• בינג באנג -  סאמר סקול באנגליה שווה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2010

עינבר מאיר  (עינבר)

סאמר סקול ....בישבילי זה היה ...

נוי מזרחי  (נוי_מזרחי)

אז... סאמר סקול ...  שתי ...

יובל סעד  (יובי ;])

ואוו, אני כבר מתרגשת מלכתוב ...

ליאור רזניק   (רזניק)

שלום  :)   שמי ליאור ...

ענבל רון  (ענבל)

היי שמי ענבל ואני עולה לכיתה ...

תמר נוימן  (נוימן D:)

לכל המתלבטים ששוקלים אם לסוע ...
סאמר סקול ....בישבילי זה היה חלום שהיתגשם , בחיים לא יכולתי לדמיין שאני יחווה כזו חוויה מטורפת!

אוקיי  קוראים לי עינבר מאיר אני מכפ′′ס אני עולה לכיתה ט′ אני בת 15 והייתי בקולג′ ′′שיפלייק′′.
אז הכול התחיל בזה שתמיד רציתי לנסוע לסאמר סקול והשנה שמעתי מחברים שלי שהם נוסעים , עד עכשיו הוריי לא הרשו ממש אבל ניסיתי את מזלי ובפוקס הם הרשו לי . הייתי בשוק ! Smileys
נסעתי עם עוד 5 חברים (למרות שאני ממליצה לנסוע עם חבר אחד ,למה תמיד מכירים חברים חדשים שם לא חסר).
הגענו לשיפלייק ובאמת שהייתי המומה ′′פה אני יהיה שבועיים′′ שמחתי עד הגג.

היינו בבנין יפה כזה כתום שקרואו לו COLLEGE HOUSE .בהתחלה צריך להיתרגל ללינה (למרות שקיבלנו חדרים לבד והם היו דווקא סבבה!) והיה מצחיק בלילה בגלל השומרת מעונות ההודית שהיא הייתה בין החלקים הלא ממש נעימים אבל המצחיקים בטיול .
האוכל לא שיא הטעם הטוב אבל הוא נחמד ,בוא נגיד שבמקרה שלי אני יחסית אהבתי אותו אבל היו ימים רעים .

התחלנו את שיגרת היום יום שלנו ב′′אקטיביטיז′′ כל מיני סוגיי ספורט ופעיליות אחרות כמו בגמינטון , טניס , דוצ′בול , אומנות , יוגה וכו′...
בצהריים היה לנו לימודים , אז זהו זה לא כמו שזה נישמע זה לימודים בכיף ,אתה לומד עם ישראלים ועוד כמה ילדים ממדינות שונות וכולם בערך ברמה שווה עושים משחקיי הכרויות לומדים קצת את מיומניות השפה בין לבין לומדים קללות בשפות שונות ,לא חסר צחוקים XD ועושים עבודות בחוץ בקבוצות או בזוגות. בישבילי אישית זה עזר וקידם מאוד את הידע שלי באנגלית ( חשבתי שאני יבוא לסאמר סקול ואני לא יידע כלום) ודיברתי הרבה ואין מה לדאוג מהקטע של התקשורת  , אפילו אם מדינות אחרות לא ממש טובות באנגלית . בתקשור עם ילדים מחו′′ל לא היה לי ממש קשה עם האנגלית והיתחברתי עם ילדים מאיטליה טורקיה רוסיה סין וכו′ . בערב היו לנו גם פעיליות קטנות כמו דיסקו או משחקים קבוצתיים .

המדריכים בקולג′ אנשים כל כך נחמדים וחבורתיים  המורים יודעים ללמד ממש טוב ומבינים אותך .

הקולג′ היה ′′שופ′′ שזו מין מכולת קטנה כזאתי שיש שם כל מיני נשנושים או אוכל אם לא אהבת את הארוחות באותו יום , לדעתי זה מאוד מגניב שיש מכולת בקולג′.

נסענו לכל מיני מקומות וערים באנגליה בוא נגיד לא חסר חתיכים ואנשים נחמדים שםSmileys . היינו בלונדון במדאם טוסו, מחזה גריז , שייט בתמזה  שם ראינו את ארמון המלכה והבינג באנג.אבל החלק הכי מגניב לונה פארק עם מלאאאאא סוגים של רכבות הרים למרות שהספקתי רק 3 נהנתי (כל תור לרכבת שם זה שעה בערך)בנוסף לכל הטיולים בלונדון היינו בטירת ווינזדור שזה חלק מהטיול שממש אהבתי וביקרנו בערים כמו רדינג שהיה לנו שם זמן קניות ,עיירה קטנה ושקטה עם חניויות נחמדות .בסוף השבוע השני ביקרנו באוקספורד שם היינו בקולג′ ובעיר עצמה והיה לנו 5 שעות זמן קניות למרות שלי היה חצי שעה פחות כי איחרתי בשבוע הראשון לפגישות בוקר , אבל לא ביג דיל  Smileys

והנה הגיע הסוף בו כולם נפרדים והבכי לא פוסק אבל אין מה לעשות .

נהנתי מכל רגע בשבועיים האלה ואני יעשה כל דבר בישביל לנסוע שנה הבאה
נישאר לי רק לקוות שירשו לי , לא הייתי מיתנגדת להישאר עוד שבוע כי עדין הגעגועים הביתה לא התחילו , מרוב שנהנים שם הזמן טסס! .
החזרה לארץ הייתה עצובה וכולם בכו , ורק אז קלטתי שיכול להיות שאני לא יחזור לשם עוד פעם ואני לא ייפגוש את הילדים שהכרתי שם =(
אבל הוספתי אותם לפייסבוק Smileys
בסך הכול אני ממליצהההההה לנסוע הלי התלבטויות ובלי שאלות זה פשוט חובה!! וצריך לנצל כל רגע שם  Smileys