•  סאמר סקול בבריטון שווה

גל עוזיאל

• יצאתי בקיץ: 2012

גל עוזיאל  (גל עוזיאל)

קודם כל סאמר סקול זאת חוויה ...

אור לוי  (orlevy00)

וואו..אוקיי... אני יכולה להגיד ...

עופר סולומון  (עופר סולומון)

הי, אני עופר ויצאתי לסאמר ...

עדן חי  (עדן)

היי קוראים לי עדן והייתי בסאמר ...

לידור פיטארו  (לידור)

אווקייי אז אנייי לסמר סכול ...

ליאור אבוקרט  (lior)

היי אני ליאור כשההורים שלי ...

קודם כל סאמר סקול זאת חוויה מדהימה וכיפית שאף בן אדם שהיה בה לא ישכח אותה בחיים . אני ממליצה לכל ילד בעולם לעבור אותה .

שבוע לפני שטסנו לאנגליה כל הקבוצה נפגשה והכרנו אחד את השני והמדריכות. כולם היו נחמדים אחד לשני והמדריכות היו מדהימות.

אחרי שבוע נפגשנו כולם  בשדה תעופה מתרגשים מאוד, עברנו בדיקות בדרך למטוס ולא יכולנו לחכות להגיע כבר לשם.

כשהגענו לשם המזג האוויר היה קר מאוווד ! והיינו צריכים להתתרגל לזה, ראינו את כל המדריכים והאחראים במקום עם חולצות קצרות ומכנסיים קצרים ואנחנו היינו עם מעילים וקפאנו.

אחרי שנכנסו לחדרים שהיו מהממים הלכנו לאכול והבנו שהאוכל לא יהיה כל כך טעים כמו שציפינו ! לא יכלנו להכניס כלום לפה ! אבל התגברנו על זה ( קנינו שוקולדים ושטויות לחדר ) .

אחרי זה בערב היה פעילויות נחמדות כמו מסיבות סרטים תחרויות ..

כל לילה היינו עייפים מאוד כי היום היה עמוס בפעילויות ולימודים חדשים

ביום השני עשינו מבחן שחילק את כל התלמידים לקבוצות לפי רמות .

ולאחר הארוחת בוקר כל התלמידים הלכו לכיתות שבהם היו מורים נחמדים ולפעמים חתיכים !

אחרי הצהריים היה פעילויות שונות כמו טניס בריכה יצירות מחניים וכאלה ..

היה הפסקות שבהם כל הילדים מהארצות השונות היו נפגשים בקפיטריה וקונים לעצמם אוכל .

בנוסף לכל הפעילויות והכיף הכרנו חברים מארצות שונות ואנחנו נמצאים איתם בקשר ורכשנו חברים לכל החיים !

היה גם קשיים כמו הגעגועים למשפחה ,הרעב שהיה לכמה שעות , ילדים שלא מרגישים טוב אבל מזל שהיה לנו מדריכות נפלאות שעזרו לנו בכל בעיה .

גם יצאנו לכל מיני מקומות בלונדון כמו מאדם טוסו, מחזמר ענק, שייט בנהר, הקניון הגדול באירופה, london eye ויצאנו גם לברייטון לקניות ב primark ו h&M היינו גם בsea life .

בסוף הסאמר סקול היה טקס של חלוקת תעודות ופרידה מכל החברים שהיה לנו מהארצות האחרות הייה מאוד עצוב אבל גם היה חלק שמח כי רצינו לחזור לבית למשפחה ולחברים .

עכשיו אני מתגעגעת לכל החברים שלי מהקבוצה הישראלית וגם מארצות אחרות .

בקיצור זאת היתה חוויה שאני לא ישכח לעולם !