•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

• יצאתי בקיץ: 2011

דניאל ניניו  (דניאל)

היייי :)       ...

ליים נעמן  (הבחור הסקסי הזה OךO)

שלום שמי ליים נעמן בן 13 וחצי ...

איתמר מרגלית  (איתמר מרגלית)

היי, קוראים לי איתמר מרגלית ...

עומר גולן  (עומר :))

היי!קוראים לי עומר גולן אני  ...

רותם כשדי  (רותם כשדי)

היי קוראים רותם כשדי ואני ...

גל בן יעקב   (ביסלי)

שלום לכולם יצאתי לליטל קנדה ...
היייי :)                                                 Smileys
קוראים לי דניאל ניניו בן 13 וחצי ואני גר בעיר אשדוד.
קשהה מאוד לכתוב על הסאמר סקול כי אתה כותב וישר עולה לך עוד זיכרון ועוד ועוד עד שאתה מבלבל את כל הסיפור... אני מקווה שיהיה לכם מובן :)
הכל התחיל שאני ואמא שלי הלכנו למשרד הנסיעות של איסתא ורצינו לבחור טיסה ביחד לטיול בעולם אבל האפשרויות רובן היו משעממות ולא ממש מגוונות וכאשר המוכרת אמרה כי יש אפשרות נוספת שאסע לסאמר סקול נורא אהבתי את הרעיון וראיתי בחוברת של קמפוס את הסאמר סקול ליטל קנדה EXTREAME וכך החלטנו אני ו-3 בני דודי שאנו נוסעים לליטל קנדה שבאי וויט.
טסנו עם החבורה שלנו של 15 ילדים  והמדריכה האדייררררררררררררררררה איילת :)
ועשינו שופינג בDDUTY FREE חחח שמה קניתי מערכת מוזיקה לאייפון ענקיייייית :)))) אני ממליץ לקנות כדי שבאוטובוס שיש נסיעה של 4..5 שעותת :\\\\ יהיה מוזיקה לשמועע :)
בליטל קנדה הכרתי ילדים מכללל העולם שיישארו בקשר לתמממיד ואני לא יישכח את הלילות שלנו ששיגענו את המדריכים שפתחנו את הדלת כל שנייה וכאשר פותחים אותה יש אזעקההה XXXDDDD ואז שהם באו או ששיחקנו אותם ישנים או שאמרנו להם שאנחנו רוצים מים חחח ואמרנו להם שהם כמו שירות חדרים שאיך שפותחים את הדלת הם מגיעים :))
לאחר כמה זמן הבנו איך שולטים באזעקה ואיך מבטלים אותהה וככה יכולנו לצאת ולטייל ב-1 בלילה ככה בלי שייראו אותנו למרות שתפסו אותנו מס′ פעמיים חחחח.
 בנוסף לכל למדתי את הערכיםם הבריטים את האמת שבהתחלה היה קצצת קשה בגללל שהחוקים של הבריטטיים נוראיייייים!! חחחח Smileys .
עם הזמן למדתי להתמודד עם זה.
אבל אם למזלכם תיפלו על הצוות של ARDMORE תדעו שהולך להיות לכם כיףףף!!
בסאמר סקול ליטל קנדה יש צוות שנקרא PGL שהם מבצעים לנו את הפעיליות EXTREAME המהנות שהיו לכם אייי פעם!
יש אומגה אדיררה, בריכת שחייה עם תחרות ומשחקים, טיפוסים אתגריים כמו טיפוס על עמוד דק ובקצה הגבוהה ישנו משטח של כ1 מ"ר ובו צריכים לעמוד 3 אנשים ולדחוף אחד את השני והאחרון מנצחח, טרקטורוניםם, קיר טיפוס גבוההההההההה וגם קיר טיפוס אתגרי עם פיתולים, בעיית פתרון בעיות, חץ וקשת, קזינוו מיוחדד והכסף על ARDMORE לא לדאוג.... , כמובן פעילות אדדיררה ביותר אבל סודית שאסור לספר עלייה שנקראת MATRIX תהנו בהה מאודדד!!!!! ויש פעילויות נוספות שאם אני ימשיייך לפרט זה לא ייגמר.....
הלימודים ביום הם 3 שעות בדיוק והפסקה בין השעותתת....
אם תיסעו לשבועעיים אז בשבועע הראשון תיתחלקו ל-2 קבוצות שקבוצה אחת תלמד שבוע בבוקר בלימודי אנגלית של ARDMORE במשך 3 שעות והקבוצה השנייה תבצע פעילויות במשך 3 שעות ואז מתחלפים ומי שעשה פעיליות בבוקר לומד בצהריים ומי שלמד בבוקר עושה פעיוליות בצהריים.
לאחר שבוע זה ממתחלףף ומי שעשה פעיוליות בבוקר עושה בצהריים וההפך..Smileys
במהלך השבועיים היו 5 טיולים מחוץ לשטח המחנה.. ללונדון לערים באי ללונה פארק וכו′.
בלונדון היינו במלון אדייררררר שנקרא אוסטרלי האוס וביקרנו בהצגה מיוחדת של MAMA MIA של להקת אבבא בנוסף היינו במוזאון השעווה מדאם טוסו שבו יש את בובות השעווה הכיייייי אדירות שיששש וגם שם קניתי לאחותי בובה של טקס האוסקרר עם המשפט TUTI NINIO BEST ACTOR EVER! (למי שלא יודע תותי ניניו מהסידרה "אחרי הצלצול" היא אחותי נו ההיפית הזאת המתולתלת חחח לא משנה נחזור לסיפור) אחרי זה היינו גם בשיייט בנהר הטמס והגענו עד גשר לונדון כמובן איךך לא הראנו שאנחנו ישראלים והתחלנו לשיר BRIGE OF LONDON FALLING DOWN וסחפנו אחרינו עוד כמה צרפתיםם :).
עשינו מלא אבל מלא שופפפפינג וקנינו מלא דברים כמו שאני קניתי נעלים של אדידס שאין בארץץ ויש הבדל משמעותי במחירים בין הארץ לשם שם זה הרבבה אבל הרבההה יותר זול.
לדוגמה AIR MAX שמה עולות 360 ש"ח שאין אותן בארץ ובארץ אם יגיעו יעלו בערך 600 כמעט פייייי 2, בגלל זה התחרעעענו על הקניות וקנינו כמו מטורפים.
בנוסף היינו בחנות של פאונד לנד ששם הכללללללללל בפאונד ויש דילים אדירים.
אחד הטיולים האהובים עליי היו לטירה של איזה מלךך צ′רלס אחד :)))
והייתה חנוות מזכרותת וגם רואים את הטירה ויש סרטט הסבר והכלל.
חשובבב שתדעו שהצוות של ARDMORE הוא אדיררררר.
ביום שבת (ערב שישי), קיימנו קידוש בעזרת יין ללא אלכוהול שקנו לנו וחלות :))) היה כיף מאוד ומאוד ריגש לראות נוצרים ומוסלמים באים ומכבדים את המסורת ואפילו שמים כיפה לכבד אותנו...
בשבת בבוקר לקחחו אותנו לים של אנגליה.. (התעלה האנגלית כי האי ממוקם בתוך התעלה). המיייייים קפואאאאאאאאאאאאאאאאים  -לא כיף-Smileys
חחח אבל מה שכן מהנה כי זהו הזמן בו אפשר להכיר יותר טוב את הילדים ממדינות אחרות כי עושים לנו פעילויות משותפות כמו כדור או פריזבי או פוטבול בקיצור מהנהה...
כדי להכיר ילדים ממדינות אחרות הכרנו גם בכיתות ההלימוד או בפעיוליות למרות שאני ובן דוד שלי נתקענו עם ילדים צרפתים בני 7 או משהו כזה בפעילויות אבל בכיתה הכרתי ילדים בגילי ואף גדולים יותר מכיוון שהייתי ברמה של EXPRCE כי כיתות הלימוד מחולקות לרמות של ידע באנגלית לפי מבחן בכתב ובדיבור שעשו לנו בתחילת השבועיים.
חשוב להתנהג יפה כי מקבלים צ′ופרים או יותר נכון כדאי להתנהג לא יפה בהתחלה ואז יפה חחח (מניסיון כי השתוללתי בהתחלה ואז התנהגתי כראוי וקיבלתי צעיף של ARDMORE בחינם ממנהלת המתחם של ליטל קנדההה :)
במתחם בנוסף יש חנות מזכרות שתוכלו לקנות מזכרת מליטל קנדה כמו שעון או כובע או חולצה וכו′....
שחכתי לספר עלל תופעה אדירה של גאות ושפלל בתעלה האנגלית.
המרחק של המים מגיע כ-500 מ′ מקו החוף ואפילו יותר, בגלל זה יכולנו למצוא צדפים שלמות סגורות חחחח.... אני ובן דוד שלי איתי לא ידענו שזה חיי אז התחלנו לשבור אותם וחיפשנו פנינים כמו ילדים מפגגרים עד שאחרי ששברנו ערך איזה 17 צדפים באה איילת ואמרה לנו שזה חיי ושהרגע הרגנו חייה מסכנה... טוב יצאנו אכזריים ללא ידיעה.
אנייי ממליץ בחום לטוס לליטל קנדה.
אהה ודבר חשוב שלא לשכוח הוא שיש השכמה ב-7 לארוחת בוקרר :))))))))
אני עשיתי כייייףף מטורף ואנייי מתתת לחזור לשם שובבב :))
וכמובן שבנוסף לכל הפעילויות יש פעילות ערב EVENING ACTIVITIES שבה יש או דיסקו או משחקים מהנים ובקבוצות או שיש את החדרר המהנה שבו WII וסנוקר וכדורגל שולחן ומשחקי קלפים בקיצורר כיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף. :)
בליטל קנדהה צברתי זיכרונות וערכים וחברים שאני לא יישכח לעולםםםםםם!
ואני מקווה שאתה שקורא את זה תהנה גם אתה...
לנו יש בני דודים קטנים שנוסעים הם בשנה הבאה לאותו הסאמר סקולל כי שמעו את מעשינו שם והתפעלו מן המקוםם :))
ואני רוצה להגיד תודה לאייילת המדריכה הכי טובהה שיש ואני אוהב אותה הכי בעוללםםם ותודה שתמכת בי בכלל ועזרת לי עם הידד (היא הייתה שבורה חחח קליגולה) תודה תודה תודהההההההההה 3>
                      הסווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אה ואני רוצה לזכות בתחרותת :))))