• בקמפוס -

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

מיתר אסולין  (מיתרD:)

שלום לכולם :) קוראים לי מיתר ...

מאיה נסצקי  (מאיה נסצקי)

אני נסעתי לנורת′המפטון ...

ליאורה בינימינוב  (ליאורה(:)

היי אני ליאורה, והשנה נסעתי ...

טל דרור  (טול)

שלום, שמי טל והשנה יצאתי לסאמר ...

מור כץ  (מור)

הייי אני מור השנה זאת הפעם ...

אילנה לרמן  (אילנה :)))

וואו, אין לי מושג אפילו איך ...

שלום לכולם :)

קוראים לי מיתר ואני ממש שמחה לספר לכם ולשתף אתכם בחוויות שעברתי בסאמר סקול השנה !

ההתרגשות לצאת לסאמר סקול התחילה עוד הרבה לפני תאריך הטיסה :P לא הפסקתי לספור את הימים
עד לנסיעה...

היום שלפני התאריך המיוחל -ה17/7 - לווה בהמון לבטים קשים - כן לארוז מגפיים כי קר או לא לארוז כי אין מקום במזוודה; לארוז מעיל ועד בגדים חמים או לא כדי שלא יהיה OVER WEIGHT.. בסוף החלטתי לוותר על הרבה דברים אבל  די הצטערתי על זה כשהגעתי לאנגליה היה פשוט קפוא ! (7-10 מעלות בערך..)

עם זאת היו כמה דברים מעודדים שחשבתי עליהם - אני אוהבת חורף ובישראל סובלים מחום אז אני צריכה ליהנות מהקור :P
ובשביל מצבים כאלה קיים שופינגגגגגגג

הטיסה הייתה נחמדה אבל קצת ארוכה , אבל זו הייתה הזדמנות מדהימה להכיר אנשים חדשים, והנסיעה למרכז - נורתהמפטון - הייתה מדהימה ! ירד גשם, הנוף היה ירוק וראינו מבנים ישנים ומרהיבים :P
מהרגע שנחתנו, הבנים לא הפסיקו להתלהב מכך שהם יכולים להגיד כל מה שעולה במוחם בלי שיבינו אותם ! זה היה ממש מצחיק לשמוע אותם מגיבים לכל אחד באופן הכי טבעי וישיר :P

כשהגעתי למרכז חשבתי שאני בתוך איזה סרט מהמאה ה-19 - מדשאות רחבות ארנבים וסנאים מתרוצצים (במקום חתולים וכלבים) מבנים עתיקים - פשוט גן עדן !

היום הראשון עבר די לאט כי לא ישנו 26 שעות ( ) וכבר הספקנו להכיר כמה איטלקים שחלקם היו חתיכים..
אבל מהיום השני הזמן טס !!!!!

השבע הראשון היה מדהים ועמוס - עשינו מבחנים לבדיקת רמה וחולקנו לקבוצות לימוד ברמות שונות... בקבוצות היו נוער מכל העולם - פולנים, רוסים, תורכים, אפילו מצרים וכמובן... איטלקים !
בגלל הכמות הענקית של האיטלקים הרגשתי באיטליה ואפילו העשרתי את אוצר המילים שלי באיטלקית :)

גם הטיולים היו ממש מהנים - נסענו פעמיים לנורתהמפטון לשופינג ולמוזאון נעליים ( מסתבר שנורתהמפטון נחשבת לעיר הנעליים !!), ביקרנו בתיאטרון בלונדון וראינו בו את המחזמר THRILLER על מייקל גקסון, היינו בטירה עוצרת נשימה בשם WARWICK שבה הצטלמתי לא פחות מ100 (!) תמונות וכמובן בקיימבריג עיר האניברסיטאות ששם קיבלנו 5 שעות שופינגגג ( היה מטורף :P)

חוץ מהטיולים, היו גם 2 ימי ספורט שבהם למדתי לשחק כדור נוצה - בדמינטון וכמובן שהיו לימודים - 3 שעות ביום מ14:00 עד 17:30 ( באמצע הייתה הפסקה )
חווית הלימודים הייתה מהנה כי היו תלמידים מחו"ל ולכן היינו חייבים לדבר אנגלית ואופן הלימוד היה שונה מבית הספר שבו אני לומדת, בעיקר כי הנושאים היו מעניינים יותר ונוגעים אל ליבנו.
בנוסף במשך כל השבוע הראשון ראינו את בוגרי האוניברסיטה עם הגלימות מקבלים את התעודות שלהם - וזה היה ממש מרגש !!!

הדבר היחידי שאני חייבת לציין שלא אהבתי- היה האוכל... כי אחרי שמתרגלים לאוכל של אמא כל מאכל אחר נראה פחות טוב...)
אם תשאלו כל אחד מהסאמר סקול מה הוא לא רוצה לאכול יותר, לפחות עוד חודש, התשובה תהיה כנראה תפוחי אדמה/ צ′יפס - הכמות העצומה של תפוחי אדמה שאכלנו בשבועיים האלה פשוט לא נתפשת !!!
אבל כולנו היינו שבעים והאוכל לא השפיע כלל על החוויה !

ביום שישי עשינו קבלת שבת - זה היה מיוחד מאוד כי כל החו"לניקים (מילה שהמצאתי ) הסתכלו עלינו כאילו נפלנו מהירח.... אבל כל הישראלים נורא נהנו

השבוע השני עבר עוד יותר מהר מהראשון !!!!! (וחשבתי שזה לא אפשרי)
את השבוע התחלנו בטיול ללונדון שכלל את מדאם טוסו (שהיה עמוס בצורה מטורפת) וגם קצת שופינג באוקספורד סטריט , כי אי אפשר שלא להיות שם אם נמצאים בלונדון!

השבוע הזה היה יותר מהנה כי כבר הכרתי את כל הקבוצה ופיתחתי קשרים חזקים עם הרבה מהקבוצה - במיוחד הייתה לנו אחוות הFLAT - שזה כל חברותי לדירה - עדן, אריאל, אילנה, יסמין ולינוי
בנוסף המצאנו מלא משפטים מגניבים ושירים שחלקם תפסו רק בפלאט וחלקם תפסו אצל כל הקבוצה !
הינה השיר של הסאמר סקול שעדן , טלבי ועוד כמה  המציאו:
סאמר סקול כי זה קול וזה בחול
סאמר סקול כי כל אחד פה ביוטיפול
סאמר סקול אימפריה !!!!!
ולשיר יש אפילו תנועות !!!!

בשבוע השני השיעורים היו בבוקר, ובערבים היו לנו עוד סיורים לנורתהמפטון עוד ימי ספורט, עוד מסיבות (ולמרות שהיו הרבה מסיבות , כל אחת הייתה קצת שונה - מסיבה לבנה, מסיבת תחפושות וכו′)  ועוד טיולים למקומות שונים !
אחד מהמקומות היה מוזאון מכוניות .... מוזאון מיוחד ולא רגיל :P

היו לנו כמה חוויות מוזרות בחלק השני -
בגלל הנטייה שלנו לאחר לזמנים שנקבעו נאלצנו יום אחד לקום ב6 בבוקר -  מה שממש עזר לנו לא לאחר יותר
וביום חמישי ושישי היו לנו תרגילי אש - אזעקה בשש וחצי בבוקר לתרגול במידה והבניינים יעלו באש - הבריטים ממש פוחדים משרפות !
את היום האחרון בUK בילינו בלונדון - ביקרנו בבקינגהם פאלאס, בביג בן וראינו את הלונדון איי - הגלגל הענק וכמובן שופינג במרכז בשם COVENT GARDEN
המצלמה שלי לא התנתקה לי מהיד ובמהלך השבועיים הצטלמתי - אני וחברות- 1000 תמונות!!!!!!!!!

כמובן כמובן שיש להודות למדריכות התותחות שלנו (בכוונה זה תותחות ולא תותחיות - בדיחה פרטית של הקבוצה חחח) שהיו לנו חברות טובות, שעזרו לנו מממממממש בכל דבר - אפילו אם זה לסגור את המזוודה או לבקש מנה נוספת בחדר אוכל.
אז נטע וענבר תודה רבה על שהפכתן את המסע לעוד יותר מהנה !!!!!

אז זו הייתה החוויה של החיים !
נהנתי מאוד ואני ממש ממליצה לכל אחד לנסוע לסאמר סקול, לספוג תרבות ואווירה שונה, לחוש במזג אוויר קר ושונה וכן להתרגל לכך שהכל באנגליה הפוך..

מיתר D:

נ.ב: אין על פלאט 23 !!!!!