הבחור הסקסי הזה OךO

• מרכז: ליטל קנדה
  • יצאתי בקיץ: 2011

ליים נעמן  (הבחור הסקסי הזה OךO)

שלום שמי ליים נעמן בן 13 וחצי ...

גל בן יעקב   (ביסלי)

שלום לכולם יצאתי לליטל קנדה ...

אסתר מלק  (אסתרוש (:)

קוראים לי אסתר מלק ,בת 13 ...

עומר גולן  (עומר :))

היי!קוראים לי עומר גולן אני  ...

איתמר מרגלית  (איתמר מרגלית)

היי, קוראים לי איתמר מרגלית ...

ריף שקורי  (ריפווש (:)

היי D":אני ריף ונסעתי השנה ...

שלום שמי ליים נעמן בן 13 וחצי מתל אביב

קודם כול אני יספר איך בכלל הגעתי לסאמר סקול לפני חצי שנה אני ומשפחתי חשבנו מה אקבל כמתנה ליום הולדתי ה 13 התחלנו להעלות רעיונות נסיעה לחול עם המשפחה הייתה ההצעה הראשונה לאחר מכן המשכנו להעלות עד שאמי העלתה את הרעיון של הסאמר סקול, מאחר וכבר הייתה בסאמר סקול בהיותה ילדה סיפרה לי חווית שעברה שם אני התלבטתי וחשבתי אל עוד אפשריות כגון נסיעה לארצות הברית ועוד כמה וכמה לאחר שאבחנתי את כול האפשריות אשר רציתי ולא הייתה אפשרות אליהם הלכתי למשרדי קאמפוס שיסבירו לי לגבי הסאמר סקול (מאחר והתלבטתי לגבי לאיזה מחנה ללכת מה זה הסאמר סקול ועוד שאלות למניהם ) לאחר שעומרי סיפר לי אל הסאמר סקול , ועבר איתי אל כול אחד מהמחנות אני ממש אהבתי שתי מחנות, קמברידג′ וליטל קנדה

רציתי ללכת לליטל קנדה מפני שיש פעליות אקסטרים אך קמברידג′ היה לאורך זמן ממושך יותר, לאחר השיחה בחרתי ללכת אל ליטל קנדה למרות שהזמן לא היה רב, בחרתי בה .

לאחר כמה שבועות שאני וחברי הקבוצה התחלנו להכיר אחד תשני דרך האתר של קמפוס והפייסבוק

לאחר שהכרנו הגיע המפגש שלו כולנו חיכינו המפגש שבוא ראו כולם אחד את השני במפגש

בהתחלה הכרנו את המדריכה המדהימה שלנו איילת ושאר חברי הקבוצה שלא ממש היו ביחד , לאחר כחצי שעה נכנסו לאולם ועומרי התחיל להסביר לגבי מה לארוז איך לארוז כסף שקעים ועוד הרבה דברים והציג בפנינו את המדריכים ,

לאחר ההסבר הילדים יצאו החוצה לפי קבוצות וההורים נישארו בפנים לשאלות , הכרנו אחד את השני והתביישנו הצגנו אחד את השני במשחק הכרות שהיה משעשע, ולאחר מכן התחלנו לשחק עם כדור (ולנסות) לזכור את השמות, לאחר המפגש שוב דיברנו כולנו התרגשנו לקראת הסאמר סקול הזמן עבר לאט מאוד, אך בסופו של דבר היום הגיע באותו היום יו לפני זה דיברנו שעות אל מה שאירגנו, ושאלות למינהם ששאלנו אחד את השני,

הינה הגיע היום הגדול כולנו התרגשנו ונפגשנו בשדה התעופה עם עומרי ואיילת היינו לחוצים והתרגשנו נורא דיברנו אחד עם השני מלא, והגענו לדיוטי פרי שם חלק בזבזו תכסף וחלק שמרו ללונדון,

השהיה בדיוטי פריה היתה ארוכה אך עברה במהירות, נפגשנו בנקודות מוצא עם איילת והלכנו לטיסה, הטיסה התעקבה ולקחה הרבה זמן, המטוס עבר מקום ולכן היינו צירכים גם לעבור מקום אך לבסוף עלינו אל הטיסה