גיא

• מרכז: סקוטלנד + לונדון
  • יצאתי בקיץ: 2018

גיא אשל

אני לא יודע מאיפה להתחיליצאתי ...

עדן חצור  (עדן)

אז היי, מאיפהלהתחיל אני לאיודעת  תכלס אין לי שמץ מאיפה כי עברתי כל כך ...

רוני כץ

זו שנה שנייה שאני זוכה להשתתף ...

גור זידל  (גור)

הסאמר סקול שלי- גור זיידל באתי ...

רותם מזרחי   (רותם )

אומנם טסנו רק לפני שלושה שבועות ...
אני לא יודע מאיפה להתחיל
יצאתי לסאמר סקול בסקוטלנד בציפייה ללמוד אנגלית ולהנות, תמיד אומרים לא לפתח ציפיות כדי לא להתאכזב אבל הפעם ממש לא התאכזבתי.

נפגשנו בשדה תעופה, באנו אני וחבר שלי ולא הכרנו עוד אף אחד. שניה לאחר שההורים אמרו לנו שלום התחברנו שנינו עם ילד נוסף וכבר התחלנו להנות. החלפנו אינסטגרמים כל הקבוצה צחקנו וניסינו להכיר אחד את השני. חששתי שהילדים שיצאו איתי לתוכנית לא יתחברו אלי אבל ברגע שכולנו דיברנו עברה החששה.

הגענו לסקוטלנד אחרי טיסה קונקשין עוד טיסה ואוטובוס אך לא היינו עייפים כלל. איך שהגענו התחיל גמר המונדיאל, צרפת נגד קרואטיה... צפינו במשחק עם הצרפתים והייתה התרגשות כאילו ישראל עומדת לזכות. אחרי המשחק קיבלנו את החדרים והחדרים היו ממש כמו חדר בבית מלון. קיבלנו מיטה זוגית בערך, ארון שולחן, ומקלחת ושירותים לכל אחד. לא היו תלונות חוץ מזה שהחלון לא נפתח עד הסוף.

השהות שלנו בסקוטלנד ערכה שבועיים.
הימים התחלקו לשלושה חלקים: פעילויות בוקר, צהריים, וערב
-חצי מהיום למדנו כ3 שעות ביום, השיעורים עברו מהר ואין ספק ששיפרתי את האנגלית שלי ויש לי יותר בטחון חדבר באנגלית עכשיו.
-בשאר היום או שטיילנו בסקוטלנד או שהיו לנו בחירה בין פעילויות כמו:מחניים, בית שדה, כדורגל, שחייה,הכנת צמידים, משחקי קופסא ועוד
- בערבים היו לנו פעילויות ערב שהיו מהנות ומגבשות, בפעילויות אלה בעיקר התחברנו לילדים מהעולם שהם היו מצחיקעם ונחמדים.
בימי שבת וראשון לא היה לימודים והיו ימי טיול מלאים, טיילנו בטירות ארמונות בים וראינו את יופיה של סקוטלנד, ברגע שמיצינו את הטיול יכולנו ללכת להסתובב ברחובות שהיו מפוצצים בחניות ועשינו שופינג.

אחרי שבועיים כיפים בטירוף קיבלנו את התעודות של סיום הלימודים שלנו ונסענו 8 שעות באוטובוס שהייתי בטוח שהם יהיו סיוט ללונדון אבל זה היה כיף. עצרנו לטייל ביורק וחצי מהנסיעה ישנתי, בחלק שהייתי ער צחקנו והיה ממש כיף. החלק שהיה פחות כיף בנסיעה הוא ששכחתי באוטובוס את המחשב שלי אבל למזלי הנהג היה עדיין בלונדון ובזכות המדריכה אלינור והמדריך יוסוף(מדריך מצרי מטעם המרכז לימודים) קיבלתי את המחשב בחזרה. בלונדון היו לנו 4 ימי טיול מטורפיים בכל האטרקציות השוות. (ראו תמונותSmileys

חזרנו הבייתה,להורים. אני חושב שתקופה של שבועיים וחצי זה לא ארוך מידי ולא יותר מידי. עכשיו אנחנו מנסים לשמור על קשר למרות שכל אחד מגיע ממקום אחר בארץ (צפון,דרום,מרכז, ים הממלחח) ואפילו יש לנו קבוצת צאט באינסטגרם עם איטלקים וצרפתים.
אין ספק שארצה לעשות את הטיול הזה שוב וממליץ לכל אחד מכם לעשות אותו!!!