• באחת הפעילויות בפארק  -  סאמר קול ביותר

ענבר שביב

היייייייייייייייייי לכולם ...

עופר בן יהודה  (עופר)

צריך להכין דברים רבים לטיסה. ...

תמר סלוק  (תמר (:)

היי, אני תמר ונסעתי השנה לסאמר ...

קורן שר  (קורנוש!♥)

היייוש!!!!!!:)אני קורן ונסעתי ...

אלונה ברונשטיין  (אלונה)

אז ככה, מאיפה מתחילים? בהתחלה ...

אלמוג רחמני  (אלמוג)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...
היייייייייייייייייי לכולם Smileys
השנה הייתה הפעם הראשונה שהלכתי לסאמר סקול, ואני בחיים לא אשכח את זה!! זאת הייתה חוויה מדהימה!! שכל כך התרגשתי ממנה Smileys
כשהגעתי (באיזה שלוש בבוקר!!!) לשדה התעופה, הייתי מממש עייפה ואז ראיתי את הקבוצה, כולם שם דיברו וצחקו Smileys
כשהגענו לאנגליה חיכה לנו מדריך של הEF שהיה מאוד נחמד ואמר שהוא הכי אוהב את הקבוצה של הישראלים תמיד :P חח

אחרי הנסיעה, הגענו למגורים שלנו, איפה שגם היו הפעילויות וחלק מהלימודים. שם, היה דרדס שהיה מאוווווד מצחיק, הוא היה אחד מהמדריכים.
ירד עלינו גשם, אז נכנסנו לחדר האוכל במגורים, איפה שאוכלים ארוחת בוקר וצהריים בימים רגילים. היה לנו שם הקדמה למה שהולך להיות בשבועיים הקרובים, חילקו לנו את הצמידים של חדר האוכל, שלנו היו בצבע כחול כי אנחנו גרנו במגורים, וגם חילקו לנו את הכרטיסים לחדרים. כולם התרגשו לגלות עם מי הם יהיו בחדר.

אחרי שעליתי לחדר וראיתי שהוא הרבה יותר טוב ממה שחשבתי התחלנו לארגן את החדר, כי כמובן שאי אפשר להסתדר בחדר עם כל הבגדים בתוך המזוודה...
במזוודה כדאי שיהיה לכם בגדים חמים, למרות שקיץ גם באנגליה, מאוד קר שם, כדאי שתהיה לכם מטרייה וצעיף וכובע ומעיל ו... קיצר, תתכוננו כאילו אתם הולכים לחורף. אחר כך, יצאנו לסיבוב בעיר, לראות איפה כל דבר (בעיקר איפה כל החנויות :P) , כדאי לצאת לסיבוב, אחר כך אפשר להסתובב לבד בעיר והרבה יותר קל להסתובב לבד כשכבר ראית את האזור.

הלכנו בערב לחצר לראות את כל הילדים שהיו שם, חלקם הגיעו כמונו באותו סוף שבוע, וחלקם הגיעו שבוע או יותר לפני.
שם פגשנו ילדים מנורווגיה, שאיתם נשארנו בקשר עד סוף הסאמר סקול, בהתחלה לא כל כך דיברנו אבל אחרי זמן מה היינו מדברים איתם כל הזמן והיה לנו ממש כיף איתם Smileys

וכמובן שבשעה 22:00 כולם הלכו לחדרים לחכות לרום צ′אק, הרום צ′אק זה מה שנקרא בדיקת נוכחות בחדרים, כל יום בשעה 22:00 עובר אחד המדריכים של הEF ובודק שכולם בחדרים שלהם.

ככה עבר עלי היום הראשון בקיימברידג′, ובהרגשה שהולך להיות לי הכי כיף בעולם נרדמתי אחרי היום הארוך הזה.

ביום השני היה לנו המבחן של הרמה, שהיה מחולק לשלושה חלקים, חלק ראשון reading, חלק שני writing, וחלק שלישי listening,. לא צריך לחשוש מהמבחן!! זה לא כמו מבחן רגיל שאי אפשר לדבר וכל זה... כמו בבצפר... כווולם שם דיברו אחד עם השני והיה שמח :P

אחרי שמקבלים את התשובות גם אפשר ללכת לכיתה שקיבלתם ולראות אם הרמה מתאימה לכם או לא, אם לא אפשר תמיד לבקש העברה. אני הייתי ממליצה לכם לא להעתיק כי אז אתם סתם תגיעו לכיתה של ילדים שהם ברמה שונה מכם, וכל הקטע זה שיש שם ילדים בכל הרמות, וכיף לדבר עם מישהו שברמה שלך באנגלית Smileys