איב

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

Eve sunak  (איב)

סמאר סקול 2018:היי קוראים ...

נעמי יונה ארני

יומן מסע- סאמר סקול 2018הסאמר ...

רוני קירשבאום

יומן מסע סאמר סקול 2018 - ...

שני אלקבץ  (שני)

אני לא יודעת איך להתחיל לספר ...

גלי בר  (גולי )

כל החוויה הזאת התחילה לפני ...

חן דותן  (חנצו'ק)

אז... קוראים לי חן דותן, והסיפור ...
סמאר סקול 2018:
היי קוראים לי איב,  ואני מספרת לכם את הסיפור שלי בסאמר סקול:

אז הכל התחיל לפני שבועיים בשדה התעופה בן גוריון, שהגעתי לשדה התעופה כל כך התרגשתי להכיר חברים חדשים ולהפרד מהמשפחה שלי, אחרי שנפרדתי מההורים הכרתי שני בנות שגם הן הגעו לבד ובמשך הטיסה הכרנו את שאר הבנות לקבוצה ועברנו את הטיסה ביחד.

אחרי שנחתנו בשדה התעופה בלונדון הייתה לנו נסיעה ארוכה למרכז לידיגטון, שהגענו למרכז עשינו סיור בכל המרכז והיתה לנו פעילות אקסטרים אחרי בפעילות הלכנו לחדרים והלכנו לישון ויום אחרי הלכנו לעשות מבחן רמה באנגלית ואז היה לנו פעילות אקסטרים.

ובמהלך השבועיים האלה יצאנו לסיורים בלונדון, ווינדזור, אוקספור ועוד מקומות הטיולים היו מדהימים, מצחיקים, מתישים ומעייפים אבל זה היה שווה כל שניה ושניה מהשבועיים המדהימים האלו, ולא רק שיצאנו לטיולים גם עשינו פעילויות אקסטרים וגם למדתי אנגלית בצורה מהנה ולא כמו בבית ספר, הכרתי מלא חברים מחול בעזרת השיעורי אנגלית, האקסטרים וגם כי היינו ביחד באותו מזדרון שבו היו את החדרים..

בשבוע האחרון היו הרגעים הקשים ביותר מבחינתי גם בגלל שחברים שלנו מאיטליה וספרד עזבו וגם כי התחילו הגעגועים למשפחה אבל עברתי את זה בעזרת החברים שלי ובנוסף רוב הישראלים בשבוע השני התחילו להיות חולים אבל זה לא הפריע לנו כל כך כי עדיין נהנו וצחקנו מלא.

בקיצור זאת חוויה שאני לא ישכח בחיים וחברים שאני תמיד יתגעגע ויאהב. ואני ימשיך לספר אות הסיפור כי ככה הם נשארים לעד! :)