• בפארק :) -  סאמר סקול בקיימברידג′ שווה

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2010

דנה מרגלית  (דנה :))

לסכם חוויה כזאת במילים ... ...

מיכל בינדר  (מיכלי(;)

טסתי השנה לקיימברידג′ ...

אור יחיה  (היינבב)

היי אנשים.. חזרתי לפני שלושה ...

ליאור סטולרו  (לולי)

היי כולם... יצאתי לקיימברידג′ ...

בר גבסו  (בר גבסו)

היי כולם :]   כמו ...

תמר ברזילי  (תמרי)

היי :]   יצאתי השנה 2010 לסאמר ...

לסכם חוויה כזאת במילים ... איך אפשר ?

החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי , אני עוד לא מאמינה שאני באמת הייתי בסאמר סקול !

זאת הייתה הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול , ואני יכולה להגיד שהיא בלתי נשכחת, פשוט חוויה לכל החיים !

קודם כל , האנשים מהקבוצה הישראלית היו מדהימים, כמו האנשים מחו"ל , שהיו מדהימים גם הם. מה שכיף בחוויה הזאת שכולם באים להכיר אנשים חדשים . אני יכולה להגיד שקצת פחדתי שיהיו סכסוכים על רקע פוליטי, אבל שם מהר מאוד הבנתי שאף אחד לא בא בשביל זה. הגיעו אנשים מטיוואן , סין , פורטוגל, ברזיל , איטליה, צרפת , מקסיקו ועוד מלא מקומות :)

כולם באים כדי לשפר את האנגלית ולהכיר אנשים חדשים מכל העולם.

אז איך הכל התחיל ?

הגענו לשדה תעופה , עברנו את הבדיקות וכ"ו והגענו לדיוטי פרי ( אל תבנו על הדיוטי פרי אין שם הרבה זמן להסתובב .. ) ואחרי טיסה של ארבע שעות הגענו לקמפוס.

הוא היה כל כך יפה, היה קשה להאמין שאני באמת רואה את זה דרך העיניים שלי. אחרי שקיבלנו את החדרים כל אחד הלך לישון, החדרים ממש טובים . המקלחת גדולה, יש מקום לתליית מגבות , שולחן, כיסא, מדפים, מגירות, ארון, אבל אף אחד לא משתמש בחדר הזה יותר מידי חוץ מלישון בו

Smileys

ביום השני עשו לנו את המבחן של הרמות , סיור בעיר ואז יכלנו להכיר אנשים מכל העולם . :) [ בכל כיתה יש כמה ישראלים, אין מצב שתהיה לבד ] .

אחרי שחילקו אותנו לרמות של הלימוד חילקו אותנו לקבוצות של פעילות [ אין קשר בין הקבוצות של הלימוד לקבוצות של הפעילויות ]

ובפעילויות לוקחים אותנו לפארק, לשוט בנהר, ליצור חולצות וכ"ו..

בכל יום נותנים אחרי הלימודים והפעילויות שעתיים להסתובב בעיר [ יש בעיר מלא חנויות ובכל החנויות של הנחות וכאלה D; ]

יש מדריכים שטסים איתך מהארץ ואת ה - EF שהם של הקמפוס.

המדריכים שלנו רועי ואיילת היו מדהימים ! וזה לא היה אותו הדבר בלעדיהם !

אחר כך היינו הולכים לארוחת ערב שמחוץ לקמפוס, וכל מי שמסיים לאכול חוזר באופן עצמאי לקמפוס ויכול להיות שם עד 22:30 , בשעה הזאת יש כיבוי אורות ..

בחלק מהערבים היו פעילויות , יכלת לבחור אם להשתתף בהן או לשבת בצד. :)

דבר חשוב להגיד על האוכל - האוכל לא משהו בצהריים , בבוקר היה סבבה ובערב היה ממש טעים !

Smileys

בסופי שבוע לקחו אותנו ללונדון למאדאם טוסו , לאוקספורד , לבית של שייקספיר וכמובן לקניות :)

ביום האחרון היה עצוב ממש, כולם התבאסו שזה נגמר, וגם עכשיו , אחרי החוויה המטורפת הזאת, כולם היו עושים הכל בשביל לחזור לשם.

אני ממליצה לכל אחד לטוס לשם , לחוויה המדהימה הזאת, חוויה של פעם בחיים שזוכרים לתמיד. זאת חוויה מדהימה להכיר אנשים מכל העולם , וגם מהארץ. אנשים שלא היית פוגש בלי הסאמר סקול !