orish777

אורי שלומוביץ  (orish777)

שלום לכולם!  קוראים ...

יונתן שרון  (יוני)

חוויה כיפית נורא , כל יום ...

רוי פלקוביץ  (roy)

הקיץ הזה היה הקיץ הכיף בחיים ...

דניאל פרלברג  (דניאל)

הייי לכולם (: אני דניאל בכיתה ...

גל גל החנוכי  (גל)

היי קוראים לי גל אני יצאתי ...

רוני וולך  (roni!)

אז קודם כל אני רוצה להגיד ...
  שלום לכולם!
 קוראים לי אורי ובדיוק כמוכם, גם אני הייתי בסאמר קאמפ / סקול!

אם להיות כנה, לכתוב סיפור זה לא הדבר המלהיב ביותר לעשות, אבל אחרי הסאמר קאמפ שהייתי בו, הכל נראה דיי עלוב .  Smileys

ת′אמת, לא ידעתי מה לכתוב בהתחלה, לכתוב ש"היה כיף"  או שהייתה "חוויה מדהימה" אפשר לכתוב גם על חופשה באילת, אז רציתי לחפש משהו קצת יותר
מקורי. Smileys

בלי לפסול את מה שרשמתי למעלה, זו הייתה החוויה הכי מדהימה, מרגשת , כיפית ומעצימה שהייתי בה! אומנם הייתי רק פעמיים בחו"ל, וגם זה שהייתי קטן אבל יש לי עדיין את כל הזיכרונות והדברים שעשיתי שם!

איך שהגענו למחנה אשר נקרא perlman הממוקם במדינת פנסילבניה, הרגשתי כבר שעשיתי את הבחירה הנכונה לבוא לכאן. היה שם את כל הדברים שאני אוהב, ואיך אפשר בלי 5 החברים שהיו שם איתי? ידעתי שזאת הולכת להיות "חוויה מדהימה וכיפית".   Smileys

אחרי היכרות קצרה עם המקום ואם הילדים האמריקאים, התחלנו לחיות את שגרת החיים במחנה - שיגעון של שגרה!
 בתוך המחנה היינו באגם ענק עם הרבה פעילויות מהנות, בבריכה, שיחקנו פוטבול, כדורסל, כדורגל, דוג′בול ועוד! בקיצור לא היה משעמם במחנה בכלל!

כאשר יצאנו מן המחנה, ישנו באוהלים 3 ימים (למרות שזה נשמע משעמם ומעצבן, זה היה אחד הטיולים היותר טובים שעשיתי!). היינו בלונה פארק, בבאולינג, ראינו סרט ובעיקר נהננו!   כמובן שבכל אחד מן הטיולים לא חסכתי בכסף על דברים, ולא נשאר לי כסף, אבל תאמינו לי זה היה שווה את זה!

הריחוק מהטכונולגיה רק עשה טוב! במקום להיות כל היום על המחשב כל היום עשינו פיעלויות ספורט ודברים מהנים! לא חשבנו בכלל על מחשבים, טכנולגיה וכו′! חשבנו
 רק איך הולך להיות כיף יותר מחר! Smileys

אני רוצה לספר לכם את האירוע שלי באופן אישי, היה הכיף ביותר, המרגש ביותר והוא נשאר לי בראש כל הזמן. האירוע הזה נראה "המכבייה" - "Maccabiha". המכבייה היא 3 ימים שבהם המחנה מתחלק לשתי קבוצות - אדום וכחול (אני הייתי באדום) ושתי הקבוצות מתחרות זאת מול זו בכל סוגי התחרויות (ספורט, חשיבה וכו′).
איך שהתחילה המכבייה, כולם היו באטרף אך לצערי, בפעילויות ספורט הראשונות הכחולים ניצחו והם היו הקבוצה המועמדת לניצחון כבר מההתחלה. לאחר הרבה נצחונות שלהם בכמה וכמה פעילויות ונצחונות מועטים שלנו, הגיע היום האחרון למכבייה, היום שהיינו צריכים לתת את כל כולנו!

היום התחיל במשחק "קח את בדגל" (כל קבוצה צריכה לקחת את הדגל של הקבוצה השנייה מהאזור שלה, ואם אתה נתפס באזור של הקבוצה השנייה אתה צריך לחכות שישחרו אותך).
איך שהתחיל המשחק הייתי באטרף ויש רצתי לכיוון הדגל, כמובן שהחלקתי אז תפסו אותי, אבל הצלחנו לנצח במשחקון הראשון מתוך שלוש. מכאן, הכחולים התחילו להתאושש, וניצחו אותנו 2-1. ההרגשה הייתה הכי מבאסת בעולם וחשבתי, זהו, הלכה המכבייה...Smileys אחרי זה הייתה את התחרות האירונה של המכבייה - מרוץ שליחים של כל המחנה! לאורך כל המרוץ שליחים זה היה צמוד מאוד! פעם הם הובילו ופעם אנחנו הובילו. במשימה האחרונה הקבוצה הכחולה הגיעה ראשונה אבל בשניות האחרונות עקפנו אותם וניצחנו! אני זוכר את ההרגשה הזאת, ואת הרגע הזה! כולם קפצו מהתרגשות והיה באמת שמח ומרגש!
 הקבוצה האדומה ניצחה במכבייה! כן!

משמחה עוברים לעצב....
יום אחרון במחנה....
הרגשה של עצב ואושר ביחד....
מצד אחד, יש מצב לא תראה את החברים מהמחנה.
מצד שני אתה חוזר לארץ, משפחה, חברים...

אז הגעתי הביתה, אבל הזכרונות נשארו איתי, ואני בטוח שאני יחזור לשם שנה באה!Smileys
Summer Camp 2012 HERE I COME!