• lior:) -  סאמר סקול באנגליה שווה

• מרכז: פולמר גריינג′
  • יצאתי בקיץ: 2010

ליאור אריאל  (LiOr)

היי ..   קוראים לי ליאור ...

איתי אוסירוף  (איתי)

הי...   טוב, אז אני יאתי ...

עדן דורי  (דן דן ^__^)

היי , אני עדן דורי בת ...

אורי סלמון  (enegl108)

היי אני אורי, ויצאתי לקמפוס ...

עומר דוננפלד  (omer)

ב -25  ל - 7 טסתי לאנגליה ...

הדס רביקוביץ′  (HaDaS : ))

קוראים לי הדס רביקוביץ′ ...

היי ..

קוראים לי ליאור אני גרה במושב גיאה (זה לא בית משוגעים זה מושב) ועוד מעט בת 13 (אני יהיה בת 13 בתאריך 3.11) אני טסה לכבוד הבת מצווה למרות שהבת מצווה שלי הייתה שנה שעברה ..
זה יהיה הטיסה הראשונה שלי ..
אני יטוס לפולמר גריינג′ (במחזור השני של 25.7) אם חברה טובה שלי (הדס רביקוביץ) Smileys
אני מתרגשת מאוד לטוס ....
ואני מאוד רוצה להכיר הרבה ילדים מארצות שנות ולשמור איתם בקשר גם אחרי סאמר סקול אני אוהבת את הים ואת הבריכה....
ואני בחוג גלשי רוח בים!
אני וספורט לא תמיד הולכים יחד (תלוי למה אתם קוראים ספורט )
אני מכורה לטלביזיה ומחשב !
אבל אם חברות נפגשת תמייד !

SmileysליאורSmileys

קוודם כל אני רוצה להגיד שסאמר סקול היה אחד החוויות שאני לא ישכח לעולם !

זה היה ממשש כיף הכול היה מתאים לגיל שלנו ולא משעמם אני נהניתי מאוד מהטיולים מהחברה מהמדריכים מהפעילות למרות שלפעמים זה קצת שיעממם כל יום אותו דבר ... המדריכה שלנו כרמל הייתה מדריכה ממש טובה שעזרה לנו בכל בקשה  וטענה ...

ביום הראשון שהגענו לשדה התעופה לא הצלחתי לקום בבוקר והתירוץ הידוע היה נכון הפעם "השעון לא העיר אותנו "

אז כמובן איחרנו לשדה התעופה לא בהרבה זמן אבל עדיין איחרנו ושהגענו גיליתי שאני לא היחידה שמאחרת אז קצת נרגעתי כי גם חברה שלי הדס שבאה איתי לסאמר סקול איחרה בקצת יותר זמן ממה שאני איחרתי (("קצת") אחרי שכולם הגיעו הלכנו לסדר את העיניין של המזוודות ...כמובן המזוודה שלי שקלה יותר מ 20 אבלל בסוף גילנו שמותר עד 23 אז זה היה בסדר ...

אחרי המזוודות נפרדנו מההורים והמשכנו שמחים לבדיקה הבאה ...
אחרי שעברנו ת′בדיקות והגענו לדיוטי פרי שמחנו ורצינוו כבר לרוץ ולקנות שם מלא דברים אז כרמל אמרה לנו באיזה שעה לחזור חילקה אותנו לקבוצות שאנחנו בחרזנו ורצצנו לשופניג קטן בדיוטי פרי :J

נכנסנו למטוס.. (ת′אמת זאת הטיסה הראשונה שלי אז קצת חששתי אבל בסוף נרגעתי והכל היה בסדר. וכשנחתנו מאווד התרגשתי כי זה היה הפעם הראשונה שלי מחוץ לארץ שלנו ...

עלינו על האוטובוס בדרך למקום שישנו בוו כולנו התרגשנו וציפינו להגיע כשהגענו קצת התאכזבנו ממה שראינו כי זה לא היה כמו בתמונות טוב לא איפו שאנחנו ישנו בתמונות צולמו המקומות של הייפנים ובהתחלה ממש התבאסנו אבל אז אמרנו שזה לא נורא החדרים זה החלק הפחות נורא ... וכשהגענו לאוכל בכלל נבהלנו כי לא אהבנו את האוכל בכלל (היה כמה ילדים שהסתדרו אם האוכל).

כל יום היינו קמות אני והדס ב 7:10 בקשנו מכרמל להעיר אותנו לפני כולם שנספיק להתארגן ...
וכמובן שאחרנו ....
אחר כך הלכנו לחדר אוכל לארוחת בוקר .
אחרי אחרות הבוקר כל יום היתה לנו שיחת בוקר עם כרמל ...
ואז פעיליות ספורט  אחרי הפעיליות ספורט היה לנו ארוחת צהרים ולימודים הלימודים היו מהנים (יחסית ללימודים) ואני חושבת שבאמת השתפרת באנגלית וקיבלתי ביטחון באנגלית.

אחרי הלימודים היה לנו עוד שיחה עם כרמל ואז הפסקה .
אחרי ההפסקה היה לנו פעילות ערב  וכשלא נהנינו כרמל עשתה לנו פעילות שלה ...

בשבוע השני הפעילויות ספורט היו אחרי הלימודים ובעיני זה היה פחות נוח העדפתי שקודם פעילויות ספורט ואחר כל לימודים ...
בכל הטיולים היה ממש כיף והיה הרבה זמן שופניג  אני ממש נהנתי קניתי הממממממווון וגם החזרתי כסף לארץ...בסוף שהיינו צריכים לארוז לא היה לי מקום במזוודה מרוב כל המתנות והמשקל של כל המזוודה היה <?xml:namespace prefix = st1 />24 ק"ג  בטיסה חזרה יישנתי הרבה  .... וקניתי בשמים במטוסס וגיליתי שהדיוטי פרי באנגלייה יותר טוב מהדיוטי פרי שבישראל ...

ההסווףף ...
אהה ואני מזכירה שהמדריכה והקבוצה היו ממש טובים לא הייתי יכולה לבקש יותר מזהה !!