• הכבוע והמשקפיים  -  summerschool שולט

דנידין,שרון ועוד..

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2010

דניאל אראל  (דנידין,שרון ועוד..)

אוקי מאיפה אני בכלל אתחיל ...

עומר תשובה  (tshuva)

להתחיל אני לא יודע מאיפה אז ...

אופיר פליישר  (אופיר :))

וואו, לתאר חוויה כזאת מדהימה ...

שובל זנדברג  (שובל :])

ברייטון 3 שבועות, 2010   באמת ...

סתיו אשר  (סתיו)

הסיפור שלי   קודם כל  נהנתי מאוד ...

דניאל רונן  (דניאל רונן)

יום ראשון ה 11.8.2010 שש בבוקר, ...

אוקי מאיפה אני בכלל אתחיל לספר את הקיץ המושלם שהיה לי ?! .

טוב שמי דניאל ואני יצאתי למרכז ברייטון לשבועיים מטורפים מלאי כיף וחוויות ועכשיו נוספו גם הגעגועים...

אני אתחיל בכך שכבר חודש לפני הטיסה כבר הכרתי את רוב הילדים שנסעו איתי אז בשדה תעופה לא היה המבוכה של הדקות הראשונות...

כבר מהרגע שהגענו למרכז היפיפה וענק שהכול ירוק ועתיק מסביב הרגשנו כיף גם בגלל שעברנו את כל החלק של הטיסה והצפייה וגם כי כל כך חיכינו להגיע לשם כבר ! Smileys

ישר שהגענו הראו לנו את החדרים שלנו (ואני יכולה להגיד שהמיטות שם כל כך נוחות!!!!) וכמובן שהחבר′ה מהשלושה שבועות ישר קפצו עלינו והסבירו לנו קצת איך זה הולך להיות בשבוע הראשון

כבר שהגענו בצהריים אחרי כל התארגנות עם החדרים ולראות את המקום התחילו הפעילויות ערב (שהם לפי דעתי הפעילויות הכי כיפיות ) ושמה כבר הכרנו את הילדים מכל הארצות ואת הצוות המדהים שרק הצחיק כל הזמן Smileys Smileys

ביום השלישי התחלקנו לכיתות והלימודים שם לא היו כמו מה שחשבתי משעממים עם מחברת וספר וזהו אלא שיעורים שכמעט ולא רושמים במחברת עושים עבודות בקבוצות ובזוגות ומנסים איכשהו לתקשר באנגלית אחד עם השני...

השבוע הראשון עבר בטיל אבל התחיל קצת בעצב בגלל שהספרדים שנקשרנו אליהם כל כך עזבו אז נשארנו בעיקר בקמפוס ישראלים איטלקים ופורטוגזים אבל היו גם ילדים בודדים מרוסיה יפן וכ"ו...

השבוע השני היה שבוע הפוך מהשבוע הראשון הלימודים היו אחרי הצהריים והפעילויות היו בבוקר, וכמובן היו לנו במשך השבוע הראשון והשני גם פעילויות מחוץ לקמפוס : היו ימי קניות בעיירה ברייטון שזה מספר דקות הליכה מהקמפוס היינו במדאם טוסו והצטלמנו עם כל המפורסמים (שמכירים ואפילו לא) טיילנו בלונדון מספר פעמים ואפילו אפשר להגיד שחצינו את לונדון ברגל ואיך אפשר לשכוח שראינו את המחזמר גריז המפורסם

למי שרוצה לדעת איך התנהלו הימים שלנו שם :

קמים ב 7 וחצי ,ארוחת בוקר  אחרי זה שיעורים 3 שעות (לא רצוף לא לדאוג) ,אחרי זה הולכים לארוחת צהריים ומשם לפעילויות ,ארוחת ערב,ואחרי הארוחת ערב יש את הפעילויות ערב שהם דיסקו,מסיבת בריכה,ספורט וכ"ו

עכשיו אני רוצה להגיד תודה לקבוצה המדימה שהייתה לי

ולמדריכה מספר 1 !! ליאן שתמיד עזרה ותמכה

וחסר למישהו שהוא לא ישמור על קשר !!