•  סאמר סקול בחו"ל

בן טל  (big ben)

קוראים לי בן טל בן16 ...

דניאל סודאי  (דני3>)

היי כולם :) אני דניאל ואני ...

כליל לוי  (כלילוש)

שלום קוראים לי כליל לוי ויצאתי ...

הדר נטף  (הדר)

סאמר סקול בנורתהאמפטון - החוויה ...

מאיה נסצקי  (מאיה נסצקי)

אני נסעתי לנורת′המפטון ...

אילנה לרמן  (אילנה :)))

וואו, אין לי מושג אפילו איך ...
  קוראים לי בן טל בן16  וחצי מירושלים...

שמעתי על ה′′סאמר סקול′′ דרך מודעה בפייסבוק נכנסתי ותוך  2 דקות נדלקתי על הרעיון הנופים שבאתר  לא נראו כל כך מציאותיים חח..
(הייתי אמור לטוס סוף ט′ - אפשר להגיד שחיכיתי לזה כל השנה אפילו)

אז הספירה לאחור התחילה ב 100 יום בדיוק-הכרתי  ידידות וחברים דרך הפורום והתחלנו לדבר  מה מי מו המפגש היה באופק חיכינו  עד שהיום הגיעה אני זוכר את המעגל הזה של ה42 ילדים שכל אחד מתרגש יותר מהשני...

שנתנו לנו  מסימה למשל למצוא דברים משותפים כולם קפצו רצו אחד לשני ..  חחח כן  אחרי  כמה שניות הבנתי שהסתדרתי עם אחלה של  ילדים וילדות  עבר חודש.. ובחודש הזה חיכינו וחיכינו כל יום ויום לתעריך הטיסה..

קמתי ביום שבת בבוקר ואמרתי-אח יום אחרון !
איזו התרגשות.. העברתי את היום בעיקר במחשבות על השבועיים  ובאימון שחשבתי שיעזור לי להצליח לישון... וקרה בדיוק ההפך היתי ערני כמו שבחיים לא הייתי..

יצאתי עם המזוודה ביד לשדה התעופה  Smileys נפגשנו  שם בתרמינל 31 כולם נראו גמורים מעייפות רק מחכים לתפוס חרופ על המטוס אבל כל אחד רוצה להכיר את השני היינו  עם המשפחה  מילות פרידה אחרונות...

צריך להתחייל  לזוז וביי ביי להורים :)
התחלנו להתקדם ועברנו את הבטחון-בגלל שהיינו קבוצה גדולה לא חיכינו  והלכנו לדיוטי..שמה התחלנו להכיר כל אחד את השני !
עוד כמה דקות ואנכנו על המטוס ! והינה  הגענו ואנכנו יושבים לנו במטוס שבחוץ חום של 40 מעלות עם מזגן וכולם בקצר.. והינה  המטוס כבר עזב על הקרקע והבנתי ששבועיים בלתי נשכחים הולכים להתחיל - כל אחד חשב שהוא הולך לישון ב 5 שעות האלו.. מצחיק... חח כולם עמדו  ליד החברים שלהם דיברו  נקרעו מצחוק

בקיצור הכל אחרי 5 שעות שנראו כמו שעה בגלל שכל כך כיף להיות כאן וכמו 12 שעות  ציפייה לנחיתה  הודיעו על נחיתה ושצריך לשבת.. והינה ראינו את השדות הפתוחים והירוקים של אנגליה - לא התרגשתי בכלל - חשבתי שאני  בתוך חלום ; )

כולי הייתי קצר כמו הרבה במטוס ואני זוכר שקיבלתי את המכה הזאת של הקור בתוך המטוס כי נכנסנו כבר לאנגליה  חח לקחתי איזה 12 שמיכות והתחלתי להתחפר מתחתם ..

הלכתי להחליף לארוך בנתיים...כן כמה שניות לפני הנחיתה חח פתחו את הדלתות ירדנו במדרגות כל אחד יותר גמור מהשני  וגם מתרגש
עברנו דרך השדה תעופה והלכנו לאטובוס ...

אחרי נסיעה של שעתיים בערך - הנסיעות שם היו ארוכות וזה דבר ממש ממש טוב כי השלמנו שעות שינה שם הגענו  לנורתהמפטון ! למגורים...

איזה חדרים .... איזה איזור !  מרחבים ענקיים של מדשאות ירוקות לא נגמרות וכל המבנים המיוחדים.. אכלנו ארוחת ערב יום ראשון  ו שקראתי את היומני מסע  של כמה ילדים תמיד הזכירו  אותו דבר.. - שהחברים שם זה הדבר הכי טוב שקורא שם ושכולם כמו משפחה... אז זהו שזה בדיוק ככה !...

אחרי ימים שלמים שכולם קרועים - ואני זוכר שיום אחד נכנסתי למיטה ואמרתי  אין מצב לילות כאלו לא יחזרו  .. אין מצב שזה הולך על שינה היינו יושבים במטבחים -קראנו לזה ′′הזולה′′ חח היינו יושבים שם עד 4 נקרעים מצחוק  מדברים  הולכים לפגוש איטלקיות  צרפתיות טורקיות ...

בימי טיול למשל היו נותנים זמן מוקצב של שופינג נגיד בלונדון... הייתי הולך עם חברה של 4 בערך והיינו הולכים מסתובבים  ביחד כל אחד היה מעיר את השני בבוקר..

ואם כבר מדברים על השקמות........................................................ אז היו כמה השקמות  דיי משעשעות  יהקימו אותי משנת החלומות שלי-בערך כל לילה ישנתי 3 שעות הזעקה שהפילה אותי מהמיטה והמדריכה צורחת  שרפה שרפה חחח   השמיכה עדיין עלי  ואני רץ עם  בוקסר החוצה ואז שהבנתי שמתי עלי  מכנס ורצתי החוצה בסוף זה היה תרגיל וסתם הייתי צריך להמשיך לישון ... - היו כאלו יותר חכמים ממני שהמשיכו לישון או להתקלח חח...- זה קרה פעמיים כל הסיפור הדפוק הזה !

הימי טיול היו פשוט מושלמים .. - מדאם טוסו-הטור שם היה כמו בסרטים האלו שרק עוד 100 שנה תיכנס.. וישר זיהינו ישראלים שעקפו בטור, אז נכנסנו אחרי 20 דקות זה היה ממש מגניב..!
הצתלמנו כל אחד  עם  בובות שנראים בדיוק כמו המפורסמים.. מחזמר על מייקל ג′קסון..-

טוב נו גם שם היה אפשר להשלים שעות שינה, הטירה..-  כמו הסרטים הישנים שאני אוהב על ימי הבניים בדיוק טירה כזאת זאת היתה..לטפס במדרגות המפותלות בסוף להגיע לגובהה  משמעותי ולצעוק לחברים מלמעלה חח - כשקניתי  אוכל  שם אז ישראלי בא ואמר לי  אתה יודע שזה חזיר - הציל אותי חח -שאלתי אותו מאיפה אתה בארץ והכל התחנו לדבר - התברר שהוא  טס דרך מתחרה  של קמפוס לימודים  (אני התלבטתי בניהם בין מי לטוס האמת וזה דיי קשה כי לא הבנתי מי יותר טוב) אז הוא סיפר על זה שיש להם בריכה והכל ולוקחים אותם גם למקומות בילוי והכל אבל יש הפרש של גילאים טיפה בקבוצה שלו ולא כולם שם אחידים והמדריכים דיי  מעצבנים ולא מתחשבים

והוא הסתובב שם והכרתי אותו לחברה שלי והוא אמר שחבל שהוא לא יכול לעלות איתנו על האוטובוס ולבוא איתנו חח.. והוא היה בגילינו אז חזרנו אחרי  יום טיול לארוחת ערב  ששם כל אחד לקח את מה שהוא רוצה  והתיישבנו בשולחן עיגול עם חברים וידידות .. ובאמת שאי אפשר להיפרד מהחברים והידודות שם כי הם עושים את כל הכיף !

אז אם כבר מדברים על אוכל לפי דעתי יש דברים שלא אכילים ויש כאלו שאכילים בקושי.... אנכנו פשוט היינו קונים  כל אחד היה שם 2 פאונד והיתה יוצאת לנו ארוחה ענקית !
היינו מבשלים ככה ב 2 בלילה את הארוחה - אין מה לבשל כל כך זה כולה להכניס לתנור ;) חחחחחחחחחחחחחחח היה יום אחד שהתנור עלה באש חחח זה היה סיפור מצחיק  חבר שלי ישר עלה לגלאי עשן וכיסה אותו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כמה צחקתי  זה אחד הרגעים בחיים שלי שאני אומר שחבל שאין עוד חברים כאלו או  רגעים כאלו שיחזרו על עצמם !

למה לבשל ארוחות ב 2 בלילה ?! - כי  כשאתה במיליון מקומות בתוך האיזור שם - או חוזר ממסיבות שהיו עם מלה אנשים מהעולם אז זה מה שקורה :)
אז היו מסיבות ששם באמת נהנתי ...אם אמרתי שהקבוצה  קטלנית.. אז ככה אנשים מהעולם.. אני ועוד איזה 2 היינו רוקדים אחד נגד השני במעעגל כל אחד מה שהוא יודע ;) חח  כן  במעגל ענקי של איזה 100 אי\ש  שאני  בקושי רוקד בחיים שלי - זה רק מראה מה סאמר סקול עושה.. לא רק משפר את האנגלית שלך  דרך זה שאתה מסביר למוכרים מה אתה רוצה או  מכיר אנשים מהעולם..
אלה גם משו  באישיות שלך  משתפר..!

היו כמה סיפורים דיי משעשעים חחח
הכנו פיצה ב 4 לפנות בוקר ותמיד שהיינו מכנים  הריח היה  מתפזר *בכל* האיזור חח  מלא אנשים היו מריחים והולכים בעקבות הריח אלינו-חח שרפנו תתנור חחחח
אלו החוויות שאתה פשות   נקרע מצחוק ואנשים לא מבינים למה ...כל פעם  פשוט כיף להיזכר מחדש !!! :)

המדריכות...היו פשוט המדריכות הכי טובות שיכלתי לתאר אם הם דאגו לכל דבר נטע ועינבר  באמת  שדאגו לנו בשבועיים האלו לכל דבר הכי קטן שיש ואם מישו לא מרגיש טוב באו אליו  וביררו איך הם יכולים לעזור וגם דברים קטנים של לשאול איך אתה פשוט והיינו יכולים לדבר איתם בלי סוף ,לא היתה לנו הרגשה שהם מדריכות בכלל חח :)

אני זוכר לילה אחד ששכבתי עם כמה חברים על הדשא ב 4 לפנות בוקר והסתכלנו לשמים  וחשבתי לעצמי - כמה עצוב שזה הולך להיגמר האם זה האוזר שכולם  מקווים   להרגיש ?

הימים האחרונים התחילו להגיע  וכל יום היתה אותו הרגה שקמתי מהמיטה... אני בקושי כאן זה מרגיש  כמו חצי שעה כל יום אותו דבר לא הרגשתי שאני כאן הכל עבר כל כך  מהר וניסיתי שזה ילך לאט אבל  מתי שנהנים הזמן עובר מהר.... חח  היינו עושים דברים שלא נשכח בחיים ותמיד יהיה כיף לספר את זה לחברים  ופשוט רק להיזכר  אני נקרע מצחוק ואמור  שבשבועיים האלו אלו

היו השבועיים הכי טובים בחיים שלי והינה הלילה האחרון... וישנו רק שעה - כדי שיהיה כוח לדיוטי פרי חח וכל הלילה היינו מאושרים ועצובים והינה השקמה ואני קם מאורגן וכלם למטה ב 5 וחצי בבוקר - כן בחיים לא חשבתי שאוכל לקום בשעות כאלה חח והחברה של ה 3 שבועות באו להיפרד ולא רצינו להיפרד ...!

לא רצינו לעזוב את אנגליה..- אבל כל הך התרגשנו לפגוש את המשפחה לחזור סוף סוף  אז  נסיעה של שעתיים והינה אנכנו בדיוטי פרי ! אני לא מאמין שזה הסתיים ...לא מאמין אף אחד לא מאמין גם לא המדריכות !!!!

כל כך אהבתי את כולם חח  וקניות אחרונות בדיוטי ואנכנו על המטוס עם החברים טיפה ישנו ואמרתי  טוב נו אני לא יראה אותם עוד הרבה אז נשארנו ערים ודיברנו צחקנו  חח בלי סוף....... ואז חשבתי כמה שאני אוהב את האנשים כאן.. וחבל שזה נגמר כל כך נהנתי כאן - וכמה שאנשים מספרים כאן חוויות שהכל כל כך חלוממי וזה נראה כאילו הם נזכרו בחלום שהם חלמו אתמול בלילה.. אבל זה אמיתי , מציאותי לחלוטים ! ו

הינה נחתנו ההתרגשות עוד כמה שניות ואנכנו רואים את המשפחה !!
והינה החיבוקים וכמה טוב שחזרנו... והחום חזרנו לחום חח המשפחה כמה טוב להיות בבית...

אז זהו שכיף אבל  כולם בבאסה... כי רוצים להישאר  ואני יכול להגיד על עצמי ששבוע  ההיתי בבאסה ממש חח והדבר היחידי שהוציא אותי מהבאסה זה ששנה הבאה אני  שוב הולך לטוס :)

אז אנשים כל  חבר שאני מספר לו  איך היה לי שם או ידידה אני מדליק בשניות על הרעיון ובאמת שזה הדבר הכי טוב שקרה לי בחופש הזה או בכלל  בחיים !  Smileys

לכל תמונה יש סיפור משלה....חח :)

לסיכום -הסאמר סקול זה לא רק חוויה לשיפור האנגלית אתה לא בא לשם רק כדי ללמוד..אתה מכיר חברים שנשארים כמו אחים בשבילך גם שאתה חוזר ..תמיד תהיה ציפייה  לטיסה של שנה הבאה-אלו באמת שבועיים שלא כל אחד זוכה לעבור ..יש את הרגעים הבלתי נשכחים האלו שאותם תזכור תמיד לא משנה מה,לא חשבתי שיהיו לי חברים כאלו טובים וידידות כאלו בשבועיים ,חח   טוב אז מי שלא טס ורוצה   זאת תהיה הטעות הכי גדולה שלכם אם לא תטוסו..@@!!!