bar

• יצאתי בקיץ: 2018

יואב בר  (bar)

היי,   שמי יואב בר ואני ...

אור נוי

שלום   קוראים לי אור ...

בר מזרחי  (בבו)

חווית הסאמר סקול שלי שלום ...

מאיה מלכה  (מאיה מלכה ♥)

היי,   אני מאיה והשנה ...

תומר שנייר

שלום אני תומר שנייר ואני רוצה ...

טל חבושה  (טל)

שלום קוראים לי טל חבושה אני ...

היי,

שמי יואב בר ואני יותר משמח לחלוק אתכם את החוויה שלי מברייטון.  החוויה התחילה מהטיסה המתישה ,ההגעה והחששות וההתרגשות שצפו בי.

עבר יום והתחלתי את מה שבאתי בשבילו -הלימודים שהיו מעל המצופה ושיפרו את הבנתי ואת יכולותי.

חלפו כמה ימים של ריגושים, פעילויות ולימודים והחיים בקולג' נהיו חוויתיים ופשוטים והכרתי חברים לחיים.

באחד הימים הלכנו ל - sea life centre שבברייטון ולמזח והיה נחמד מאוד.
סוף השבוע וביום ראשון יצאנו לטייל בעיר קנטרברי שבה ראינו קתדרלה מרשימה וגדולה וגם את כספינו מהכיס הולך פוחת... פגשנו את הקבוצה השנייה של הישראלים בפעם הראשונה והלכנו לצפות בגמר המונדיאל.

החיבור בין הקבוצות היה מהיר וכעבור יום כבר כולם היו חברים. בשבוע הזה היו לי כבר המון חברים גם מהארץ וגם ממקומות אחרים.

עברו עוד כמה ימים של לימודים ופעילויות וביום רביעי נסענו לעיר איסטבורן כדי לעשות קניות.

יום שבת הגיע והזמן נזל לנו בין האצבעות אבל באותו היום סוף סוף ראינו את לונדון: התחלנו בשייט על נהר התמזה, משם עלינו לגלגל הענק שממנו ראינו את העיר כולה. משם הלכנו לארמון בקינגהם המפורסם והצלנו עם שומריו.

ביום ראשון נסענו ללונה פארק ענק בשם Thrope park שהיה עם מלא מתקנים מדהימים.

עברו עוד כמה ימים וכבר את ריח הבית מריחים. הגיע יום רביעי ונסענו לאופני הארי פוטר העצומים שהיו מאוד מעניינים.

יום חמישי הגיע ואחר הצהריים נסענו למוזיאון השעווה של מאדם טוסו שהיה מאוד מיוחד ומשם למחזמר אלאדין שהיה שווה כל רגע מרוב שהיה מדהים ומלא אפקטים מיוחדים.

ביום שישי מבחני סיום בית הספר ומסיבת ריקודים שבה נפצע חבר ברגלו וכולם היו עצובים.

למחרת נסענו לעיר פורטסמות' ועלינו לתצפית מדהימה על הים והעיר.

ביום ראשון הייתה סופה מטורפת אז שונו התוכניות לפעילות גיבוש ובאולינג בברייטון.

נסענו לשדה התעופה היינו עצובים וסיימנו חופשה של פעם בחיים.