תמר (:

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2011

תמר סלוק  (תמר (:)

היי, אני תמר ונסעתי השנה לסאמר ...

סיון נבטי  (סיון)

אני יושבת מול המחשב ומנסה ...

מור ברגר  (קרולינה)

שלום לכולם !!   אני מור ולפני ...

נוי זנה  (נויוש ♥)

טוב אז ככה זה מתחייייייייל ...

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...
היי,

אני תמר ונסעתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג′ מחזור ראשון.

לפני הנסיעה היו הרבה חששות, אבל עכשיו - אחרי החוויה, אני רוצה להגיד שזו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי. אני לא אשכח את זה לעולם, חזרתי מאנגליה עם הרגשה מעולה, המון חברים חדשים והאנגלית שלי והביטחון לדבר השתפרו בהרבה מאוד !!

כשהגענו לקיימברידג′, כבר קיבל אותנו הצוות המדהים של EF. קיבלנו את החדרים שהיו מצויינים, וכל יום עברו ניקיון.

ביום השני עשו לנו מבחן רמה כדי שנוכל להשתלב בכיתה, ובאמת שאם היתה בעיה הכי קטנה עם הכיתה, המורה או הרמה טיפלו בה מיד..
אחרי המבחן עשו לנו סיור בקיימברידג′ המהממת , הכרנו אותה קצת(:

מהיום השלישי התחלנו שגרה של לימודים ופעילויות, האמת שאף פעם לא נמאס מהשגרה הזאת כי הלימודים היו ממש מהנים ושילבו יציאות לעיר, דיונים, משחקים, צפייה בסרטים ועוד .. הכיתה עצמה היתה טובה ונוחה, הילדים היו מדהימים והיה ממש כיף איתם, ככה למדנו להכיר אחד את השני ולדבר יותר אנגלית (:
חוצמזה הפעילויות היו אדירות והצוות עצמו היה ממש מדהים, והפעילויות היו- יציאה לפארק, קריוקי, חידון, משחקי ספורט, פאנטינג בנהר ועוד.. :)

כמעט כל יום היה לנו המון זמן חופשי - מסיום הפעילויות/הלימודים בצהריים ועד ארוחת הערב. יכולנו לצאת לעיר לשופינג, להיות בפארק או סתם להישאר לשחק פינג-פונג במרכז (: .

הארוחות היו נחמדות, כמובן שבבוקר היתה ארוחת בוקר בריטית טיפוסית קלילה ביותר, וארוחות הצהריים והערב היו נחמדות. ברור שהבררנים שבינינו יכלו לצאת לעיר לקנות לעצמם מקדונלדס, סטארבקס או כל פאסט פוד אחר D:

בסופ השבוע נסענו ללונדון למוזיאון מאדאם טוסו המהמם, אח′′כ שופינג באוקספורד סטריט (לעולם לא נשכח את המכויס שלנו, אנשים- תשמרו על הכסף שלכם... :)), ואז היה לנו סיור בלונדון D:

נסענו גם לטירת הוורוויק ולעיר הולדתו של שייקספיר, היה ממש כיף ומצחיק, ואלה היו הזדמנויות מעולות לגיבוש של כל הקבוצה הישראלית המדהימה שלנו (:

בשבוע השני נסענו למחזמר בלונדון שהיה הווווורס !! הכל היה מפואר ומדהים ואני ממש נהניתי !!!

ואם לסכם את החוויה הזאת - מדהים, נהניתי מ-כ-ל רגע ואני לא אשכח את זה בחיים !!

אם אתם מתלבטים, לכו על זה בכל הכוח !! ההנאהה מובטחת (:

ופה גם המקום להגיד תודה ענקית לשני המדריכים ההורסים שלנו נדב ואיילת והיו שם בשבילנו אפילו ב 3 בלילה כשהיינו בטוחות שיש לנו עכבישבחדר ... [: