף !!
והכיי חשווב שכמעט שכחתי זה ... השופינג! זה פשוט עצוםם !! אני פשוט הבנתיי מהטיול הזה מזה שופיינג מההננהה !!!!

אבל תאמת היו גם טיולים שפשוט .......... SmileysSmileys
עכשיווו החחללקק הכיי קשהה בטיולל ..

האוכללללללל !!!  SmileysSmileys
תאמינו לי שיתקן אותי אם אני טועהההההההה !! התפריט הכללי על הבוקר ! חזיר,חזיר,שועית, וביצה מקושקשת !
ולפעמים הם היו נחמדים והיו מביאים קוראסון עם שוקולד אבל זה היה קורה פעם ב...... שנה !
מי שנוסע לזה חיייב ללדעת משהו אחחדדדד !!
הםםם קקקקק-מממ-צצצצ-נננ-יייי-םםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (האנגלים)
כל פעם צריך להגיד להם עוד עוד עד שהם מבינים (יומים אחרונים)

אבל חוץ מהדבר הזה שאפשר קצת להסתדר איתו לקראת הסוףף אין כמו להכיר אנשים אחרים מכל העולם להחליף מספרים להתקשר אליהם מידי פעםם !
ולדבר איתם באנגליתת ! להכיר בנות ולדבר איתםםם גםם חווייה עצומה חחח  SmileysSmileys
בקשר לפעילויות ! אין מה לידאוג אם במקרה נפלתם על ג′וני הוא כבר ידאג לכם למשהו טובב !!
הוא המדריך הכי טוב שאני מכיר !
הפיעילויות הכי כפיותת שיישש !! כדורגל על מרגש עננקקק כדורסל באולם מקורה בריכת שחייה נדירהההה מגרש טניסס עצווםם !!! איןןןןןןןןןן אי אפשר לתארר אתת זההה !!! מרגישים כאילו אתם מתים ובאים לגן עדן !! נשבעע .... Smileys

אזז בקיצוורר לא רוצה לתקוע פה את האתר עם כל הדברים שיש לי להגיד כי אין סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!  SmileysSmileysSmileysSmileysSmileys
אני מבטיחח לעשות מאמצים לבוא שנה הבאה ללממהה אין זה היה פשוט נדיירר ! אין על החדרים , אין על המורים , בחיים לא תמצאו מדריכה יותר טובה מהדר !
אין על המנהלים !
בקיצוור איןן עלייכםםם החווייהההההה שללל פעםםםםם בחחחייםםםםםםםם !! בחייםם אני לאSmileys ישכחח אתת הטיוללל הזהה בחחייםם !!!! Smileys  Smileys Smileys Smileys  SmileysSmileys SmileysSmileys