כפיר

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

כפיר בר-לב

היי,אני כפיר ואני הולך לספר ...

מהנא זרקא  (מהנא)

שלום אני מהנא זרקא מכפר פקיעין ...

עופרי רפאל

וואו,אוקיי אין לי מושג איך ...

איתמר זאב ארני

ב-8.7 טסתי לסאמר סקול אקסטרים ...

שני אלקבץ  (שני)

אני לא יודעת איך להתחיל לספר ...

עדי יונה  (עדידוש)

עד הרגע שנחתנו באנגליה לא ...
היי,אני כפיר ואני הולך לספר לכם על חוויה מטורפת שהייתה לי בלידינגטון.הכל התחיל לפני כמספר שבועות ,בעת היציאה לשדה התעופה בן גוריון בעייפות מחוסר שינה ובהתרגשות מטורפת לקראת המסע.

מתי שהגעתי לשדה התעופה חצי רדום ,כולם נפרדו מההורים ויצאנו למסע.

לאחר טיסה של ארבע וחצי שעות של השלמת שעות שינה ,הגענו לשדה התעופה בלונדון ומשם נסענו פחות או יותר שעה וחצי למרכז לידינגטון.

כשהגענו למרכז לידינגטון,עשו לנו סיור בכמעט כל חלקי המתחם ופשוט הייתי מודהם מהגודל העצום של המתחם  ומהאטרקציות המטורפות  שהוא הציע לנו.

היה שם הכל מהכל -מתקני טיפוס עם חבלים,איזור למטווח בקשתות,מספר אגמים ששמשו לשיט בקאייקים ורפסודות, מגרשי כדורגל כבירים,מתקני אומגה ,מסלולי מחשולים וגנים יפהפיים.
לאחר מכן, חילקו אותנו לחדרים צפופים וקטנים שבחול זאת הסתדרנו איתם. האוכל במתחם היה לא משהו בלשון המעטה.... אך לאחר מספר ימים של התרגלות הוא ניהיה סביל.

הטיולים בערים השונות שמסביב למתחם היו מדהימים וההזדמנות היחידה שלנו להשיג אוכל נורמלי ולקנות דברים.אני בחיים לא אשכח את החוויה המדהימה הזאת ואת כל הילדים שהתחברתי איתם מישראל וממדינות אחרות.היה מדהים!!!!!