adidosh12

• מרכז: ריקמנסוורת′
  • יצאתי בקיץ: 2008

עדי תירוש  (adidosh12)

היי אני עדי, לפני כחודש חוויתי ...

שרון פיטן  (שרון (:)

אני זוכרת את זה כאילו זה היה ...

יערה לפיד  (יערה : ))

זה הכל התחייל בעווד יום משעמם ...

דנה וינר  (דנננה וינר ( :)

זה היה כל כך כיף שאני לא יודעת ...

יערה כליף  (אמילי)

בריטניה היא החלום שלי מאז ...

עילית נאור  (עילית)

שמי עילית ואני היתי בסאמר ...

היי אני עדי,

לפני כחודש חוויתי את חווית חיי בסאמר סקול באנגליה במרכז ריקמונסוורת´ אני לא ציפיתי שיהיה כל כך כייף אז היינה אני אספר לכם,

ביום הראשון הגענו ב-7 לשדה מלאי התרגשות וצפייה:) לקח הרבה זמן עד שהתחלנו את הביטחון (שהיה שם עובד מה זה מגעיל) לא משנה נחזור לסיפור...

כשגמרנו את הבדיקות כולנו רצנו לכיוון הדיוטי :) אני וחברה שלי הלכנו לקנות ליפסטיק ועד שהגיעה תורנו בתור כבר איחרנו לטיסה ולא קנינו :(
עלינו למטוס כולם כבר מתים להמריא ואפילו היה את הטלויזיות הקטנות האלה מול הכיסא חחח... אז רוב הטיסה ישבתי ליד דנה ויערה שתי חברות שהיכרתי כבר באמצע הטיסה אחד הדיילים ניגש אלינו והזמין אותי את יערה דנה ושיר לתא הטייס (אין מה להתרגש זה לא כלול בסאמר סקול פשוט אבא של יערה טייס אז הוא סידר לנו) היה ממש כייף בשאר הטיסה הצטלמנו הספקנו לריב עם דנה ולהשלים.
כשנחתנו היה אחד הכייפים כולם היו באטרף מטורף וכבר התרגשו להגיע לריק.
כשיצאנו משדה התעופה ראינו חבורה גדולה של ספרדים מהממים!!!!! ואפילו התחלנו איתם אבל אז נסענו ולא עלינו על עיקבותיהם שוב :( היגענו לריק, מתנו כבר לראות את החדרים שלנו!!! קודם לקחו לנו את הכסף לשים בכספת וגם ראינו שהאיטלקים שהגיעו מעלפים!!! הפנו אותנו לחדרים ולכל אחת הייתה חדר.
לאחר מכן הלכנו להיסתובב קצת בריק לראות להיסתכל איך מה מי מהה... מקום מדהים ביופיו מטופח לאללה!!! בשער היום דיברנו הרבה אם האיטלקים כי כבר נפגשנו איתם ב"מסיבת" ספורט אז דיברנו מלאאאאא.
בעשר וחצי היינו כולם צריכים להיות בחדרים והאמת לא היינו אבל הישתדלנו..:)

אני האמת לא זוכרת את כל הטיול אבל אני זוכרת את הטיול למוזאון השעווה והיה מדהיםםםם חבל שהיה מפוצץ אנשים אבל בכל זאת היה מדהים! ראינו את בריטני,ומדונה,מיקל גקסון,ג´וני דפ....
היינו גם באוקספורד סטריט ששם היו לנו את הקניות  המוטרפות!!!!!!! הכל היה נורא זול כי בעונה הזאת זה עונת הסיילים:)))))) אני וחברה שלי הלכנו ממש רחוק אבל ממש רחוק ועד שחזרנו נזכרו לואמר לנו שיש לנו עוד שעה וחצי בחנות שהכי רצינו!!!!חחח פשלה:) חחח.
היינו בטירת וינזור והיה מאוד יפה וגם מצחיק ובמחזמר שיקגו שאני מאוד אהבתי:)

אני לא אספר לכם הכול כי אני סתם יחפור (ויהרוס למי שרוצה לנסוע)
אני רק יגיד לכם שגם המורים הם אנשים מדהימים אני התחברתי במיוחד למורה שלי (פרנסיס וויה) כי לכל הקבצה יש את המורה שלה אבל היו עוד המון אחרים ממש נחמדים אני מתה עליהם.
במשך השבועיים הבאים שהיו לנו בסאמר סקול היו בארמונות מפוארים, במוזאוניים מעניינים, בבריכה,בציור על החולצות שזה היה מזה כייף, בחדר אינטרנט, במסיבות דיסקו מוטרפות לסיכום::