שובל

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2018

שובל סורני  (שובל)

טוב... אז מאיפה מתחילים...אני ...

אייל אלברט אסיף  (אייל)

היי קוראים לי אייל ואני לפני ...

שי גילקוב

אז ככה קוראים לי שי גילקוב  ...

ארין כתה  (ארין)

וואוו טוב מאיפה אתחיל אני ...

יולי מוסקוביץ

אני באמת לא יודעת איך להתחיל ...

מעיין כהן  (מעיין)

וואו, אז מאיפה להתחיל? אתמול ...

טוב... אז מאיפה מתחילים...
אני שובל בן 17 מפתח תקווה.

חזרתי היום מסאמר סקול ניו יורק- בוסטון של 3 שבועות
אז איך הכל התחיל...

בהתחלה תכננתי לנסוע עם המשפחה לטיול בארצות הברית, במקרה פגשנו מישהו שנוסע לסאמר סקול חשבנו שם על הרעיון ובהתחלה חשבנו שלגיל שלי הכל סגור אבל מסתבר שכאן היה פתוח גם לגיל 17, אותו אחד נסע לאנגליה לשבועיים.

אני בחרתי בניו יורק בוסטון (הבחירה הכי טובה שיכלה להיות).
שבועיים בערך לפני הטיסה נפגשנו כולם למפגש קבוצתי היכרות והסברים.
במפגש כולם הכירו את כולם, ראו עם מי הם הולכים לבלות את הכמעט חודש הקרוב, שיחקנו משחקים למיניהם כדי להכיר וכו..

יום הטיסה: נפגשנו ב8 בערב של מוצ"ש בשדה, נפרדנו מההורים ומכולם הכרנו אחד את השני, דיברנו, צחקנו.

הטיסה הייתה ארוכה אבל היה מצחיק וכיף כי כולנו היינו ביחד.
נחתנו בבוסטון אחרי 11 שעות של טיסה, הלכנו למגורים, קיבלנו חדרים הסבירו לנו כל מיני דברים על המגורים ועל מה שהולך להיות.

ביום השני עשינו מבחן שיבוץ לפי רמות באנגלית, כל כיתה היו כמה מהקבוצה והשאר ממדינות אחרות כמו: סין, צרפת, ספרד וכו...
בזמן הזה צחקנו נהנינו עברנו המון פעילויות תוך כדי.

בהמשך השבוע הלכנו לכל מיני מקומות, אוניברסיטת הרווארד, אצטדיון הred sox וכל מיני מקומות שווים בטירוף!
הכרנו המון חברים ממדינות אחרות, נקשרנו, למדנו ביחד, צחקנו, נהנינו ואכלנו מלא.

אחרי שבוע נפרדנו מכל המדריכים, המורים (המורה שלי הייתה פשוט מדהימה), הילדים האחרים ומבוסטון, ועברנו לניו גרזי.

הנסיעה לקחה זמן מה בסופו של דבר הגענו לג'רזי סיטי, למגורים החדשים שלנו לשבועיים הקרובים.

שמה הכרנו אנשים, ילדים ומדריכים חדשים.
נכנסנו לחדרים החדשים וישר התחלנו את הפעילויות שלנו.
היינו שם בפעילויות ומקומות שונים מסביב לשעון, כל יום טיולים ופעילויות שונים ומעניינים.

היינו נוסעים לניו יורק בסאבווי על בסיס יומי למקומות חדשים.
נסענו ל six flags (הלונה פארק של ניו ג'רזי) שם עלינו על המתקנים הכי גבוהים ומהירים בעולם, היה פשוט פצצה וזה יום שלא אשכח הרבה זמן.
בנוסף נסענו לעוד כל מיני מקומות, empire state building, top of the rock (אלה מקומות תצפית על כל ניו יורק שרואים את כל העיר מקומה 100 בערך).

היינו במוזיאון של ה 9/11 לזכר אירועי מגדלי התיאומים, זה גם יום שלא נשכח הרבה זמן, המוזיאון הזה פשוט מדהים לא משהו רגיל.
היינו בעוד כמה מוזיאונים ומקומות קשה לכתוב על הכל.

בסוף השבועיים עשינו מסיבת פרידה, ריקודים מוזיקה והכל, קיבלנו תעודות על הלימודים.

באותו ערב בכינו, נהנינו, צחקנו, רקדנו, קפצנו, זה היה ערב כל כך כיפי.
ביום האחרון נסענו לשדה אחרי שיחת פרידה מרגשת וקשה, היה כל כך קשה להיפרד.

הטיסה הייתה ארוכה אבל נהנינו מכל דקה, חלק ישנו, חלק דיברו, חלק המשיכו את הפרידה שלהם.

כשהגענו לקחנו את המזוודות עשינו עוד פרידה, היו דמעות, היו חיבוקים אבל כמובן שאנחנו לא נפרדים לתמיד ואנחנו עוד ניפגש ולא פעם אחת.

איך אני מסכם את הטיול הזה, זה הטיול הכי כיף שעשיתי עד היום, זאת חוויה שאני לא אשכח לעוד המון שנים, כמובן שאי אפשר לשכוח את כל הילדים האחרים, שבלעדיהם הטיול הזה לא היה אותו דבר אני רוצה להודות למדריכות שליוו אותנו במשך כל הטיול, נהינו איתנו ושמרו עלינו.

ובמיוחד אני רוצה להודות לכל הקבוצה הזאת, אני אתגעגע אליכם ולא אשכח את זה המון זמן, אני לא חושב שיש דרך להסביר את כמה שנהניתי איתכם ואת כמה שאני עצוב שזה נגמר (זה הרגיש כל כך מהר).

ממליץ לכל מי שרוצה חוויה מדהימה שלא ישכח בחיים ללכת לזה, זה המקום, אל תחשבו פעמיים.