שירה

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

שירה בן שמואל

היי, אני שירה.הקיץ הזה לא ...

אוה שטיינמץ  (אוה)

היי אני אוה ולפני כמה ימים ...

נטלי בר-לב  (נטלי)

היי, אני נטלי טסתי השנה ...

roni britt

הי לכולם, שמי רוני.רציתי לספר ...

דניאל בירון  (longeboi)

כשאני הגעתי לשדה התעופה הייתי ...

עפרי ג'קסון

היי, קוראים לי עופרי ג׳קסון ואני עולה לכיתה ח׳. ...
היי, אני שירה.

הקיץ הזה לא היה בשבילי כמו כל קיץ רגיל, הקיץ הזה טסתי בלי ההורים שלי בפעם הראשונה, לסאמר סקול בלידינגטון.

לסאמר סקול נרשמתי עם עוד חברה ומהרגע שנרשמנו, התחלנו לספור את הימים לאחור עד לאותו הרגע...

כשהגיע יום הטיסה, הייתי מלאת התרגשות ( אני בטוחה שכך היו גם כל שאר הילדים). בשדה התעופה, פגשתי את גאיה המדריכה ואת חבריי לקבוצה וגאיה מסרה לנו את הלניארד ואת הצמיד והינחתה אותנו שלא להוריד אותם עד סוף הטיול!!

אחרי שנפרדנו מההורים ועברנו את כל הבדיקות הבטחוניות, הגענו לחלק האהוב- דיוטי פרייייי.

בדיוטי פרי התחלנו להתחבר אחד לשני ולהכיר אחד את השני יותר טוב. כשעלינו למטוס המשכנו לדבר ולהכיר עוד טוב יותר.

עם ההגעה ללונדון, לאחר הטיסה הארוכה, התחלנו להרגיש את ההתלהבות ובזמן ההמתנה לאוטובוס, העברנו את הזמן במשחקים כמו פינוקיו ועוד.

כשהגענו ללידינגטון, קיבלו אותנו בצורה הטובה ביותר ולאחר שהתמקמנו בחדרי המגורים, יצאנו לסיבוב במרכז. את הסיור העבירו לנו ג'יי המנהל וסטיב, אחד המדריכים בסאמר סקול. לאחר הסיור הייתי המומה מהמתחם וממתקני האקסטרים הרבים.

במרכז יש ארבעה אגמים, מלא קירות טיפוס ומתקנים משוגעים, מלא חדרים, מגרשים, כיתות לימוד ומלא מלא שטחים פתוחים ירוקים!!

לאחר הסיור העברנו את הפעילות הראשונה ובה יצאתי עם חברתי ועם עוד סינים שהיו איתנו בקבוצה. במסגרת הפעילות התחלנו לדבר אנגלית ולתרגל, כי המשימה דרשה עבודת צוות כדי להצליח בה ומאחר ואנו לא דוברי אותן שפות, יכולנו לתקשר רק על ידי שימוש בשפה האנגלית, כך שגם אם רצינו וגם אם לא
(ורצינו), היינו צריכים לדבר אנגלית וכך תירגלנו אנגלית לאורך כל תקופת הסאמר סקול.

במשימה הזאת הכרנו חברים מהעולם, למדנו קצת על התרבות שלהם ומעט משפת האם שלהם, כך שבמסגרת המשימה רכשנו עוד קצת ידע כללי על תרבויות אחרות.

כך העברנו את השהות במרכז, עם החברים מהארץ ומהעולם, התחברנו הישראלים כקבוצה והתחברנו עם עוד ילדים מהעולם.

האוכל היה שונה בהתחלה, אבל בהמשך התרגלתי אליו והיום אפשר להגיד שאני אפילו מתגעגעת אליו.

השיעורים היו מעניינים. לימדו אותנו על תרבות חייהם של האנגלים ועוד.
הטיולים היו מדהימים וגרמו לי להיחשף למקומות שונים לחלוטין מהמקומות שראיתי עד היום והכי חשוב, שתיתי בפעם הראשונה סטארבאקססס.

בקיץ הזה הכרתי חברים מדהימים מהארץ ומהעולם ואני שמחה שזכיתי לעבור את החוויה הזאת.

בנוסף לזה, תודה לגאיה, המדריכה הכי טובה שיש, שבלעדיה זה לא היה אותו הדבר!!

מקווה שוד נשמור על קשר לעוד הרבה זמן.