מור ברגר  (קרולינה)

שלום לכולם !!   אני מור ולפני ...

לירון מזרחי  (לירוני:))

טוב..איך מתחילים לסכם את השבועיים ...

עופר בן יהודה  (עופר)

צריך להכין דברים רבים לטיסה. ...

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...

נוי זנה  (נויוש ♥)

טוב אז ככה זה מתחייייייייל ...

שלום לכולם !!

אני מור ולפני כמה שבועות הייתי בקיימברידג′..

האמת היא שזאת הפעם השנייה שאני נסעתי לקיימברידג′, כי היה לי כלכך כיף !

אוקיי קודם כל, האוכל-

בוא נתחיל ככה, האוכל הכי טוב הוא בארץ ! ולא באים לסאמר סקול בשביל לאכול אוכל טעים, באים בשביל ללמוד, האוכל שם אכיל, וזה מספיק :)

ביום הראשון כשהגענו לקמפוס, מדריכי EF באו לקבל אל פנינו והביאו לכל אחד מפתח לחדר, ישר כולם רצו לחדרים, ארגנו את המזוודה בחדר ויצאו לארוחת ערב מחוץ לקמפוס :) כשחזרנו לקמפוס גילונו שעשו לכבודינו מסיבה,והיה ממש כיף :)

ביום השני היה לנו מבחן באנגלית, בזכות המבחן הזה יודעים באיזה רמה אתה ולאיזו כיתה כדאי לשבץ אותך..

יום למחרת בבוקר מביאים לכל ילד דף, שבו כתוב באיזה רמה אתה בכיתת אנגלית ולאיזו קבוצת פעילות שיבצו אותך, וישר הולכים ללמוד ! :D

הלימודים עצמם לא קשים מדיי, בעיקר מדברים אנגלית ולפעמים מצליחים לשכנע את המורים להסתובב בעיר ולעשות קניות :P

בסוף השבוע הראשון לקחו אותנו למדאם טוסו, מוזיאון השעווה ומדהים שנמצא בלונדון, ואחר כך לאוקספורד סטריט ולסיור בלונדון!!

ראינו את הביג בן, את גשר לונדון, את לונדון איי ועוד מלא מקומות מדהימים :D

יום אחר כך לקחו אותנו לראות הצגה בשם wicked, אני ממש ממש נהניתי, זאת הייתה הצגה מדהימה !

כל שאר השבוע היה מסודר, בבוקר לימודים ואחר כך פעילות, שבה היינו הולכים לקניות, או לפעילות של תמונות משוגעות, או לשיט או קריוקי ועוד מלא מלא דברים :) לפעמים היו מסיבות והיו גם ימי הולדת שבהם כל הקבוצה הייתה מתחבאת בחדר אחד והיינו מפתיעים את ילד היומולדת עם עוגה ומלא ממתקים, והיינו חוגגים לו כמו שישראלים יודעים לחגוג :)

בסוף השבועיים לקחו את כל הקבוצה לבאולינג, והיה ממש כיף!

יחסית היינו קבוצה ממש מגובשת, כווולם ללא יוצא מן הכל היו חמודים ונקשרתי לכוולם !

זאת הייתה חוויה מדהימה ואני ממליצה עלייה בחוום :)