•  סאמר סקול 2009 שווה

הילה ^^

• יצאתי בקיץ: 2011

הילה רוזנברג  (הילה ^^)

היי ^^ טוב אז.. אתמול בערב ...

איתי גרינברג  (איתי)

היי, קוראים לי איתי, אני בן ...

זיו באשר  (זיו :])

היי כולם, אני זיו באשר, בת ...

תור שרעבי  (מעל הסטנדרט)

חזרנו שלשום והיה ממש ממש כיף!!!!!!!! ...

הדס סטרול  (הדס סטרול)

טוב אז ככה, קוראים לי הדס ...

שרון זילבר  (שרון :))

וואו , אין לי מילים לתאר כמה ...
היי ^^

טוב אז.. אתמול בערב נגמרה אחת החוויות הכי מדהימות שהיו לי בחיים ועכשיו אני פה בשביל לספר על זה ^^

אז ככה: אני הילה, נסעתי השנה לסאמר סקול בקיימברידג′, קלייר קולג′ והיה פשוט מדהים !

בהתחלה לא ממש הכרתי אף אחד, למרות שנפתחה קבוצה בפייסבוק שכמעט כל הקבוצה שלנו היתה בה עוד לפני הנסיעה, אבל כבר בטיסה התחלנו לדבר עם אנשים ולהכיר אותם. כשהגענו לקולג′ המדריכים [מטעם ef, שהיו אחראיים על הלימודים והפעילויות] עשו לנו קבלת פנים נעימה ואז התמקמנו בחדרים ובערב ערכו לכבודנו מסיבת ברוכים הבאים [wellcome party! Smileys].

ביום השני היה מבחן שחילק אותנו לרמות הלימודים שהיינו בהם
וכבר ביום השלישי התחילה השגרה שהיתה איתנו כל השבוע: מתעוררים בבוקר לארוחת בוקר [קורנפלקס וזה ;)], אחר כך יש או שיעור או פעילות [כל יום זה מתחלף] אז ארוחת צהריים [fruit or yogurt!] ואז או פעילות או שיעור [מה שלא היה בבוקר] ואז היה לנו זמן פנוי קצת להסתובב ולעשות שופינג, כמו שאנחנו אוהבים ;] ובסוף ארוחת ערב (:

השיעורים היו נחמדים והמורים הבריטיים חמדמדים ביותר [דייויד *~*] וככה גם הפעילויות והמדריכים [החתיכים] של ef ;]

ככה עבר לו השבוע הראשון עם הרבה מאוד צחוקים וכיף, הכרנו אנשים מהקבוצה, מישראל וגם מכל העולם ואז הגיע סוף השבוע, בו נסענו ללונדון, בהתחלה למוזיאון מדאם טוסו שם הצטלמנו עם כל מה שלא זז ^^ ואז לקחו אותנו למרכז קניות גדול ונתנו לנו מלא זמן להסתובב לנו ולעשות שופינג (:

ביום ראשון של השבוע השני [זה עדיין סופ"ש אצל הבריטים המבולבלים האלה ^^] הלכנו לטירה ממש יפה שבה הסתובבו שחקנים בתחפושות של אבירים ונסיכות ולאחר מכן לקחו אותנו לעיר הולדתו של שייקספיר ולמוזיאון שהסביר על החיים שלו [אולי זה נשמע משעמם, זה היה מדהים ^^] ואז הלכנו גם לבית שהוא גדל בו ולבסוף שיחררו אותנו לקצת, מה אם לא, שופינג ^^

השבוע השני התחיל כמו הראשון [wellcome party ><] מבחינת השגרה,
כבר הכרנו את כולם יותר טוב ודיברנו אנגלית קצת יותר שוטף והיה ממש כיף Smileys

ביום רביעי של השבוע השני נסענו בצהריים [והגענו בערב ^^] ללונדון לראות את המחזמר "מלך האריות" מה שהיה ממש מדהים [אי אפשר לתאר אז אני לא אנסה ^^]
ואחר כך חזרנו לקולג′ מאוחר מאוד בלילה [חח אחרי הרום צ′אק ^^].
ככה השבוע המשיך, הלכנו לעיר ולפארק ועשינו כיף חיים, חגגנו שלושה ימי הולדת והלכנו לבאולינג  והיה נהדר Smileys.

כשהגיע סוף השבוע השני לקחו אותנו ללונדון, חלק הלכו למוזיאון המדע וחלק הלכו למוזיאון ההיסטוריה של הטבע [אני הייתי במדע..היה די משעמם...אם אתם הולכים ושואלים אתכם לאן אתם רוצים ללכת - לכו להיסטוריה של הטבע, מי שהיה שם אמר שהיה מעניין ^^] ואז הלכנו לקניון עצום שבו נתנו לנו כמה שעות להסתובב ולבזבז את שארית הכסף שעוד נשארה לנו.

כשהכל נגמר פשוט לא האמנתי שאני חוזרת הביתה, רציתי להישאר, לפחות עוד שבוע, עם האנשים המדהימים האלה שהכרתי באנגליה, הארץ הכי מושלמת בעולם.

בלילה האחרון במקום לישון עשינו כיף ביחד ^^ וכשהגענו לשדה התעופה בישראל והיינו צריכים להיפרד, הדמעות התחילו לבוא יחד עם החיבוקים של כולם לכולם וההבטחות לשמור על קשר [חסר לכם שלא !!!!!]

וזהו, ככה זה נגמר.. ועכשיו אני יושבת פה, יום אחרי שחזרנו, מתה לחזור לאנגליה, אפילו לעוד יום אחד ולהיות עם האנשים הנפלאים האלה שהכרתי ולעולם אני לא אשכח.