אגמוש

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

אגם שנקר  (אגמוש)

איך אפשר לסכם חוויה כל כך ...

רז כהן  (רז)

אז הסאמר סקול שלי התחיל ככה, ...

שקד ענבר  (שקד)

טוב אז איך מסכמים שבועיים כאלה?    קוראים לי שקד ואני בת ...

ליהי פנצר

איך אפשר להתחיל לסכם שבועיים ...

דניאל לביא  (דניאל )

שלום, קוראים לי דניאל לביא ...

ניצן דיין

לא חשבתי שאני אטוס בגיל 13 ...

איך אפשר לסכם חוויה כל כך מדהימה? היי אני אגם שנקר רציתי לשתף אתכם בכמה חוויות משמעותיות ומגניבות שעברתי בסאמר סקול 2018.

זאת היתה הכרות נחמדה עכשיו נתחיל את מה שעברתי בשבועיים באלה ..
ארגנו לנו מפגש לפני שטסנו כדי שנכיר את הילדים ונתחבר איתם ונדע מי המדריכות שילוו אותנו בשבועיים האלה .

ישר קלטתי שאנחנו נהיה קבוצה מדהימה .
הגענו לשדה התעופה ליפנות בוקר נרגשים לקראת ההרפתקאה שחיכיתי לה מלא זמן .

עלינו על הטיסה והגענו למרכז רויאל סקול לאחר 5 וחצי שעות טיסה ועוד שעתיים של נסיעה למרכז .

שירדנו מהאוטובוס כולם היו בשוק מהנוף המדהים שמתפרש באזור.
התמקמנו מהר בחדרים הקטנים (אך פרקטיים) וניגשנו לארוחת הערב האוכל לא היה כמו שציפינו אבל אפשר עם כל דבר !!

ביום השני קמנו מוקדם אכלנו ארוחת בוקר ולאחר מיכן ניגשנו למבחני רמות ורק ציפינו לתוצאות.

כבר ביום השלישי התחלקנו לכיתות והכרנו חברים מכל הארצות ,השיעורים התחלקו לשעה וחצי של למידה כללית באנגלית עם חוברות שקיבלנו לאחר מכן היה לנו הפסקה של חצי שעה בין השיעורים ושעה וחצי של שיעור פרויקט. לאחר השיעורים השתתפנו בפעילויות המגוונות עם המדריכים המדהימים שישר היתחברתי אליהם (פני, אלכס, קול, וזהביתוש ההורסת שלנו )

טיילנו ברחבי אנגליה כגון: סיינט אדמונדס,קיימברידג', קולצ'סטר,לונדון (נהר גריניץ', סובב לונדון, מאדם טוסו, והמחזמר המדהים "מלך האריות")
עשינו שופינג, עשינו הרבה תמונות, כל יום בערב ירדנו במורד הגבעה לעשות ריצות היה לנו מסיבות בסופי השבוע שקירבו בינינו לבין הצרפתים והספרדים והאיטלקים בעיקר המסיבות האלה לא ישכחו בחיים !!!

השבועיים האלה עברו לי מהר מדי ואפילו לא רצינו לעזוב .
ולבסוף תודה לקמפוס המדהימים וללא ספק אני רוצה להגיד תודה למדריכות הכי טובות עלי היקום בחיים לא יכולתי לקבל מדריכות כמוכן לא יודעת איך הייתי עוברת את השבועיים האלה בלי העזרה והתמיכה שלכם שנתתם לי את כל כולכן (ירדן ומורן) ובעיקר למשפחה השניה שלי משפחת כאפה המלכותית ;) על חוויה בלתי נשכחת שבלעדיכם לא הייתי מצליחה לעבור אותה בבלעדיכם ובחיים אני לא ישכח את הצרפתים עם comme çi comme ça