צ′וצ′

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2010

עדן נומייסקי  (צ′וצ′)

שיפלייייק 2010 !!!!   ...

עינבר מאיר  (עינבר)

סאמר סקול ....בישבילי זה היה ...

נוי מזרחי  (נוי_מזרחי)

אז... סאמר סקול ...  שתי ...

ענבל רון  (ענבל)

היי שמי ענבל ואני עולה לכיתה ...

ליאור רזניק   (רזניק)

שלום  :)   שמי ליאור ...

תמר באבו  (תמר)

סאמר סקול שיפלייק 2010 בשתיי ...

שיפלייייק 2010 !!!!

דבר ראשון אני חייייבת לומר ההההההיייה פשוט ספפץ (מדהים ...)

הקיץ הזה עברתי חוויה שלא ציפיתי לה ולא חשבתי שיהיה כ′′כ כיף Smileys

אז איך הכול התחיל :

לפני מספר חודשים ההורים שלי רשמו אותי לסאמר סקול ואחר כך אמרו לי את זה ... אני בכלל לא רציתי אמרתי שאני לא רוצה זה סתם לחנונים וזה .

כשהגיע היום של המפגש אני לא ידעתי מה לעשות פשוט חשבתי שאני לא התחבר עם אף אחד מהילדים שהכרתי במפגש !

הגיע היום של הטיסה והייתי ממש עצובה להפרד מהחברים שלי ומהמשפחה , אבל אני טיפה התרגשתי כי לא ידעתי מה יהיה . כבר בשדה תעופה התחלתי להתחבר עם כמה ילדים ... Smileys

לאחר הטיסה כבר ידעתי את השמות של כול הילדים והספקתי להכיר את כולם :)

הגענו לשיפלייק (המקום היה מדהים ) הכול ירוק , בתים כמו של פעם ממש כמו בסרטים .

ישר כשירדנו מהאוטובוס בשיפלייק כמה ילדים ספרדים וחמודים באו והסבירו לנו מה יש ומה עושים פה . הציעו לנו מה לעשות מה שווה מה לא הכירו לנו עוד ילדים  שהיו ממש נחמדים .

הם הסבירו לנו שהיום יומיים הראשונים לא הכי קלים כי זה שינוי גדול , אני חשבתי שאני אסתדר. אבל הם ממש צדקו השינוי היה ממש גדול אבל אחרי יומיים הוא חלף והרגשנו כבר שגרה .

הלימודים :

הלימודים היו ממש כיפים ומצחיקים המורים הם לא כמו מורים בבית הספר , הם מורים מצחיקים וכיפים שיודעים להעביר שעה וחצי כמו שניה אחת למדתי המון בשיעורים האלו ויש תוצאות !....

הכיתות היו מעורבות עם ילדים מהמון ארצות היה 2-3 ישראלים בכיתה ( לדעתי זה ממש טוב בגלל שאז אני מדברת פחות עברית אבל אם קשה לי קצת אני יכולה לשאול את התלמיד מישראל ואז אני גם לומדת מזה וזוכרת את זה לטווח ארוך יותר )

הפעילויות:

היה מבחר גדול מאוד של פעילויות, למשל כדור נוצה, יצירה, פוטבול, קריקאט, שחייה, טניס, יוגה וכו′

הפעילויות היו עם הילדים מכל הארצות. הפעלויות היו שונות כי חלק מהן לא הכרתי בארץ וגיליתי שהם מאוד כיפים.

פעילויות ערב:

בערב היינו צריכים ללכת ב 8 לנקודת מפגש ושם היו אומרים לנו איזה פעילות ערב יש כול פעם היה משהו שונה.

לדוגמא: דיסקו, כישרונות צעירים, חפש את המטמון, סרט, הליכה ליד נהר התמזה, תחרויות וכו′ .

הטיולים:

נסענו להמון מקומות שונים שתיים מהטיולים היו חצי יום ושתיים מהטיולים היו יום שלם.

בלונדון - היינו יום שלם, היינו במדאם טוסו ובנהר התמזה.

הבטיחו לנו שאם יהיה זמן אחר כך אז יהיה שופיינג אבל לא ממש היה זמן כולם היו טיפה עצובים בגלל זה אבל אחרי שאמרו לנו כמה זמן שופינג יהיה לנו באוקספורד אז שמחנו ושחכנו :)

אוקספורד - היינו יום שלם, בהתחלה היינו במקום שבו צילמו את הסרט הארי פוטר, מקום מדהים וגדול .

לאחר שעה וחצי הליכה קבענו נקודת מפגש ומשם כולם רצו לעשות שופינג

(4 וחצי שעות של שופינג ). אחרי השופינג כולם הגיעו לנקודת מפגש והראו את כול מה שהם קנו והיה המון מה להראות חחחחח .

רידינג - היינו חצי יום, התחלנו את היום בשופינג של שעה וחצי אחר כך הלכנו למוזיאון ואז חזרנו לשיפלייק.

ווינזדור - היינו חצי יום, ביקרנו בארמון המלכה שהיה מאוד מעניין, הצטלמנו עם השומרים ואחרי שיצאנו מהארמון כמו תמיד הלכנו לשופינג של חצי שעה או שעה. אני מאוד נהנתי בכול הטיולים .

בנוסף לטיולים שהיו לנו מאורגנים משיפלייק, יצאנו גם לטיולים רק הקבוצה של הישראלים. פעם אחת הלכנו למחזר גריז, מחזמר מדהים עם המון צבעים שירים מוקרים ושחקנים מדהימים. ועוד פעם נסענו ללונה פארק עם המון רכבות הרים למרות שהיה תורים מאוד ארוכים מאוד נהנתי .

האוכל:

כמובן שהאוכל לא היה כמו האוכל של אמא (אין על אוכל של אמא ),

אבל תמיד יצאנו מהחדר אוכל שבעים ואף פעם לא יצאנו רעבים.

כשיצאנו לטיולים בזמן השופינג אז היינו קונים מוצרי אוכל כדי לאכול בשיפלייק אבל לא היה להם ממש צורך.

המדריכה:

נתחיל בזה שנראלי שהייתה לנו את המדריכה הכי טובה בעולם.

היא פשוט עזרה בכול מה שהיינו צריכים.

כול בוקר היא עשתה לנו שיחה והסבירה מה שהולך להיות באותו היום לפי מה שאנחנו ראינו היינו הקבוצה היחידה שהמדריכה שלהם דיברה איתם כול בוקר על מה יהיה באותו היום . טלי הייתה פשוט מדהימה !!!!...

בסופו של דבר אני מ-א-ו-ד נהנתי למרות שבהתחלה לא ממש רציתי.

הכרתי חברים חדשים תרבויות שונות שפות שונות אנשים נחמדים.

עם רובם אני שומרת על קשר בפייסבוק או במסנג′ר.

עם הילדים מישראל אני גם שומרת על קשר ואני מקווה שלא נפסיק להיות בקשר,

אנחנו גם אחרי הסאמר סקול שחזרנו לארץ עשינו מפגש עם רוב הילדים ,

אני מקווה שיהיה עוד המון מפגשים כאלה ....