Eytan

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2018

איתן אוחיון  (Eytan)

המפגש שכולם ניפגשים היה מאוד ...

עופרי אברני

...

מאיה בר לב  (מאיה )

היום הגדול הגיע! ביום ...

נגה ברגר

טוב אז איך מסכמים? איך מסכמים ...

דורון ריטר-אורין

שבועיים לפני הטיסה נפגשנו ...

יואב איכר  (יויו)

יום ראשון נחתנו בלונדון ונסענו ...

המפגש שכולם ניפגשים היה מאוד מלחיץ אפילו שדיברתי עם ילדה אבל זה עדיין הלחיץ אותי כי את שאר הילדים אני לא מכיר עדיין אבל ממש היתרגשתי.

היה ממש כיף בפגישה הקרנו אחד את השני והיה כייף מאוד אחר כך הלכנו הביתה ולא ראינו אחד את השני 13 יום ובזמן הזה אני הרגנתי את המזבדה שלי.

היום הראשון : ביום הראשון הייתי צריך לקום ב 4:30 בבוקר כדי השהיה זמן בדיותי פרי והטיסה היתה ב 8:30 ובזמן שחיקיתי לטיסה אז הקרתי את הבנים ודיברנו הרבה היה כייף

אחר כך אלינו למטוס והגנו בסביבות 12:00-13:00 ואז אכלנו ואז עשו לנו סיור בקמפוס והראו לנו את החדרים שלנו ואת החדרים של הבנות ואת חדר אוכל. אחרי הסיור הלחנו לחדרים ופרקנו את המיזבדות וסידרנו את החדרים ואחר כך הלכנו לארוחת ערב ואז עלינו לישון.

יום שני: ביום השני כמנו 7:00 בבוקר , אחר כך היה לנו מבחן לבדיקת הכיתות שלנו ואחר כך לא היה לנו שיעורים באותו יום בימקום זה היה לנו פעילויות כפיות מאוד, באותו יום תאמנו את האוכל בבוקר בצהריים ובערב.
יום שלישי: גם ביום שלישי הינו צרכים לקום ב 7:00 בבוקר ואחרי הארוחה למדנו בפעם הראשונה היה כייף מאוד אפילו שהמורים דיברו אנגלית ואחרי זה הלכנו לפופינג הראשון והיה כייף ואחרי זה היה ארוחת ערב ולפני השופינג היה ארוחת צהריים.
ובשאר הימים היה אותו דבר אבל לפעמים היה פעילות כפיות מאוד היה סיורים ועוד שופינג והלכנו למקומות תיירותיים מאוד.
וביום שישי השני כבלנו תעודות ועסינו את המבחן.