עופרי

עופרי אברני

...

נגה ברגר

טוב אז איך מסכמים? איך מסכמים ...

רותם חי

הכל התחיל במפגש פתיחה ממש ...

דורון ריטר-אורין

שבועיים לפני הטיסה נפגשנו ...

אליסה מוחוב

ביום הראשון שהגענו, די התגעגעתי ...

ניקול סמרין

אז איך מסכמים שבועיים מדהימים ...

יומן מסע סאמר סקול 2018

המסע שלי התחיל עוד ב9.7.2018, במפגש הראשון של הסאמר סקול, ראיתי את כל הילדים שהולכים להיות איתי בקבוצה וזה היה מאוד מרגש!.

לאחר שבועיים הגעתי לשדה התעופה עם ההורים שלי בשעה ארבע לפנות בוקר (למען השם).

כבר בהתחלה התחברתי עם הדס וכמובן עם יובל שבאתי איתה כבר מההתחלה...

נפרדתי מההורים שלי והתחלנו את החוויה המדהימה הזאת!
התחלנו את המסע שלנו ביחד, עם בדיקות הביטחוניות כמובן... וכדי להעביר את הזמן התחלנו להכיר אחד את השני ובזכות זה הבידוק עבר ממש מהר!
שסיימנו את כל הבידוק, רצנו מהר לדיוטי פרי, כי מבחינתי שדה תעופה בלי דיוטי פרי, זה לא שדה תעופה...

בקיצור, קניתי בדיוטי מלא דברים שווים ויפים וכמובן שקניתי גם אוכל, כי איך לא?...

אחרי שעברנו כמעט את כל שדה התעופה נפרדו גם מישראל ועלינו למטוס לתחילת המסע המטורף שלנו.

במטוס לא היה כל כך מעניין, חמש שעות שאתה נשאר באותו מקום ולא עושה כלום... אבל לא נורא ההתרגשות שלי גברה על זה בכמה רמות שלא היה לי אכפת להישאר גם עשר שעות במטוס...

אחרי חמש שעות באוויר, הגענו ליעד- לונדון!!!!!!
עברנו עוד הפעם את כל הבידוק הביטחוני. לאחר חצי שעה ארוכה בשדה התעופה בלונדון, יצאנו אל עבר העיר המדהימה הזו!

עלינו לאוטובוס והתחלנו בנסיעה לקמפוס.
הנסיעה לאוטובוס הייתה מדהימה!!! הנוף היה כל כך יפה שלא יכולתי להוריד ממנו את העיניים.

אחרי שהגענו לקמפוס, אכלנו משהו קטן ורצנו מהר לחדרים לנוח קצת ולעכל את הדבר הזה שאנחנו נמצאים בו...

אחרי מנוחה קצרה הלכנו לפעילות צהריים וערב ובסיומן הלכנו לישון ולהשלים שעות שינה...

היום השני התחיל בארוחת בוקר טעימה ובמבחן רמה, שבעזרתו נשובץ לכיתות שלנו...

בסיום המבחן הלכנו להצגת נהלים שבעצם הסבירו לנו בו את חוקי המקום וכל מיני דברים אחרים.

בסיום הצגת הנהלים הלכנו לחדר האוכל לארוחת צהריים טעימה ובסיומה הלכנו לחדרים קצת לנוח מהיום הראשון בקמפוס.

בהמשך היום היה פעילות צהריים, ערב וארוחת ערב טעימה, ממש הופתעתי לטובה.

היום השלישי התחיל בארוחת בוקר ממש טעימה, ובסיומה הלכנו לנקודת הפגישה לראות באיזה כיתות אנחנו...
השיעור הראשון בקמפוס, לי לפחות היה ממש מבאס בקושי הצלחתי להבין משהו וממש התבאסתי...

למזלי נועה ועמית כאילו קראו את המחשבות שלי וארגנו לנו- יום שופינג בונוס!!!

זה היה ממש כיף! זה הרים לי את המצב רוח
מעשר- לעשרת אלפים!

היום הרביעי התחיל כרגיל ארוחת בוקר, שיעורים וארוחת צהריים... בסיום ארוחת הצהריים, נסענו לטירת ווינדזור. בטירת ווינדזור עשינו סיור קטן ובסיומו איך לא עשינו- שופינגגג.

היום החמישי גם הוא היה יום רגיל... בפעילות הצהריים היה לנו ג׳אסט דאנס, זה היה ממש כיף רקדתי כמעט בהכל וזו הייתה חוויה ממש כיפית!

ביום השישי התחלנו גם את היום רגיל, ובסיום ארוחת הצהריים הלכנו לטיול על הנהר שליד הקמפוס. הטיול היה סבבה, לא כל כך מעניין ולא כל כך משעמם... מה שהיה הכי כיף שדיי בסוף הטיול התחיל לרדת גשם!
אחרי חמישה ימים של חום איימים התחיל לרדת גשם!

זה היה כל כך כיף פתחנו את המטריות והתחלנו ללכת בגשם, זו הייתה חוויה כל כך כיפית!

בסיום הטיול כולנו רצנו מהר מהר להתקלח ולהתארגן לארוחת שישי!
המטבח היה כל כך נחמד, הוא אירגן לנו חדר לבד עם שולחן ענק, מפה לבנה, מיץ ענבים ושתי חלות מתוקות.

ואחד מהבנים אפילו הקריא קידוש, זה היה כל כל כיף, אני בטוחה שזו חוויה שתיזכר לי לעוד הרבה זמן!...

ביום שבת קמנו מוקדם בבוקר, התארגנו ועלינו מהר לאוטובוס שייקח אותנו ללונדון!
כמו כמעט כל נסיעה, כולם ישנו (וגם אני...)
אחרי שהגענו ללונדון, התחלנו בסיור בלונדון, הסיור היה בסדר, לא מעניין כל כך אבל גם לא משעמם כל כך...
לאחר מכן, עלינו לשייט בנהר, זה היה מדהים!
הנוף היה כל כך יפה והיה לי ממש כיף!!!

לאחר מכן, עלינו ל London Eye, הנוף היה יפה אבל מה שהיה יותר מעניין שיצאו לי תמונות מושלמות!
אחר כך חזרנו לקמפוס, וסוף סוף עברתי לחדר של יובל, של הדס ושלי!, ובעצם ככה סיימתי את השבוע הראשון שלי!

השבוע השני התחיל דבר ראשון במסיבת הפתעה שנועה, יובל, הדס ואני ארנגנו לעמית!
ובארוחת בוקר, כרגיל... ולאחר מכן נסענו ל Thorape park!
אני ממש נהניתי! אני אפילו התגברתי על הפחד שלי ועליתי על כך רכבות ההרים, טוב כמעט... חוץ משתיים שלא היה לנו זמן... כל היום "התבזבז" במובן הטוב כמובן, על ה Thorape park...
אחרי שסיימנו עלינו על האוטובוס וחזרנו לקמפוס.

היום השמיני וגם כך היום התשיעי היו ימים סטנדרטים- ארוחת בוקר, שיעורים, ארוחת צהריים, פעילות צהריים, ארוחת ערב, פעילות ערב וללכת לישון...
ביום התשיעי הכרתי גם חברה חדשה- ניקול.

היום העשירי התחיל רגיל- ארוחת בוקר, שיעורים וארוחת צהריים. בסיום ארוחת הצהריים התארגנו ועלינו לאוטובוס בדרך למוזיאון הארי פוטר!
המוזיאון עצמו לא כל כך עניין אותי, אבל כן כל האפקטים והשיטות שהיו שם היו מדהימות!
לאחר מכן, היה חנות של הארי פוטר וכמובן- סטארבקס! בקיצור, במוזיאון הארי פוטר בזבזתי בסביבות ה 50£...

היום האחד עשרה (היום האהוב עלייי) התחיל כרגיל בשיעורים וארוחות, ולאחר מכן רצנו לחדרים התארגנו מהר ועלינו לאוטובוס אל עבר Madame Tussauds!
התור למדאם טוסו היה ארוך בטירוף אבל זה היה שווה את זה...
כל הבובות היו מדהימות וכל כך מושקעות! בסיום המוזיאון כמובן שסיימנו קצת עם שופינג, ואני עם המזל הנאחס שלי נתקעה בי עגלה....
למזלי לא קרה לי כלום (ברוך השם...) אבל זה כן קצת ביאס אותי... אבל, לא נורא ידעתי שאני לא יכולה להתבאס כי מחכה לי עוד יום ארוך לפני...

אחרי שסיימנו ב Madame Tussauds עלינו לאוטובוס ונסענו אל עבר מחזמר אלאדיןןןן.

בדרך למחזמר יובל ואני התארגנו באוטובוס, כדי להיות הכי מוכנות למחזמר.

טוב, למחזמר אני צריכה בסביבות- יום שלם להסביר עליו, אבל אני אנסה לקצר... המחזמר היה מדהיםםםםםםם!!!!!!!!!
כל כך נהניתי!!! כל האפקטים, הבגדים, הרקעים, באמת היה כל כך מדהים!!!! כל המחזמר הייתי בשוק מכל האפקטים והטכניקות המיוחדות שיש במחזמר!

באותו היום גם עמית ונועה קיבלו את שמן החדש- מיסטר נועה- לעמית ומיסטר עמית- לנועה. וכן, מיסטר...

היום השניים עשר התחיל כרגיל ובסיום ארוחת הצהריים הלכנו לרדינג!!! (עוד הפעם... חחח)
היה כל כך כיף, כי איך לא?! שופינג זה תמיד כיף....

אחר כך חזרנו לקמפוס ועם כל השקיות נכנסנו לחדר אוכל לארוחת שישי.
לדעתי הארוחת שישי הזאת היה פחות מושקעת, אבל לא נורא העיקר שהיה משהו והוא מספיק כיבד את כולנו...

ביום השלוש עשרה נסענו לאוקספורד!!!
בהתחלה הלכנו לסיור בטירת וויליאם, שהיה סבבה...
ובסיום הסיור הלכנו לשופינג!!! עכשיו, שימו לב- טוב היינו בחמש שעות שופינג!!!!!
היה ממש כיף! זו הייתה סיומת ממש טובה לכל החוויה הזו וגם סיומת ממש טובה ליום האחרון של השופינג.
לאחר מכן חזרנו לקמפוס ואני התחלתי לארוז את המזוודה שלי.

היום הארבע עשרה (היום האחרון...) התחיל בזה שסיימתי לארוז את המזוודה שלי.
אחר כך נועה ועמית ארגנו לנו פעילות סיכום אחרונה ובסיומה לקחנו את כל הדברים שלנו ועלינו לאוטובוס!

נסענו למוזיאון הטבע וההיסטוריה. לא כל כך נהניתי שם.. מבחינתי היה אפשר לתת לנו עוד קצת זמן לנוח בחדר במקום לנסוע למוזיאון הזה... אבל לא נורא, עדיין היה כיף...

כשסיימנו במוזיאון, עלינו לאוטובוס ונסענו לשדה התעופה!!!
לא היה משהו כל כך מעניין בשדה התעופה, גם ככה כולנו היינו עייפים ורק רצינו כבר לישון... אבל עדיין היה כיף, בסיום כל הבדיקות הביטחוניות עלינו לטיסה, בחזרה לארץ.

בטיסה עצמה היה סבבה לגמרי, ישבתי ליד יובל וניקול ורוב הטיסה ישנו...

כאשר ירדנו מהמטוס, עשינו את כל הבדיקות הביטחוניות, לקחנו את המזוודות, נפרדנו מכל החברים ורצנו אל ההורים אשר חיכו לנו ביציאה...

לסיכום כל החוויה הזו, היה לי ממש כיף, ממש נהניתי ואני באמת ממליצה לכל אחד או אחת שרוצה לעבור את החוויה הזו!!!