שנשן

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

שני רוסו  (שנשן)

אני שני רוסו והשנה (2011) ...

עמית טלבי  (טלבי)

...

ליאורה בינימינוב  (ליאורה(:)

היי אני ליאורה, והשנה נסעתי ...

ליאור סטולרו  (לולי)

היי כולם.. יצאתי לסאמר סקול ...

הדר נטף  (הדר)

סאמר סקול בנורתהאמפטון - החוויה ...

דן שינה  (דן שינה)

טוב אז אחרי כשבועיים ארוכים ...
אני שני רוסו והשנה (2011) נסעתי לסאמר סקול בנורת′המפטון (:

איך בכלל מתחילים לסכם חוויה כזאת ...  קודם כל לדעתי זאת אחת החוויות , ומי שיש לו את האופציה לצאת לדבר כזה פשוט חייב לעשות את זה (:

בהתחלה הייתי אמורה לנסוע עם בנות דודות שלי לברייטון עם קבוצת גיל נמוכה יותר משלי , ובסוף החלטתי לעבור קבוצה למרכז של נורת′המפטון עם ילדים בגילי (16-18).  , ככה שבסוף נסעתי עם שתי חברות מהכיתה וחברה מפתח תקווה שהכרתי עוד הרבה לפני הטיול (:

כל אלה שדואגים מבחינת אוכל או אינטרנט כמו שאני דאגתי לפני הטיול , אז תאמינו לי החדר מחשבים מספיק ויש זמן אינטנרט די הרבה , וחוץ מזה בשלב מסוים אתם כבר תרצו להתנתק ולא תרגישו שהמחשב חסר לכם , ולכל הבעייתיים מבחינת אוכל לדעתי הוא היה ממש סבבה ואפשר להסתדר איתו שבועיים (:

בימים הראשונים המצב קצת מוזר ולוקח זמן להתרגל אבל באמת שהייתה לנו אחלה קבוצה , נסענו 41 ילדים מישראל וכל אחד ידע למצוא את האנשים שהוא מתחבר אליהם מהר מאוד , גם התחלנו להתחבר לילדים מחו"ל , בעיקר לאיטלקים ולפולניות וגם קצת לרוסיים (:

המרכז היה פשוט ענקי ומדהים , בכל מקום דשא וארנבים , אחלה מקום להעביר בו שבועיים (:

מבחינת מזג אוויר רוב הזמן היה קר , היו כמה ימים יותר חמים , אבל בסוף מתרגלים לזה .. (:

נטע וענבר היו מדריכות מדהימות , הן תמיד התייחסו לכולם וטיפלו בכל תלונה , בעיה או בקשה ובאמת שתמיד היו פה בשבילנו , ותודה על זה ! ♥

היו שיעורים מעניינים יותר והיו פחות , הלימודים עזרו יותר לקבל ביטחון באנגלית שבעל פה , כי זאת הייתה השפה היחידה המשותפת לנו ולילדים מהארצות האחרות , ומהבחינה הזאת זה נותן חיזוק .

הימים היו עמוסים בפעילויות , אם זה טיולים כל פעם למקום אחר , פעילויות ספורט , לימודים , שיחות סיכום ופעילויות ערב או סתם לשבת כולם על הדשא בין השיעורים . היינו כל הזמן ביחד  ולא השתעממנו לרגע (:

חוץ מיומיים בערך , כל יום במהלך השבועיים יצאנו מהמרכז לטיולים ושופינג , אם זה לראות מחזמר של מייקל ג′קסון בלונדון , לעשות סיור ליד בקינגהם פאלאס , הביג בן והגלגל הענק של לונדון , לבקר במדאם טוסו , ללכת למוזיאון תחבורה או לעשות שופינג באוקספורד סטריט , ביקרנו בטירה וורוויק , היינו גם בסיור ושופינג בקיימברידג′ , וכמובן שנורת′המפטון - עשינו סיור בעיר , היינו בערך 3 פעמים במרכז הקניות המרכזי של העיר ובנוסף הלכנו גם למוזיאון נעליים בעיר , והכי חשוב - הספקתי ללכת לחנות של M&M′s ♥ . הטיולים היו פשוט מדהימים וכייפים (:

בקיצור אני ממש לא מתחרטת שנסעתי , הייתה אחת החוויות המדהימות וזכיתי לטוס לבד לחו"ל , לראות מקום חדש ולהכיר אנשים חדשים שאני בטוחה שנשמור על קשר , אלה היו שבועיים פשוט מלאי חוויות שבהחלט ענו על כל הציפיות שהיו לי לטיול (: