•  summer school שולט

קוקי

• יצאתי בקיץ: 2009

ח'ולוד שרוף  (קוקי)

זה התחיל בשאלה שתשובתה מובנת ...

רועי בלומנפלד  (בלומי)

אז מה היה?... היה מדהים הכל ...

עדי נחמיה  (עדי נחמיה :))

אני  טסתי לקלייר קולג' בקמבריג' ...

קרן מקבילי  (קרן)

היי קוראים לי קרן הייתי  ...

מיתר דוד  (מיי P:)

היי P: מה ניישמע ? :))) אני ...

עלאא חלבי  (עלואא)

Hi all   When i got to Ingland ...

זה התחיל בשאלה שתשובתה מובנת מאליו אם הוריי מסכימים לטוס לאנגליה לבד לסאמר סקול,

אבל להפתעתי התשובה באה בחיוב אני לא האמנתי למה ששמעו אוזניי היות ואנחנו מחברה שמרנית שעדיין מעטים אלו ההורים שמסכימים לבת לצאת לבד!

פעם ראשונה שאני טסה מעל לעננים והקסים אותי נוף האדמה והים ובמיוחד האיים שבים התיכון, נוף שילווה אותי כל חיי =)

והנה אני בתוך קיימבריג' עיר הסטודנטים... ואז התחילה שרשרת החוויות..

נחתנו ביום ראשון לא עיקלתי שאני רחוקה מהבית מההורים ומאחי דניאל האהוב עליי שתמיד מציק לי כ"כ היה לי חסר אך כעבור כמה שעות התחלתי להתאקלם עם החבורה החדשה קיבלנו חדרים אחרי שעות ארוכות שעמדנו על הרגליים חיכינו בקוצר רוח ולמזלי הטוב השותפה שלי הייתה חברתי, האווירה הייתה נוחה וחמה מזג האוויר היה כל הזמן קריר אך נעים.

למחורת היה יום חדש מכל הבחינות הלכנו לארוחת בוקר שגרתית שליוותה אותנו עד היום האחרון !!

ביום השלישי שכחנו ללכת לארוחת ערב אני ושותפתי בתקווה שיקראו לנו אך אף אחד לא קרא ניסינו להגיע בעזרת המפה אבל היה קשה, בסוף זה היה חמוד להשתמש במפה =))

כבר אחרי כמה ימים חילקו אותנו לקבוצות לפי רמות באנגלית  היה לנו המורה הכי סימפטי שיש היה כ"כ מצחיק קראו לו "אסיף" וגם היה לנו קבוצות לפי צבע עשינו המון פעולות משעשעות עם מדריך מקסים ! Smileys

נסענו ראינו ת'ביג בן השעון הכי גדול והכי מפורסם בעולם היינו במוזיאון השעווה הכי גדול בעולם (מאדאם טוסו), הגלגל הענק הלכנו לברייטון עיר השעשועים והיינו במצפה התת ימי היינו גם באוקספורד היה לנו הרבה שופינג התפוצץ לי התיק מרוב שהיה לי דברים להכניס !!!!  Smileys

בדיסקו עשינו כיף השתגענו ורקדנו , Smileys

מרוב הליכה נפצעה לי הרגל אך זה לא גרם לי לא להמשיך ולהתרשם וליהנות מכל רגע !!!

ולבסוף הכרתי המון אנשים מכל ארצות העולם - מהולנד מרוסיה מפורטוגל - מספרד - מטורקיה - מיפן וכך נחספתי להרבה תרבויות ומנהגים ומחשבות של אנשים.

היינו קבוצה גדולה מגובשת יפה הכרתי הרבה חברות מכל רחבי הארץ שאנחנו עדיין שומרות על קשר ומתכוונות להחליף ביקורים.