•  טיול קיץ לחו"ל שווה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2011

רז יעקבי  (רזיק)

תארו לעצמכם משהו אחר, רוב ...

דקלה וולקון  (דקלה (:)

היה מגניב צפו בסרטון של הסאמר ...

דניאל בירנבאום  (דניאלי :))

אני דניאל בירנבאום בת 15 מראשון ...

טל טוסיאנו  (tal :))

אז קודם כל זאת השנה השנייה ...

אריאלה שחנוק  (אלה)

אין לי מושג איך אפשר בכלל ...

מיכאל קוניק  (מיכאל)

אז ככה, בבוקר של הטיסה הייתי ...
תארו לעצמכם משהו אחר, רוב הילדים בגילי מבלים על חוף הים ואם רוצים לעשות משהו גדול אז.. נוסעים או טסים לאילת. יש שיושבים כל היום מול המחשב ומתכתבים עם חברים..
מהורי שמעתי על הצגות התאטרון ועל הארמונות, שמעתי על הביג-בן ועל המוזיאון הבריטי על שם מאדם טוסו. כל כך הרבה תרבות באנגליה.
לטוס לאנגליה רציתי כבר לפני שנתיים והשנה- התגשמה המשאלה.
וכך קרה שבתחילת החופש הגדול ארזתי מזוודה, לא שכחתי לבדוק אם מזג האוויר נעים ונוח, ארזתי את כל הכוחות החיוביים שבי ויצאתי לדרך. Smileys
הימים הראשונים היו קשים.. הייתי צריכה להסתגל, לא הכרתי כמעט אף אחד, גם המקום, למרות שהיה יפיפה-לא הכרתי שום דבר.
מהר מאוד התרגלנו והכרנו חברים רבים מכל העולם: ספרד, צרפת, סין, יפן, טורקיה..
אי אפשר לומר שלמדנו רק אנגלית אלא לימדנו זה את זה גם מילים בהתאם לארצות המוצא. במהלך השהייה באנגליה ביקרנו באוקספורד שם שוכנת האוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם. וגם צילמו שם חלקים מהסרט "הארי פוטר" ומהסרט "אליס בארץ הפלאות". ביקרנו במוזיאון מאדם טוסו. זהו מוזיאון השעווה המפורסם ביותר באירופה ובעולם. שם תוכלו "לפגוש" מלכים, ראשי ממשלה, סלבריטאים, מנהיגים, אלופים בספורט. ושם יש גם את עולם הזוועות שלא מומלץ לבעלי לב חלש.
גם בתיאטרון ביקרנו והרי לונדון ידועה כבירת מחזות הזמר והתאטרון האיכותי של אירופה. אנחנו צפינו במחזמר "wicked" , מחזמר מדהים!
דברים טובים נגמרים מהר.
וכך לאחר שבועיים חזרתי מהחלום למציאות. הטיול הזה תרם לי אישית רבות מבחינת ידע לגבי תרבויות אחרות שקיימות בעולם, ומבחינת שיפור הביטחון לדבר באנגלית.