בלונדי

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2011

יהונתן שושני  (בלונדי)

אז ככה הכל החל ביום סגרירי ...

דר פפיר  (דרצ′וק)

טוב אז .. לא יודעת למה אבל ...

מאיה :)  (מאיה)

היה מושלםםםםםםםם נהניתי ...

בר אטיה  (ברברה(:)

היי (: אז ככה , הכל התחיל ...

ליבר בלילתי  (ליבי :))

′ ליברי..בוקר טוב, קומי. ...

מאי וייס  (בלונדה)

אוקיי אז ככה, קוראים לי מאי ...

אז ככה הכל החל ביום סגרירי וגשום ב32 מעלות .Smileys

הגעתי לשם מלא שימחה וגדוש בציפיות.

בשעה שש בבוקר הגעתי לטרמינל בלבוש כפרי מסורתי (כי אני ממושב כפר חח מצחיק האהא נ"ב:דודידו קורה לזה אם המושבות).

לא הכרתי איש ואיש לא הכיר אותי(לא הייתי במפגש,כזה אני חניך שהוא גם חתיך בעייתי שאלו את עמית)יצרתי קשר טוב עם פוטר שרתי לרוזי יומולדת בפולווליום הצעתי ואף שיחקתי קוואה קוואה דה לא אומה קוואה קוואה קוואה ...

וגם הייתי ביחד עם פוטר הראשון לדילוגים בטרמינל.

נעשתי פופולרי בטרוף וברגע שנחתנו הפפרצי,שלטי החוצות הענקיים עם הדפסים שלי חסר חולצה והמעריצות שיחלתי שלא יגיעו גם לשם כבר חיקו לנו.

אז קראנו (קראתי) לישו ישו לטוב לי טובלי ולטבריה טבריה.

באוטובוס ישו הציע משחק אני רימתי ואז הגענו היה קר אבל קור נעים סגרירי שכזה  הכרנו איטלקים(מלפפונים חמוצים() ורוסים וכיוצא בכללו.

הרוסים היו קטנים ובעלי סנדלי שורש כן גם שם והאיטלקים היו דמיקולו שה יעזור מפגרים אינפנטילים.

בנוסף ביום השני עקצה אותי דבורה שאני חושב שהיא לא דבורה בכלל בכלל אלא כמו שטבריה אומר עצור דו ראשי טלט פאזי 5000 מטר גובה בלי להגזים שמנפח לך את העין כן בעין. רופאה איטלקיה עזרה לי נשמה אך הפלא ופלא בבתי מרקחת באנגליה לא מבינים איטלקית אז הלכנו לרופאה אנגליה חמודה שגילתה משהו חדש עקצה אותי דבורה ואני לא מרגיש  טוב וואו Smileys

את מה שאני כותב עכשיו שכחתי לכתוב וכשסיימתי חזרתי לפה יש משהו דבר אחד שלדעתי שינה שם הכל הגולף היה מגרש גולף שהיה "אסור" ללכת אליו והלכנו והלכתי וזה המקום להרגע בו באמת אני שוקל לבנות אחד באם המושבות.

זה גם המקום להרדם בו לקום ב5 בבוקר לעשות סיבוב ולחזור לישון.

זהו סיימתי אה אתם לא תמשיכו לקרוא זה רק ההתחלה יאללה זוזו אתם עדין פה נו כבר נו קדימה חח.

עמית שעשה רושם של אדם קרח התגלה כאחלה וגבר ואני מצוטט"אני משחק פוטבול באנדרדוגס של חיפה" גל שהייתה רעה אלי בהתחלה התגלתה כמדריכה אמא אוהבת ותומכת בכל שעה שבה אתה נעקץ על ידי יצור טלט פאזי בעין וכולם אהבו אותי כי אני מלך.

לונדון- כן דילגתי קצת אך הנה לונדון כל כך יפה החור של העולם אנשים מגעילים כן העיר יפה הבנות הנשים גם אבל הם מגעילים אן סקיוזמי אן כלום נאדה .

האוכל תפל אך מתרגלים וכתבנו אני וישו שיר אבל לא שרנו אותו בסוף .

נסענו ברכבת צחוקים.

הקאנו באוטובוס צחוקים

רקדנו עם חזיות כמו גייז לצלילי i want it that wayמול עיניהם של 500 איטלקים מתוסכלים וחורדים מזוועת העולם צחוקים היה נחמד כף טוב ולח

למה לח סבא? למה לח אתה שואל?

כי כשהתחבקנו לומר שלום וביי כולם הזיעו איכס היה עדיף להשאר שם חחחח

היה אחד הכפים אם לא הא תודה! אה ומי שקורא והולך לאיסטבורן שלחו לי עם לראלף עדין יש את החרב שלי בדקו את זה.

נראה לי הוא זרק אותה כשהסתובבתי .

ותמסרו דש לג′ייק לפיל לראלף לקרלוס השומר לטוני ולקראשה המורים

לכוללללללללללללללללללם!Smileys

נ"ב:למי שלא יודע נ"ב זה נזכרתי בסוף!