אלדר מייקון

וואו אין מאיפה להתחיל   אבל ...

מונדר מחאג′נה  (מונדר)

שלום אני מונדר מחאגנה מאום ...

נועה קוטיקוב  (נועה)

שלום קוראים לי נועה אני באתי ...

מיקה לוי  (מיקה)

אני מיקה לוי אני גרה באשדוד ...

גיל ברודסקי  (גיל ברודסקי)

היי אני גיל ברודסקי מבאר שבע ...

אור (יהודה) טויטו  (TheTwitoMan)

מאיפה להתחיל??קוראים לי אור ...

וואו אין מאיפה להתחיל  Smileys אבל בכל זאת צריך D:
אז אני אלדר מייקון בן 15 וטסתי לשבועיים לשיפלייק מה-15.7.2012
עד ל29.7.2012 ....

נפגשנו כולנו בשדה תעופה בהתחלה היה ריק ולאט לאט הגיעו אנשים כשכולם היו מוכנים התחלנו להתקדם לבדיקות הביטחוניות וזה היה קצת ארוך Smileys
אבל היה שווה את הזמן הזה כי כשהגענו לדיוטי פריי היה הרבה זמן להסתובב ולקנות דברים ומשם הזמן התחיל לטווווווס בטיל

ממש נהנהנו בכל רגע ולא שמתי לב ואנחנו כבר על המטוס הטיסה הייתה ממש כייפית כולם התרגשו רצינו להגיע כבר וסוף סוף הגענו ושם  חיכינו קצת זמן לאוטובוס שיקח אותנו וכבר על ההתחלה נסענו בוטובוס קומותיים שזה היה מדהים

נסיע קצרה והגענו לשיפלייק זה היה נראה כמו גן עדן מקום מדהים עם שטח
עצוום קיבלו אותנו יפה בשתייה ועוגיות ודייב המדריך עשה לי סיור במקום Smileys לאט לאט התרגלנו להכל והבנו איפה כל דבר :)

ביום השני היה לנו מבחן וכל אחד אחרי יום נכנס לקבוצה שלו לפי הרמות היו שיעורים ממש כייפים ( לפעמים היה קצת משעמם) אבל תמיד נהנתי

וגם הפעילויות היו מגניבות היו הרבה משחקי ספורט היה כדורעף טניס כדורסל מחניים כדורגל והיו גם פעילויות ערב שזה דיסקו מופע כישרונות וכאלה ובין כל דבר היה הפסקה בישביל לדבר לצחוק גם היה חדר עם טלויזיה כמו סלון כזה והפסקה גם בישיבל לדבר קצת עם המשפחה .. ב

ארוחות היו דברים שבחיים לא ראיתי עם שילובים מיוחדים היו ימים שהאוכל היה טעים והיו ימים שהיה פחות אבל תמיד היה מה לאכול :P

הצוות של שיפלייק היה ממש נחמד תמיד שמחו לעזור ואפילו השתתפו איתנו בחלק מהפעילויות וגם באו איתנו לטיולים כולם נקשרו אליהם בעיקר הבנות על  המדריכים החתיכים :)

גם הטיולים היו ממש כייפים

בשבת וראשון לא היו לימודים והיו טיולים אני ממש נהנהתי בהם היינו בלונדון בשופינג היינו בתרופ פארק ( שלא עליתי כמעט על כלום xD ) היו דברים מפחידים Smileys היינו ברידינג בבאט במדאם טוסו בטירת ווינדסור ראינו איך מחליפים משמרת זה היה מגנייב עשינו מלא מלא שופינג וקנינו מלא דברים Smileys

ואי אפשר לשכוח את הילדים מהארצות אחרות נקשרתי אליהם בצורה מטורפת שאי אפשר שלא לשכוח היו צרפתיים ספרדיים איטלקיים ובשבוע השני הגיעו מלאאאאאאאאאאאאאא סינים שהם היו נחמדים היו חלק מהספרדיים והצרפתיים שכבר כמעט הפכו למשפחה שלנו ♥

וביום שישי לאט לאט הבנו שאנחנו צריכים לעזוב היה קשה היו חלק שבכו ביום שאחרי זה בשבת הצרפתיים והספרדיים עזבו בבוקר והיה קשה להיפרד מהם אבל לא יוכלנו להפסיק אז המשכנו לאוטובוס
היה לנו טיול קצר ואז מרכז קניות קטנטן אבל כשחזרנו לשיפלייק באמת הרגשנו שהצרפתיים והספרדיים חסריים :\ ...הגענו בדיוק לארוחת ערב ...

ביום שלמוחרת ( שבת ) עלינו בבוקר על האוטובוס והגענו לכל שהוא מוזאון ( שכחתי את השם) והיו שם חיות ודינוזוארים וכל מיני דברים כאלה ומשם המשכנו לקניון השני הגדול באנגליה ה WestField ששם היה לנו 4 וחצי שעות של קניות נונסטופ !!

ומשם עלינו לאוטובוס להיט′רו שדה התעופה העצום חיכינו בתור ארוך אבל הגענו לדיוטי פרי שלהם והופתעתי לגלות שאין שם כלום ליקנות הדיוטי פריי בישראל הרבה יותר יפה Smileysאחרי קצת זמן עלינו למטוס וגילינו שהמנועיים של המטוס לא רוצים להדלק היה עיכוב של שעה וארבעים אבל הגענו דיי בזמן ( נראה לי ) ישנתי חצי טיסה זה היה טיסת לילה ומשם יצאנו למשפחה Smileys