• כל הקבוצה -  מחנה קייץ באנגליה שווה

מעייינוש (:

• יצאתי בקיץ: 2008

מעין מנחם  (מעייינוש (:)

היי , קוראים לי מעין והשנה ...

שירה מטלון  (שירה =])

היי..  אני שירה מטלון ...

אביב בן-דב  (צבי)

שלוםםקוראים לי אביב או צבי-צב ...

ענבר שדה  (ענבר (:)

היי קוראים לי ענבר ואת הקיץ ...

שי לי פדידה  (שי לי)

היי אני שי לי והייתי כבר פעמיים ...

קרן עבד  (קרן מדריכה סוג ג´)

שלום!!! טוב אני אתחיל מזה ...

היי , קוראים לי מעין והשנה נסעתי למרכז קיימברידג´.

זו הייתה הפעם הראשונה שלי בסאמר סקול, ואני חייבת להגיד שאין מצב בעולם שאני לא נוסעת בשנה הבאה ! הסאמר סקול היה אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים, אם לא הכי טובה!!

כשקראתי על התחרות לא ממש חשבתי שיהיה לי מה לכתוב אבל אחרי שהתחלתי, פתאום נזכרתי בכל החוויות שהיו לי, ויש לי כל כך הרבה מה לכתוב ! וזה באמת בקצרה מה שהיה:

נרשמתי לסאמר סקול בערך 4 חודשים לפני החופש, ונרשמתי ביחד עם החברה הכי טובה שלי. כל כך התרגשנו, והזמן עבר כל כך לאט. כשהגיע היום שלפני הטיסה לא הצלחתי להירדם בלילה.. כל הזמן רצו לי מחשבות בראש: אולי שכחתי לארוז משהו, מה יהיה אם אני לא אתחבר עם אף אחד? מה אם אני לא אסתדר עם המדריכות? בסוף נרדמתי ב3 בלילה- ותאמינו לי, כל הפחדים שלי היו לשווא!

בבוקר של הטיסה קמתי מיד, מההתרגשות, והתחלתי להכין את כל הדברים האחרונים, נפרדתי מחברים, ובסביבות 1 בצהריים יצאתי לשדה.

הגעתי למקום המפגש, ושם ראיתי את כל הקבוצה. זה היה מדהים! הם ישר ניגשו אלי, דיברנו והתחברנו מהר מאוד. כבר במטוס התחילו כל הצחוקים! הכרנו את המדריכות, נפרדנו מההורים, ויצאנו לדרך !

כשהגענו למרכז כבר היה לילה.. כולם ישנו ואנחנו עוד היינו צריכים לחכות לצ´ק אין וחלוקת החדרים.. עייפים מהטיסה, אבל מתרגשים, הלכנו לישון ב2 בלילה...

למחורת בבוקר היה לנו מבחן שיקבע מהי הרמה שלנו בשביל לחלק אותנו בכיתות! ולא, זה לא מבחן רגיל ומשעמם של בצפר! המבחן היה מהנה, והיה מורכב מכמה חלקים שבוחנים את כל השימושים בשפה האנגלית: דיבור, כתיבה, שמיעה וכו´.

אחרי יומיים-שלושה כבר זכרתי את השמות של כולם, ואפילו הכרתי דיי הרבה ילדים מחו"ל ! ולא תאמינו מכמה מדינות! : בלגיה, פולין, קרואטיה, תורכיה, יוון, ברזיל, ספרד, תאילנד, ואפילו ערב הסעודית!! ואל תחשבו שזה הכל, היו עוד המון ילדים מכל מיני ארצות שאפילו לא הכרתי!! וכל מי שחושב שהוא לא יצליח להתחבר עם ילדים מחו"ל, או שהוא מתבייש לדבר איתם, אז תחשבו על זה שהם באים לשם בדיוק כמוכם, אבל הם לבד שם, ואין להם קבוצה מהארץ שלהם.. והם יודעים אנגלית בדיוק כמוכם! לכן הם רק מחכים שמישהו יבוא וידבר איתם... ואם תיגשו אליהם הם יהיו כל כך נחמדים אליכם! הכרתי אנשים מדהימים, ואני בכל זאת מתחרטת שלא ניגשתי אליהם יותר מוקדם, והתביישתי.. אז אל תבזבזו כל רגע, פשוט תיגשו ואל תתביישו מאף אחד!! כי בסך הכל אתם באים לעבור חוויות, אז תאזרו אומץ!!

בכל אופן, טיילנו הרבה בלונדון, ועוד יותר בעיר קיימברידג´ שהתגלתה כעיר מדהימה! היינו בהמון חנויות ולא חסכנו כסף.. המדריכות הוציאו אותנו לימים שלמים של שופינג מטורף! הלכנו למחזמר "שיקגו", ראינו את הביג בן (השעון הענק של לונדון), ישבנו יותר מידי פעמים בסטארבקס (בית קפה בחו"ל), היינו בארמון בקינגהם, הצטלמנו עם שומר המלכה, לקחנו שיט בנהר הטמזה, ואפילו אכלנו במסעדה ביום האחרון!

הצוות של קמפוס, כמובן מדבר רק אנגלית, המנהל של המרכז, סטיב, שהיה נורא נחמד, והמדריכים שלנו, ניק, ג´והאנה ואש, שטיילו איתנו בקיימברידג´ ובלונדון! הם היו כל כך נחמדים, ואני בטוחה שאני אתגעגע אליהם עוד הרבה זמן!

אבל כמובן, חוץ מהצוות של קמפוס, היו לנו את שתי המדריכות מישראל, חופית ונועה, ואני רוצה להגיד שלא יכולתי לבקש מדריכות יותר טובות מחופית ונועה שהיו פשוט מדהימות!! הן דאגו לנו בלי סוף! אם מרגישים טיפה לא טוב, או סתם רוצים חיבוק כי מתגעגעים, הן תמיד היו שם בשבילנו!

4 ימים לפני שחוזרים.. ויום ההולדת שלי מגיע :) הקבוצה, המדריכות והצוות שרו לי שירי יום הולדת, ואפילו בכיתה שרו לי בכמה שפות שונות... הם הביאו לי עוגה בחדר האוכל, ואני הבעתי משאלה וכיביתי את הנרות! זה היה יום הולדת בלתי נשכח!

ואז, הגיע היום האחרון ...

ארזנו מזוודות, נפרדנו מהצוות ומכל הילדים שהכרנו מחו"ל, וגם מהמדריכה חופית, שנשארה להדריך את המחזור השני, ונסענו לשדה התעופה.

אחרי טיסה מאוד מעייפת, הגענו לארץ ב4 בבוקר, ועברו ביקורת דרכונים וסידורים של טיסה. נפרדנו אחד מהשני, בכינו המון, וגם קצת צחקנו ...

מאז הסאמר סקול עבר כבר יותר מחודש, ואני עדיין לא מפסיקה לחשוב על כולם ולהתגעגע !! וכמובן שלא ניתקתי קשר עם אף אחד!! אני עדיין מדברת עם כולם במסנג´ר ובפלאפון, ואנחנו אפילו באים לבקר מידי פעם ועושים פגישות קבוצה במרכז הארץ..

החוויה הזאת הפכה אותי לילדה הרבה יותר עצמאית, למדתי להסתדר לבד במקום חדש, לרכוש חברים ולהפוך כל חוויה לדבר מהנה ! אני בטוחה שאני אחזור לסאמר סקול בשנה הבאה, וכל מי שלא בטוח אם לנסוע או לא, שלא יחשוב פעמיים , כי זה כל כך כיף, וזה חוויה לכל החיים !!!!

ומי שחושב שכתבתי פה את כל השבועיים לא מבין שזה רק קצה המזלג ממה שעברתי שם....!!