gabrielush

• יצאתי בקיץ: 2010

גבריאלה ולדמן  (gabrielush)

היי כולם! אני גבריאלה ...

קורל רפאל  (קורלי (:)

אממ.. וואוו רק במחשבה ...

סתיו אשר  (סתיו)

הסיפור שלי   קודם כל  נהנתי מאוד ...

עומר תשובה  (tshuva)

להתחיל אני לא יודע מאיפה אז ...

צליל כהן  (צלילי)

הייי (: (m) קוראים לי צליל ...

ספיר כהן  (ספיר)

איך אני יספר את כל החויות ...
היי כולם!
אני גבריאלה ולדמן ואני נסעתי לסאמר סקול בברייטון לשבועייםSmileys.  בהתחלה כשהיינו בשדה התעופה היה לי קשה להיפרד מהוריי, אך לאחר זמן מה הייתי בשיא הכוח ונהניתי עם חבריי החדשים.Smileys. לאחר שהגנו לאנגליה חיכינו כ45 דקות בתור לצ′ק אין. ולאחר שעברנו אותו ולקחנו את המזוודות שלנו ועלינו על האוטובוס. לאחר נסיעה של כשעה וחצי הגענו לעיר החוף מהממת בשם ברייטון.

ביום הראשון  כשהגעתי לקולג′ הספקתי להכיר כמה ספרדים, וגם הספקתי לקבל מפתחות לחדר שבו אני ואחותי ג′ני גרנו בתקופת זמן זוSmileys.
ביום השני עשיתי את מבחן הכניסה ולאחר מכן למדתי שעה וחצי על אנגליה. בערב היה לנו טורניר של טאץ′ בול, שזה שילוב של מחניים ושל שבויים.והקבוצה בה השתתפתי הפסידהSmileys
ביום השלישי הלכנו לחוף הים בפעם הראשונה ואני נורא התרגשתי. כשהגנו התחלתי לצלם תמונות ואחרי שהגנו הלכתי לבלון שקוף והלכתי על המים.
ביום הרביעי הלכנו כולנו ל"SEA LIFE" שבברייטון וראינו דגים מסוגים שונים ומיוחדים. לאחר הביקור ניתן לנו זמן חופשי להליכה למקומות שונים. אני אחותי ג′ני ועומר חברנו רצנו לפארק השעשועים שעל הגשר, עלינו על מתקנים מדהימיםSmileys (כמובן שהם עלו כסף). איני זוכרת באיזה יום היה לנו טורניר כדור עף אבל גם בטורניר ההוא הקבוצה בה השתתפתי הפסידה שובSmileys.
ביום החמישי היה לנו ערב של BBQ והאוכל היה טעים מאודSmileys.  באותו היום הייתי רעבה ואני ועוד מספר ילדים הזמנו פיצה מדומינוס פיצה והיא הייתה טעימה
Smileys.
ביום שישי למדנו ואז עסקנו בפעילויות. וביום שבת היינו גם בקמפוס אך ביום ראשון נסענו לקתדרלה בעיירה קטנברי שם עשיתי השופינג הראשון שלי באנגליה
במהלך השבוע בזמן הפעילויות למדתי לשחק: בייסבול, טניס, כדורעף, טאץ′ בול, באדמנגטון ועוד...
בשבוע השני היה לנו שבוע הפוך ,כלומר: בבוקר היו הפעילויות ובצהריים למדנו כך היה לנו זמן לשופינג בבוקר. אבל המערכת הזאת הייתה קצת מעייפת. ביום שני הייתה לנו מסיבת בריכה שם נהנינו, עשינו מלחמת תרנגולות, דחפנו זה את זה למים וצחקנו עד השמייםSmileys
ביום שלישי בשבוע השני יצאנו לשופינג הראשון בברייטון שם קנינו הרבה מאוד. ביום רביעי חמישי ושישי יצאנו לשופינג. (אצלנו אתה יכול לבקש ללכת לשופינג כשאתה הולך ליםSmileys).
ביום שלישי הייתה לנו מיני אולימפיאדה שם היינו צריכים להוציא תפוח מהמים ולאחר מכן להוציא עדש שוקולד מקמח ומדברים כאלה...Smileys .
ביום הרביעי הייתה לנו תחרות אופנה ששם היו צריכים בגדים מחומרים למחזור (כמו: בריסטולים וניירות, שקיות ניילות, בלונים ועוד....) ואחותי ג′ני זכתה במקום ראשון ואני בשלישי.
ביום חמישי היה לנו עוד פעם ערב של BBQ אך גם תחרות כישרונות בה זכיתי במקום השני המכובד.Smileys
ביום שבת נסענו ללונדון שם ביקרנו בארמון ההמלכה ובמוזאון השעווה של מאדם טוסאו.
ביום ראשון בשדה התעופה הייתי קצת עצובהSmileys אנחנו  עוזבים אבל שמחתיSmileys שאנחנו חוזרים כי רציתי לחבק את משפחתיSmileys.
אני רוצה להודות לליאן על שהייתה אמא שנייה שלנו ושהיא הקשיבה וסבלה את הנידנודים שלנו , לקבוצה שלי שהייתה לחוויה מרשימה, לקמפוס שנתנו לנו את המקום החוויה ולהוריי הנהדרים ששילמו על החוויה האדירה הזאת.SmileysSmileysSmileys