לירן

• מרכז: גריניץ′
  • יצאתי בקיץ: 2008

לירן אברהם  (לירן)

שלום !  קוראים לי ********** ...

אלון פרידלנדר  (אלון)

היי קוראים לי אלון פרידלנדר, ...

גל פנחסוב  (גל)

הכל התחיל מרעיון לא מציאותי ...

איתי בן-דב  (גיזי)

היי :) אני איתי זאת לא הפעם ...

נועה לוי  (נועה(:)

טוב אז,הכל התחיל מרעיון של ...

ליזה מיצל  (ליזה)

היי קוראים לי ליזה ואני בת ...

שלום !

קוראים לי ********** (שם אמיתי נמחק לבקשת הילדה) אני בת 17 מנס ציונה .

את האמת לא חשבתי לסוע לסאמר סקול תככנתי בכלל לסוע למשלחת לפולין בדיוק באותו תאריך אבל בדיוק אז ידיד שלי , אלון , שמע מאבא שלו ששמע בעבודה על הסאמר סקול , הוא סיפר לי על זה ואני סתם סיפרתי לאמא שלי , היא חשבה על זה וממש אהבה את הרעיון .

בסופו של דבר אבא של אלון רשם אותו וגם אמא שלי אותי , וזהו נשאר לנו חצי שנה לחכות , כמעט כל יום הינו מדברים על זה וחושבים על מה שיהיה ואיך .

פתאום הגיע היום קמתי בבוקר אתרגנתי ונסעתי אם המשפחה לשדה תעופה שם ראיתי את כולם .

אחרי כמה שעות היינו על המטוס , במטוס הכרתי את רוב החברים בקבוצה והיינו הרבה ילדים .

הגענו לאנגליה בהתחלה הכל היה נראה מוזר ומפחיד אבל ככל שהימים עברו התרגלתי יותר ויותר .

כל יום היו לנו פעילויות כפיות  , מדאם טוסו , בריטון , מחזמר , שופינגגג ועוד הרבה.......

היתה לנו קבוצה מעולה עם ילדים מדהימים ,מצחיקים ומוכשרים ואיך אפשר לשכוח את המדריכים המהממים שלנו רוני אייל ואסתי !!!! החדרים היו מגניבים , החדר אוכל היה סבבה והמורים היו נחמדים ומצחיקים. אי אפשר לתאר את זה , מה שכתבתי זה הכי בקטנה שיכול להיות , היה לי פשוט כיףףף אפילו כשחזרתי הביתה פתאום הכל היה לי מוזר , חלמתי שאני עדיין שם !

אין מה להגיד זאת הייתה באמת חוויה שאני לעולם לא אשכח !!

בקיצור – סאמר סקול זאת חוויה חד פעמית שווה ביותר ומומלצת ביותר!!!