• מסיבת פרידה :/ -  סאמרסקול סבבה סקול

בר :)

• יצאתי בקיץ: 2011

בר בן ארבון  (בר :))

אז ככה , קודם כל קוראים לי ...

נועה צ'כנובר  (נועה :))

היי אני נועה מכפר יונה בת ...

פז ראשוני  (פז (:)

היי (: אני פז ראשוני בת 14 ...

סתו טייכהולץ  (stav)

אני סתו טייכהולץ וזה הסיפור ...

אופיר כהן  (אופיר :))

היי אני אופיר כהן  אני ...
אז ככה ,

קודם כל קוראים לי בר בן ארבון אני בת 14 מכפר יונה , השנה יצאתי לסאמר סקול באנגליה , קיימברידג′ מחזור 3 , אני אפילו לא יודעת איפה להתחיל ..

היה פשוט מושלם .., ואין מילה אחרת שיכולה לתאר את החוויה הזאת !!!

הכל התחיל ששתי חברות שלי אמרו לי שהם נוסעות לסאמר סקול באנגליה , אפילו לא שאלתי את ההורים שלי אם אני יכולה ללכת כי זה היה דיי בגדר חלום , יום אחד דיברתי עם אמא שלי על זה והיא שאלה אותי אם אני רוצה גם להצתרף אליהם .. פשוט קפצתי וצרחתי משמחה .. ( את אבא היה קצת קשה לשכנע ) (;

בקיצור נרשמנו 4 חברות לקיימבריג′ מחזור 3 , כל התקופה הזאת עד לטיסה הייתה מלאה בלחץ ובהתרגשות ! יום הטיסה הגיע , נשארנו ערות עד שהיינו צריכות לצאת לשדה בשעה 3 .. נפגשנו בשדה ופרידה אחרונה מההורים ויצאנו לדרך (;

מהרגע הזה , השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים התחילו !
בטיסה בעיקר ישנו , אבל גם התחלנו להכיר את כל הילדים מהקבוצה .. נחתנו והתרכזנו בשדה תעופה בלונדון , משם שעתיים וחצי נסיעה עד לקיימבריג′ המדהיייימה !!!

הגענו לקיימבריג′ אכלנו קיבלנו את החדרים והתחלנו בפעיליות .. הלכנו כולם ביחד לחדר אוכל , האוכל היה נוראי .. אז המקדונלדס הפך להיות החבר הכי טוב שלנו בשבועיים האלה :)

שעה 22:00 כיבוי אורות , כמו ילדים טובים ביום הראשון כולם נשפכו ובשעה עשר כבר ישנו ..

הימים שאחרי , היו מדהימים .. כל יום שיעורים עם מורים מצחיקים וכיפיים , פעליות עם מדריכים מדהימים שכ"כ נתגעגע אליהם , והחלק הכי חשוב ביום שעות חופשיות של שופינג מטורף !! (;

מה לא עשינו שם ? היינו במוזיאון , שטנו בנהר , ביקרנו במאדם טוסו , היינו במחזמר מהמם , ראינו את הביג בן , היינו בלונה פארק , והחלק הכי חשוב .. הכרנו ילדים מדהימיםםםםם מכלללל העולם !!!!!!

~לונדון~ שבת אחרונה לפני שעזבנו הלכנו לבקר בלונדון , לונדון כ"כ יפפפה , ראינו את הלונדון היי , שזה הגלגל הענק של לונדון , את הביג בן , את הארמון של המלכה ועוד הרבה הרבה דברים ...

הימים האחרונים היו ממש קשים , לכולם .. לחשוב שהאנשים שאנחנו רגילים לראות 24 שעות ביממה לא יראו אותנו יותר ואנחנו לא אותם אף פעם בחיים , נקשרנו ממש לטורקים , באמת שהם מדהימים ! היה בכי .. לא הרבה אבל היה , בשדה תעופה פשוט התפרקנו !! כמעט כולם בכוו והמוןןןן אני בטוחה שכולם יתגעגעו לכולם אבל אנחנו נשמור על קשר כי יש לנו קבווווצה מדהימה , באמת שאני אוהבת כל אחד ואחד מהקבוצה שלנו !!

כבר ביום ראשון שלאחר הנחיתה קבענו מפגש כי הגעגועים רק גדלים !
בקיצור , כל מי שמתלבט עם לנסוע או לא ומפחד או משהו בסגנון אין בכלל על מה לדבר - תעשו את זההה !!

אני חושבת שזאת באמת חוויה מדהיממממממה וכל אחד צריך לחוות את זה לפחות פעם אחת .

אהה , ואין מצבב שאני לא חוזרת לשם שנה הבאה !