• על צוקים באיסטבורן

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2011

ויקה רוס  (Vikaro~)

אז ככה; קצת קשה לתאר מה עבר ...

טל פז   (Tal)

היי,  זה מוזר לכתוב את ...

שיר אבימור  (shiravimor)

איך בכלל מתחילים לתאר חוויה ...

דן איטח  (ישו)

אז ככה, הלכתי לסאמר סקול שבועיים ...

למיס אבלאסי  (בובה = ))

אז ככה... זה התחיל מנקודת ...

בר דהאן  (טבריה :P)

לפני שאני מתחיל אני רוצה לסגור ...
אז ככה; קצת קשה לתאר מה עבר בשבועיים כאלה בכמה שורות וכמה דקות. לכן אני פשוט אשתדל להשתמש במילים הכי מתאימות שאפשר.

כשרק נרשמתי לסאמר סקול ההתרגשות הייתה כ"כ גדולה שלא ידעתי מה לעשות איתה עד למועד הסאמר סקול. לאט לאט ההתרגשות התמתנה.

הכנתי את עצמי לכך שזאת הולכת להיות חוויה מיוחדת. ו... כן... שונה. מאוד שונה.
כשהגיע היום התחלתי לחשוש, וגם בתחילת הטיול הייתי מעט עצובה והתגעגעתי מאוד הבייתה. אבל זה רק בגלל שאני רגילה להיות בבית כל היום. וזה מראה שזה משהו מאוווד שונה מהשגרה.

הסאמר סקול כ"כ גדוש בחוויות וזכרונות ואנשים מיוחדים שכמעט קשה להשוות את זה לכל דבר אחר (אם זה אפשרי בכלל).

הימים התחלקו לשלושה חלקים בדרך כלל; לימודים בבוקר, טיולים אחה"צ ופעילויות בערב.

הלימודים הועברו בצורה משעשעת וכיפית עם מורים נחמדים וילדים שונים מחו"ל שאיתם בילינו גם בשעות שאחרי הלימודים.

בטיולים השונים שהיו לנו זכינו לבקר בערים ועיירות מדהימות וכמובן הטיול הגדול ללונדון שהתחלק ל-2.5 חלקים - ביניהם מחזמר, לונדון טור, המון (דגש גדול על המון) קניות, מאדאם טוסו וכו′. כמובן שמלונדון באמת התפעלתי ואפילו החלטתי שזו תהיה העיר שבה ארצה לחיות בעתיד!

ביקרנו בקאנטרבורי, ברייטון, לונדון וכמובן בעיר החוף הנעימה איסטבורן.
הצוות של המקום היה פשוט שולט, אנשים נחמדים, נעימים ומעניינים. את פעלויות הערב הם ארגנו לנו, דברים כמו מסיבות פעילויות חברתיות שונות ואחרות גרמו לחוויה להתעצם ולהיות עוד יותר מושלמת ממה שהיא.

האנשים, החברים החדשים מהקבוצה ומחו"ל, המדריכים שלנו מהארץ עמית וגל - כל אלה תמיד הצליחו לשפר כל רגע בחוויה. אפילו ברגעים שהיו לי קשים באופן אישי.

טוב, בשביל זה היו שם כל האנשים המדהימים האלה. כדי שכל דבר רע יראה מצחיק, חסר משמעות ויותר מזה - יהפוך לעוד דבר מדהים מהשורה. :)
כל אחד שמתכוון לנסוע אני יכולה לומר לו מכל הלב, שלא משנה מה, אל תוותרו על הזדמנות כזאת. כי שום חוויה אחרת לא משתווה לעוצמה, לכיף ולגעגועים הרבים לכל החוויה הזו.

אין לי יותר מדי מילים לתאר את הרגשות האמיתיים - כי זה בלתי אפשרי.
בשביל זה צריך להיות שם. באמת.

חזרתי הבייתה מהטיול עם המון מזכרות, עוד לאוסף מחזיקי המפתחות שלי, 1100 תמונות מדהימות שלצערי לא אוכל לשתף את כולן, ויומן מושקע שכולל בתוכו 14 ימים של אושר בכתב.