• הנוף מהחלון - טיול לחו"ל מדהים

• מרכז:
  • יצאתי בקיץ:

סאמר סקול- חוויה בלתי נשכחת

כשמגיעים לשדה התעופה, מתחיל שיא הלחץ. אתה מזהה כמה פרצופים מפגישת ההכרות, והשיחות עדיין די מאולצות. ואז, אחרי שעוזבים את ההורים- בום!!! פתאום מריצים בדיחות, השיחה זורמת, ואתם מתחילים להתחבר. היו כל כך הרבה צחוקים, אפילו לפני שהגענו לאנגליה. בטיסה פשוט נקרענו מצחוק, החלפנו סיפורים, וכשנחתנו, הקבוצה כבר הייתה די מגובשת. אחרי נסיעה ארוכה ומייגעת, הגענו לדורטון.

השעה הייתה בערך 11:30 בלילה, אבל מי ישן? נשארנו ערים עד בערך אחת וחצי כדי לסדר את הבגדים, להתמקם בחדר, ובכלל, אי-אפשר להירדם.

קמנו ביום הראשון, אמרו לנו לרדת בשמונה לארוחת הבוקר, ובתור סיפתח- אני והבנות ננעלנו מחוץ לבניין. בגשם. וכשהגענו לארוחת הבוקר, היינו בעיקר בתוך עצמנו, לא כל כך התחברנו למדינות אחרות, ואז הבנו, שצריך להעיז. הלכנו, פתחנו איתם בשיחה, ותוך כמה הדקות כבר דיברנו כחברים.

בתור חוויה, אני יכולה לספר על הדבר הכי מצחיק, מביך, ודבילי שקרה לנו- כל בנות הקבוצה שלנו (בכללם אני) התאהבו בחתיך צרפתי.

מספר בעיות: הוא צרפתי, הוא אדיש, ופור גאד סייק, הוא בן 16 ואנחנו בנות 12, ראבאק!!!! זה ממש סיפור אומלל. היינו מתצפתות על רימי (כן, זה שמו) בסתר, ומגלות עליו מספר דברים:

א.      הוא שם עיפרון שחור (מישהו אמר גיי?).

ב.      הוא לובש נעלי ספורט בצבע לילך (פעם שנייה גיי).

ג.       מי שלימד אותו לרקוד הוא בנאדם שחוטף עוויתות. (למרות שעכשיו, הריקוד שהוא רקד, "טקטוניק", הגיע לישראל, ואני אצטרך לראות עוד אנשים רוקדים ככה).

ולבסוף, הגענו למצב שבו אנחנו צועקות לו מהחלון "ז´ה טם" (אני אוהבת אותך בצרפתית) ו"remy, I love you!". פשוט אומלל. למזלי, כשהם צרחו ותיקשרו מהחלון איתו ועם החברים שלו (החלון שלנו היה מול שלו) אני ישבתי ליד הארון וריחמתי על הבנות, ושאלתי את אלוהים למה הוא תקע אותי עם הבנות הכי סתומות שיש. אגב, הבנים בקבוצה שלנו קינאו בטירוף!!!

היו לנו גם מלא קטעים מצחיקים נורא: איך שילד אחד מהקבוצה שלנו רקד סלואו עם מרטינה מאיטליה, איך ילדה מהקבוצה שלנו השאירה שקית עם פיצה באוטובוס, והאוטובוס נסע והשקית נשארה בחניון, וכשהיא ראתה את זה, היא רצה בצרחות לאסוף את הפיצה. איך ששתי בנות החביאו את אחד הבנים מהקבוצה מתחת למיטה שלהם, ואז ריכלו איתנו עליו. והקטע הכי מצחיק:

יש מין שיר מורל, שבו עומדים במעגל ויש מישהו באמצע ושרים לו:

" הנה X על הסוס, הוא נראה כמו ג´מוס.

הנה X על הסוס וככה זה הולך."

ואז הילד באמצע נעמד מול משהו, והם קופצים ושרים "ק-ק-ק-קדימה א-א-א-אחורה ה-ה-ה-הצידה, ככה זה הולך." אז היינו עושים את מלא פעמים לפני פעילות, וכל הילדים מכל המדינות הסתכלו עלינו, והיה כ"כ מצחיק!!! (אגב, עוד סיבה שהסאמר סקול היה נורא מצחיק, זה שהיה ילד אחד בקבוצה שלנו, שמחזיק בתואר הידוע "הליצן של הכיתה").

דברים נוספים- ילדים נרתעים מסאמר סקול, בגלל שהם חושבים שזה בית ספר, אבל לומדים בצורה כיפית, וזה גם יעיל לשפר את האנגלית. חוץ מזה, יש עוד הרבה דברים חוץ מהלמידה. עושים המון פעילויות כיפיות, כמו שחייה, אומנות, כדורגל, כדורסל, פריזבי, דיסקו, והמון סיורים. והדבר הכי חשוב- שופינג!!!!!

נהניתי מכל רגע, במיוחד מזה שאחרי שני לילות הוצאנו מהמנהלים אישור לישון אחת אצל השנייה בחדר,  והיינו נכנסות 6 בחדר שאפילו לא מספיק גדול בשביל השתיים שגרות בו. כל היום הרצנו דחקות, צחוקים והיה הכי כיף בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בקיצור, אם אתם מהססים, אם אתם לא בטוחים, אל תחשבו פעמיים!!!!!

לכו לסאמר סקול, ותהנו כפליים!!!!!!!!