yuval

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2010

יובל רומר  (yuval)

שהגענו ליום של הטיסה נורא ...

tomer moshel  (TomTom)

אז ככה.... ביום שני ה-19.7.10 ...

זואי טביב טביב  (זואי טביב)

בהתחלה הרעיון לנסוע ל- סאמר ...

שחר בנימין  (שחר בנימין)

השנה נרשמתי לסאמר סקול בבידלס ...

יעל תמיר  (יעלי (:)

שלוווום (:השנה נרשמתי ל summer ...

דיאנה מלכיאלי  (דיאנה D:)

הי (f)     כשהגענו ...

שהגענו ליום של הטיסה נורא פחדתי כי באתי עם חברה ואת שער הילדים לא ממש הכרתי רק מהמפגש היחיד שהיה לנו במטוס ישבתי ליד תומר שבהתחלה לא הכרתי אבל במהלך הטיסה התחברנו ודיברנו

נחתנו ושונית לקחה אותנו לאוטובוס באוטובוס ישבתי ליד תמר החברה שבאנו ביחד (אני הצעתי את הסאמר סקול והיא הצטרפה אלי) והיינו אמורות ליהיות ביחד בחדר לבד אבל זה לא הסתדר והצטרפו אלינו עוד שתי בנות

בהתחלה אמרתי מה זה לא הוגן אבל עכשיו הבנות האלה הן חברות טובות שלי חדר לידנו היו חמש בנות שכמעט ולא הכירו אחת את השנייה בימים הראשונים היה קצת קשה כי לא ממש הכרנו אחד את השני אחרי בערך יומיים שלושה כבר כולם היו עם כולם והיינו במשך שבועיים כמו משפחה אחת גדולה.

כולם היו חברים של כולם אולי היו כאלה שהתחברו יותר לצד אחד ופחות לצד השני אבל עדיין לא היו כמעט מריבות אחד עם השני.

היו לנו פעילויות ממש נהדרות כמו מדאם טוסו והלונה פארק וגם הפעילויות המקום עצמו היו ממש מהנות כי הכרנו שם עוד אנשים.

בשלושה ימים האחרונים היה מאוד קשה מכוון שהאנשים שכל כך התחברנו אליהם עזבו בהתחלה הצרפתים ולמחרת היפנים וכולם בכו כל פעם שמישהו עזב וניפרנו והביאו מתנות ופייסבוק ואימייל העיקר לשמור על קשר אנחנו נשארנו כמעט לבד רק עם הרוסים שהיו חמישה או שישה אז אנחנו נפרדנו רק מהמדריכים ומהמורים ומהילדים נפרדנו שהם הלכו

בשדה התעופה היה ממש קשה כולם בכו הגענו לישראל ואף אחד לא רצה ללכת להורים שלא כי לא רצינו להיפרד לבסוף נפרדנו והלכנו לבתים והוספנו את כולם בפייסבוק את הצרפתים היפנים הישראלים ודיברנו כמעט כל יום אחרי משהו כמו שבועיים תכננו להיפגש כל הקבוצה בתל אביב

אז בלי לחשוב פעמיים מכל הגעגועים קניתי כרטיס הלוך חזור מאילת לתל אביב באתי למפגש אחרי שסיימנו בסביבות 8 הלכתי לדודים שלי ישנתי שם וחזרתי הביתה והמשכנו לשמור על קשר ואני בטוחה שנמשיך עוד בעתיד כי ניהינו ממש חברים טובים !!!

אז אני נורא נהנתי מקווה שאתם גם תחליטו לעשות את זה ולצאת לסאמר סקול עם חברה\חבר או לבד זה לא חשוב.