nam nam

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2010

נועם גלזר  (nam nam)

הי שמי נועם ואני אני היתי ...

ענבר זיק  (ענבר)

היי כולם !   אני ענבר ...

אלון יום טוב  (אלון יום טוב)

החופש הכי שיש פשש וואו כל ...

אלעד כץ  (elad)

כשקיבלתי את המייל שמסביר על ...

מורן חסון  (מורו)

לפני שטסתי לאנגליה לסאמר סקול ...

דפנה מרום  (דפנה מרום)

היי :) קווראים לי דפנה מרום ...

הי שמי נועם ואני אני היתי בבידלס וכך הכול התחיל:

שנה 2010 בערך בחודש מאי אבא שלי הציע לי מתנה "נפלאה" לבר מיצווה

והיא היתה הסמאר סקול בהתחלךה אמרתי כן כדי לא לעליב אבל עם הזמן כשחשבתי על זה יותר ויותר זה נראה לי רעיון מוצלח :)  אז היתקוננתי לזה  הרבא זמן.

27\6  שבוע לפני הנסיעה היה לנו מפגש קבוצתי אני התישבתי מאחורה והיו שם קבוצה של בנות שהישתגעו שם ממש  אחרי שהשתעממתי בהרצאה  יצאנו החוצה והמדריכה  ססיליה שמה  התחלקנו לזוגות וכול אחד סיפר אל השני אחר-כך חזרנו הביתה.

5\7  היתוררתי בערך ב 6:00 בבוקר

אחרי חצי שעה יש טלפון לאבא שלי ואני מעיר אותו ומביא לו את הטלפון יסתבר שאבא שלי יתבלבל בשעות והינו צריכים להיות בשדה התעופה
וכאלו שזה היה רע הגורל העניש אותנו ונתן לנו פקק תנועה. כשסוף סוף הגענו לשדה התעופה עלינו לבניין הלא נכון  בסוף כשהגנו המדריך השניה (לא סיסיליה)  ואני עברנו את הבידוק הביטחונית תוך כ-5 עד 10 דקות .
כשהגנו לדיוטי פרי פגשתי שם ליד אחד השולחנות את ססיליה ועוד שני ילדים אחרי כחצי שעה שעה הלכנו כולנו למטוס עבל הוא התעקב אז בתור פיצוי חולקו לנו קפה\תה וקורסון שתיתי את התה ואת הקורסון נתתי לילד אחד(אסור לי קמח יש לי צלאקSmileys

הטיסה עברה די חלק .

כשנחתנו ציפיתי להרבא רעש אבל היה שם שקט מאוד .

הגנו לבידלס אחרי שעה נסיע בערך  זה היה מקום ענק שנבנה לפי סגנון בנייה ישן כמו טירה

כשהיתחלקנו בחדרים הלחתי לשרותים והיה חשוך הריצפה חרקה ולא היה מתגים איך להדליק את האור ואז האור נידלק בעצמו כמו בטירה רדופה תסטי בחזר לחדר.

למחרת העירו אותנו  ונתנו לנו מבחני קבלה  ולאחר מיכן קיבלנו שיעור
בגאוגרפה וההבדלים בין בריטניה לבין הממלכות המאוחדות.

יום 2  התחלנו לילמוד והאמת זה היה די כיף אחרי ארוחת הבוקר נסנו לוונציסטר שם ראינו את השולחן העגול של המלך ארתור והלכתי לאיבוד שם.

יום 3  אחרי הלימודים בבוקר היו פעילויות אני הלכתי לטניס  היה כיף חוץ מזה שפגתי למשהיא בראש  כי חבטתי בכדור חזק מידי

יום 4 יום שישי היה בערב דיסקו היה מעפען

יום5 יום שבת  היה כיף הלכנו ברגל  לפיטרספילד שם עשינו שופינג

יום 6 נסנו ללונדון שם שטנו על הטמזה וראינו את העין של לונדון

ואז כשירדנו ראינו את הביג בן ואת הסנט אחרי זה הלכנו ברגל לארמון המלכה כול כך היתבעסתי שאי אפשר היה לעצבן את השומר השער היה סגור, ואז ירדנו למטרו ואמרו לנו להתנעג כומו ישראלים אמיתיים כדי שכולנו נספיק להיכנס אחר כך הגנו למואזאון השעווה לש מדאם טוסו היה מדהים היתה שם אישה זקנה שלא זזה במשך 5 דקות (היא ניראת כמו אחת הבובות )  אז כשבתי לצלם אותה היא התעתשה זה היה מבהיל  .

יום 7 היה הכול רגיל לימודים וטניס ואז בערב היה  מסיבה משותפת לי ולדפנה לה היה היום ולי מחר אז חסכו ועשו מסיבה אחת

יום 8 היום הולדת שלי !!!! בצהריים עשו לי בושות ושרו לי"הפי ברסדיי " והביא לי עוגה מגעילה  בסוף היום היה קריוקי כול הישראלים והפורטוגזים שרו i like to movet  עשינו בושות כי חשבנו שאין יותר מילים חוץ מהפיזמון לא ידנו כלום !!!

יום 9 הלכנו ל עירה שניקרת צ′יצ′יסטר  שם הינו הכנסיה ענקים ואז הלכנו לשופינג בערב היה קזינו היה הימורים - פוקר בלק ג′ק ועוד עם כסף של מונפול :(

יום 10  היינו בלונדון עשינו קינית ואז הלכנו ברגל למופע גריז היה ממש מבאס המחזה לא היה משהו ואז חזרנו היה גשם ואני לבשתי קצר !!!! בקושי ראיתי לאן הלכתי וכולי רטוב עד לעצמות.

יום 11 עשו לנו מבחן סיום ואז היה טקס סיום קיבלנו תעודות ואז היה דיסקו

יום 12 היה לונה פארק עלינו שם למלא רכבות הרים ומתקנים מפחידים וגם זכיתי ב 3 פרסים.

יום 13 הינו הבראיטון אומרים שזאות בירת הגיים של ארופה חחח

הינו בעולם המים היה ניפלא ראינו חיות כמו כרישים צבי ים ח תולי מים ועוד

אחר-כך היתפצלנו חלק גדול לשופינט וחלק קטן וחכם לראות את ארמון"פוויליון" היה מהמם מבחוץ הודי מביפנים סיני  אחרי זה כולנו הלכנו לקניון הוא היה ענק מהקניונים בישראל ואז הלכנו למזח בריטון.

יום 14  ואחרון בבוקר החלפנו כתובות פייסבוק ואז נסנו הביתה סוף סוף בבית