נווועה (:

נועה אלימלך  (נווועה (:)

היי , קוראים לי נועה ...

נופר שחל  (נופרוש [:)

אוקיי.. מאיפה להתחיל בכלל ...

מורן סוארז  (מורי)

ואווווווווווווווווווווווווווווווווווו ...

עופר אורבך  (עופרית . D:)

שלום שלום . (: וואאאי עברנו ...

ליעד רוזנברג  (ליעד)

הסיפור שלי למסע הגדול בחיי... ...

עופר אורבך  (עופר :))

וואי , אז מאיפה אפשר להתחיל ...

היי , קוראים לי נועה אלימלך ואני חזרתי לפני יומיים מהרויאל סקול ! Smileys

החופשה של הסאמר סקול הייתה בשבילי חוווויה אדירה שלא תשכח לי בחיים !

כבר מהמפגש - כשהכרתי את הקבוצה הבנתי שיש אחלה ילדים ושזה יוסיף לכיף של השבועיים ביחד !

הזמן עבר והגיע הלילה של היציאה לשדה התעופה ..

מלאה בהתרגשות ושמחה הגעתי לשדה התעופה יחד עם ההורים ובני דודים שלי שיצאו יחד איתי לרויאל סקול ...

נפגשנו כולם בשדה התעופה,פגשנו גם את קרן המדריכה והלכנו לעשות את הבדיקות הבטחוניות ..

לאחר מכן חזרנו להורים ונפרדנו מהם לשבועיים ( האמת שזה לא היה כל כך קשה כמו שחשבתי ) Smileys

הלכנו ביחד לדיוטי פרי ואז הלכנו לנקודת מפגש שקרן אמרה לנו מראש להגיע לשם בשעה מסוימת ..

עלינו למטוס וב 7:10 בדיוק - המראנו !

כשנחתנו באנגליה עברנו גם שם את כל הבדיקות ואז עלינו על אוטובוס ונסענו לקמפוס D:

כשהגענו לרויאל סקול הייתי בשוק מרוב שהמקום היה כל כך יפה Smileys

לא דימיינתי שהוא יהיה עד כדי כך מהמם !

חילקו אותנו לחדרים ולאחר מכן עשו לנוו סיור כדי שנידע להגיע ממקום למקום - בהתחלה חששתי כי זה היה נראה מסוווווובך אבל אחרי יום כבר התמצאנו בכל מקום !

וכך עברו להם השבועיים הכי הכי טובים בחיים שלי מלאים בפעיליות וטיולים מגניבים,לימודים מהנים (תתפלאו!) ומלא מלא חברים טובים גם מארצות שונות ..Smileys לא היה רגע אחד שהיה שם משעמם אפילו כשהיינו בחדרים היה כיף כי היינו עם כולם (: כמובן ששפת האנגלית משתפרת שם כי כל היום אתה שומע ומדבר רק באנגלית !!!

לא התגעגעתי למשפחה כי הרגשתי שיש לי לשבועיים משפחה חדשה ואוהבת !Smileysבערבים היו פעילויות כמו:כשרונות צעירים, דוגמנות ועוד ..SUMMER SCHOOL= חוויה של החיייייים ובמיוחד הרויאל סקול - מקום מושלם ! ♥Smileys ממליצה לכולם ללכת .. (: