• סמר קמפ - חווית חיים -  summer camp שולט

• מרכז: Camp Wise
  • יצאתי בקיץ: 2009

דנה לבן  (דנה)

וואו מאיפה אתחיל לספר על החווית ...

וואו מאיפה אתחיל לספר על החווית קית האדירה שהייתה לי ולילדים camp wise?

קוראים לי דנה ואני הייתי המדריכה של הקבוצת ילדים שטסה למחנה השנה!

קשה לתאר מילים את שלל החוויות שחזרתי איתם.

אז היינו קבוצה של 11 ילדים - 9 ילדים שעולים לי' ועוד שניים שעולים לט'.

הגענו למחנה יום אחד לפני כולם והחלטנו לעשת סיור במחנה- יש שם הכל! חוות סוסים, מגרש עצום לכדורגל, בריכה עם מגלשה, אגם עם פעילויות מים קירות טיפוס ועוד המון דברים אחרים!!!! הזמינו לנו פיצה ובעיקר היכרנו את הצוות. כל אבל כל הילדים בקבוצה לא יכלו להפסיק לחייך מרוב שהיו מבסוטים מהמחנה.

אל תדאגו במהלך המחנה ניסינו את הכל ולא החסרנו דבר! עשינו את כל הפעילויות במחנה ואף יותר יצאנו לטיולים מחוץ למחנה, של כמה ימים.

הלכנו לעשות רפטינג בווירג'יניה! היה מטורף!! לא מכירים דברים כאלה בארץ גודל הנהר פשוט שונה! ישנו באוהלים, עשינו קומזיץ, וכמובן אכלנו!

לא משנה איפה היינו ,במחנה או בחוץ, האוכל היה פשוט מושלם! כל הדברים שניתן לאהוב-המבורגרים, ציפס, מקרוני וגבינה אוכל סיני אוכל מקסיקני אוכל איטלקי פשוט מצויין!!

אך יותר מכל הטיולים שעשינו לקנויים ,לרפטינג ,למפלי הניאגרה לפארק שעשועים ענק, מה שעשה את חווית הקיץ זה האנשים במחנה!!

המדריכים היו פשוט נהדרים וכיפים והילדים במחנה לא פחות!!

אני ממליצה בחום ללכת לשם!! כי זה פשוט ה-מחנה!!!