•  summer school שולט

• מרכז: Y Country Camp
  • יצאתי בקיץ: 2010

איתמר באום  (itamar)

סאמר סקול-"החוויה" יולי ...

עדן בן שבת  (עדן בן שבת)

היי אנשים ,           קוראים ...

ליעוז יצחק  (Lily :D)

היי (: , אני ליעוז יצחק ב14 ...

גיא אבידן  (גיא אבידן)

שלום, קוראים לי גיא אבידן ...

עדן בן שבת  (עדן בן שבת)

היי !!! קוראים לי עדן בן - ...

אלה לביא  (אלה לביא)

שללוםם D:   אני אלה ...

סאמר סקול-"החוויה" יולי 2008

הרעיון לנסיעה במסגרת הסאמר סקול עלה לראשונה כאשר קראתי על כך בעיתון ראש 1 וזכרתי שעוד כשהייתי קטן אמא שלי סיפרה לי על כך וכבר אז התלהבתי.... כשראיתי את המודעה נכנסתי לכל מיני אתרים אשר מציעים נסיעות לסאמר סקול וראיתי שקמפוס לימודים היא החברה הטובה ביותר.

למחרת ראיתי את בת דודתי, סיפרתי לה על כך וגם היא התלהבה. בהמשך הימים דיברנו בינינו כל הזמן וגם יחד עם ההורים שהתלבטו מאד עד שהם רשמו אותנו .

כשהגענו למפגש קבוצה לא הכרנו אף אחד וניסינו להתחבר עם כמה שיותר ילדים ועם המדריכה. (שמה ססיליה והיא הייתה מדריכה שיא הטובה)

כשהגענו לשדה תעופה כבר ראינו פרצופים מוכרים והרגשנו מיד כאילו שאנחנו בחברת ילדים שאנחנו איתם הרבה זמן כבר, ניגשנו אחד לשני לדבר וצחקנו ביחד הרבה.

אחרי שנפגשו כל הילדים הלכנו לצ´ק אין ונפרדנו מההורים בדרך אל החוויה הטובה ביותר בחיינו.....

במהלך הטיסה המשכנו להתחבר ולדבר עם ילדים וכשנחתנו היה כבר מאוחר. בשדה התעופה פגשנו את ורד המנהלת ששהתה באנגליה ובמשך כמה ימים באה לעזור לנו.

כשהגענו לטייקיו (המרכז שהיינו בו במשך שבועיים) קיבלנו ארוחת ערב הפקדנו את הכסף אצל המדריכה, התמקמנו בחדרים והלכנו לישון עייפים .

למחרת היינו כ´´כ נרגשים כי הבנו שאנו מתחילים את החוויה.

עשינו סיבוב בבית הספר עם הסגן מנהל מייק (שאח´´כ כמה בנות דיברו עליו כל הזמן) הוא הראה לנו היכן הבריכה,האולם ספורט,המגרשים....בקיצור הכל! ולאחר מכן העביר לנו שיעור על בריטניה שהיה מאד מהנה וכיף.

באותו היום עברנו מבחן מיון באנגלית שערך כשעה וקבע את הקבוצה המתאימה לכל אחד (רמת 1-הכי פחות טובה 2-בינונית 3-הכי טובים וכל רמה מחולקת גם כן ל-3 בהתאם).

המשכנו בפעילויות שהיה אפשר להשתתף בהם כמו:כדורעף,אומנות,בריכה וכו´

וכך למדנו להכיר את המקום ולאט לאט את הילדים הנוספים ששהו בו.

ביום השלישי כבר התחלנו ללמוד בכיתות המיועדות לנו והכרתי ילדים מאיטליה, ספרד, תורכיה, רוסיה, פורטוגל וצרפת

ביום הרביעי יצאנו לטיול בלונדון בארמון המלכה, בפארק ג´יימס, ראינו את הביג בן ואת הפרלמנט ויצאנו לשייט בנהר התמזה וכמובן כמו בכל סוף טיול היינו בשופינג.

ביום לאחר מכן(החמישי וזאתי רק ההתחלה) חגגנו בת מצווה לנועה(בת הדודה שלי) לפני הבת מצווה היה לנו בוקר גיבוש רק לישראלים

היום ה-6 היה אחד הימים המצחיקים שבו שמו את כל הישראלים באותה כיתה ו כל הזמן דיברנו עברית J

ביום ה-7  יצאנו לטיול בווינדזור- ארמון הקיץ של המלכה

ביום ה-8 הגיע מחזור ילדים חדש ממדינות זרות ובאותו יום הלכנו לעיר ברייטון היינו ב-SEA LIFE שזה אקווריום שמציג דגים מוזרים ואח´´כ הלכנו לטייל קצת בעיר

יום 9-היינו כל היום בקמפוס בפעילויות משחק שונות

ביום ה-10 נערכנו לקראת ערב בינלאומי ועבדנו ביחד על מופע שירים ישראלים שכלל את ההמנון, עובדות על ישראל ועוד.....

ביום ה-11 שהיה אחד הימים הכיפיים (היו הרבה כאלה J) יצאנו לטיול בעיר המפורסמת אוקספורד שם ראינו כל מיני מקומות אשר צולמו בסרט הארי פוטר כמו מגרש הקווידיץ ,הטירה באזקאבן והחצר של הווגורטס אח´´כ יצאנו לטיול של 3 שעות במדרחוב.

ביום ה-12 יצאנו לטיול בלונדון בקרנו במוזיאון מדאם טוסו ובערב ראינו את המחזמר האנגלי wicked העוסק בסיפור של הקוסם מארץ עוץ, זה היה אחד המופעים היפים שראיתי וכולנו התלהבנו מהאפקטים ומהשחקנים.

ביום ה-13 נערך הערב הבינלאומי הכנו דגלים ופוסטרים ועשינו חזרות גנרליות לאירוע הערב היה מאד מהנה וכיף, החלפנו e-mail עם כל הילדים שהכרנו, הצטלמנו איתם ולמדנו קצת על תרבויות אחרות (בעיקר זכור לי שיר וריקוד תורכי)

ביום ה-14(עוד מעט מסיימים J) נערך מבדק חוזר באנגלית שמטרתו לבדוק את השיפור בידע ואח´´כ נסענו לעיר רדינג כשחזרנו חילקו לנו את המבחנים וגילינו שכולנו השתפרנו!! בערב בילינו בדיסקו ביץ´ שזה דיסקו בסגנון ים והיה כיף ומצחיק.

יום אחרון+נחיתה: כשהגענו לרגעים האחרונים בטייקיו היינו מאד עצובים. באותו יום נסענו לקיימברידג´ שם גם פגשנו את הילדים מישראל שיצאו לדורטון במקביל אלינו. הספקנו עוד לשוט בקאנו ומשם הגענו לשדה התעופה. נפרדנו מהמנהלת ורד ומאנגליה בכלל ולאחר טיסה ארוכה נחתנו בארץ.

היה מאד עצוב להיפרד מכולם אך מצד שני היה כיף לשוב אל המשפחה ולספר להם על כל מה שראיתי ועשיתי במהלך השבועיים בסאמר סקול. מאז אני מקפיד לשמור על קשר בדואר האלקטרוני עם החברים החדשים . הילדים בקבוצה הישראלית הם חברי עד היום נפגשנו מספר פעמים נוספות לסרט וללונה פארק  ואני בטוח שנמשיך לשמור על קשר גם במהלך השנה.

בקיצור אם אתם חושבים פעמיים אם לנסוע לסאמר סקול אז אל תתלבטו אפילו לרגע פשוט תיסעו ואני מבטיח שתיהנו, תכירו ילדים מכל העולם, תתרגלו ותשפרו את האנגלית ואז לא תרצו לחזור הביתה.......