עידן נודל

סאמר סקול 2007 טייקיו (-:

בהתחלה בטיסה אני כבר התחלתי להתגעגע להורים שלי אבל כבר במהלך הטיסה התחלתי לשכוח את הגעגועים עליהם על ידי כך שראיתי סרטים בטיסה.

כשהגעתי לטייקיו הכל נראה לי כל כך לא מוכר וזר גם לא טסתי עם חבר אז לא ממש הכרתי שם מישהו מעבר לפגישה שהייתה באחד הימים לפני הטיסה, כשהגענו למסדרון שלנו לא ידעתי עם מי אני אמור להיות בחדר ולאחר שכולם כבר היו עם מישהו, קיבלו את המפתח והלכו לחדרם, רק אני ועוד איזה ילד אחד נשארנו בלי שותפים לחדר אז אמרו לנו שאנחנו צריכים לשהות באותו החדר, בהתחלה הוא נראה די נחמד ובסדר אך לאחר מכן פרצופו האמיתי והמעצבן התגלה לי.

יום אחרי שהגענו הלכנו להיבחן במבחן שיקבע באיזה קבוצה כל אחד ילמד.

לאחר שקיבלנו את תוצאות המבחן אני ראיתי שציוני המאכזב היה 56 דיי התאכזבתי אך גיליתי שבכל זאת אני הולך לקבוצה השניה בדירוג של הקבוצות הטובות (אם אני זוכר נכון אז היו 4 קבוצות לפי רמה של כל אחד). אני זוכר שמוריי היו: קורי שמוצאו מקנדה, אנה שמוצאה באנגליה, ואוליבר שגם מוצאו היה באנגליה. במהלך השיעורים למדתי הרבה והכרתי חברים מארצות אחרות, אך כעת אני רוצה לדבר על הטיולים.

אם אני זוכר נכון אז הטיול הראשון היה לטירת וינסדור העצומה. הביאו לנו מעין אוזניות שכאשר לחצו על מספר כלשהו באוזניות הסבירו על הדבר המסויים שהיה עליו את המספר ההוא. את הסדר של הדברים הבאים אינני ממש זוכר אז הנה את מה שאני זוכר.

הטיול הבא הוא למקום עם מים וחיות מים. המקום ההוא היה מוצף בכל מיני חיות באקווריומים, חלקם היו אמיתיות וחלקם היו מפוחלצות.

הטיול הבא הוא שייט בנהר של לונדון , שם עברנו את הגשרים של לונדון וגם את "העין של לונדון" עצרנו ליד הביג בן ומשם הלכנו מעט ואז נסעו בחזרה לטייקיו.

הטיול הבא הוא למדאם טוסו מוזאון השעווה לאחר שסיירנו שם וצילמנו יצאנו והלכנו לחנות הצעצועים הגדולה בלונדון החנות בעלת חמשת הקומות. קנינו, הלכנו. ולאחר מכן הלכנו להצגה "FAME".

בטיול הבא עברנו דרך פארק כלשהו והגענו לארמון בקינהאם, לצערנו לא הגענו בזמן של החלפת המשמרות.

בשלב מסוים בסאמר סקול השותף לחדר שלי כמעט הועף בגלל התנהגות לא נעותה, אך לדעבוני הוא בסוף נשאר.

במהלך הסאמר סקול עשיתי דברים שבארץ לא היה יוצא לי לעשות אף פעם. אני שיחקתי דודג´בול, משחק שבארץ אין. אני נהגתי להסתובב ברחבי טייקיו הרבה ומספר פעמים מצאתי סנאי על הגדר שמפרידה בינינו ליער פעם אחת גם מצאתי אוכמניות קטנות טובות למאכל לכן לקחתי אותן על איפה שהסנאי בדרך כלל היה עומד, לא התכוונתי לחכות לו אז אני התחלתי לעשות את הסיבוב וכשהגעתי לנקודה ההיא אז ראיתי את הסנאי אוכל את האוכמניות.

לסיכום זה היה הסאמר סקול שלי ובמבחן יציאה השגתי את הציון 82, במהלך הסאמר סקול שלי נהנתי מאוד, וחוויתי חויות רבות. אני ממלציץ לכולם.

צרו עימנו קשר

אני מסכים שפרטי ישמשו למשלוח דיוור נוסף / SMS בעתיד.
תהיה רשאי בכל עת להסיר את שמך מרשימת התפוצה.

טופס רישום לסאמר סקול
רב קווי 03-5354449

ברוכים הבאים לקהילת סאמר סקול:

קהילת סאמר סקול היא המקום שבו מי שכבר יצא לסאמר סקול מספר לכולם על החוויית  שעבר, סיפורים, תמונות ואפילו סרטונים קצרים, זה המקום לקרוא סיפורים אמיתיים ומרגשים - לא נגענו !

דנה ברינר

היי אני דנה ואני הייתי במחזור א׳ של אסקוט ...

רומי ציון

על הסאמר סקול שמעתי מאחותי הגדולה. בהתחלה ...

ליאן וולף

היי קוראים לי ליאן ולפני חודשיים יצאתי לסאמר ...