יולי מוסקוביץ

אני באמת לא יודעת איך להתחיל ...

ארין כתה  (ארין)

וואוו טוב מאיפה אתחיל אני ...

שי גילקוב

אז ככה קוראים לי שי גילקוב  ...

לירון שגב  (לירון)

היי, קוראים לי לירון שגב, ...

גיטה סודקוב  (גיטה)

ואווו אז איך אפשר בכלל לסכם ...

מעיין כהן  (מעיין)

וואו, אז מאיפה להתחיל? אתמול ...
אני באמת לא יודעת איך להתחיל לסכם חוויה כלכך מדהימה...
עברו עליי 21 ימים מטורפים, גיליתי בעצמי כלכך הרבה צדדים שלא הכרתי.
אני אישית שההורים שלי סיפרו לי שהם רשמו אותי לסאמר סקול כעסתי ואמרתי שאני רוצה להישאר בארץ ולהינות עם כל החברים במסיבות ולא להיות מוגבלת אבל אני כותבת את זה בלב שלם. שחזרתי אמרתי שאני מתה לטוס שוב החוויה הזאת שווה יותר מכל מסיבה או סתם יציאה עם חברים לכל החיים.
נהנתי ברמות שאין לתאר הבנתי שהחברים שהכרתי בסאמר סקול הם משפחה שלי ואין להם תחליף.

כשהגענו בהתחלה לבוסטון לא כלכך הכרנו אחד את השני הגענו בחבורות מאוד ברורות של מכירים לפני, מכירים מהמפגש ומכירים מהמטוס אבל תוך כמה שעות הפכנו לחבורה אחת מגובשת ומדהימה. בפעם הראשונה שירדנו לחדר אוכל לכל אחד היה מה להגיד על האוכל אבל באמת שתוך יום יומיים אכלנו כמו גדולים ולפעמים אפילו היה ממש טעים. בלימודים היה נורא מצחיק בכל זאת לא כל יום יוצא ללמוד עם ילדים מכל העולם.

ואז כמובן בא החלק הכי כייף שיוצאים מהמרכז לטייל במקומות...
היינו בפארק מגניב ושיחקנו כולם, היינו באוניברסיטאות המצליחות של ארצות הברית MIT והרווארד, היינו בשייט לוויתנים, היינו ברחובות עם מלא מותגים ועוד המון...
בנסיעה לניו יורק עצרנו בוודברי שזה אווטלט ענק שעה מניו יורק ושם קיבלנו מלא זמן לקנות בגדים והיה ממש כייף. כשהגענו לניו יורק הכרנו עוד אנשים חדשים וצוות חדש שהולך ללוות אותנו בשבועיים שנשארו.
הלכנו ללמוד כמובן כמו כל פעם, היה גם שם מאוד נחמד הכרנו שוב חברים חדשים ואחרי הלימודים זה כבר סיפור אחר. יצאנו לטייל היינו ב" טיימס קוואר, טופ אוף דה רוק, מוזאונים, בניין האמפייר סטייט, גשר ברוקלין, סוהו, סיקס פלאגס, אי מגניב שמשקיף על פסל החירות, כמובן גם באי של פסל החירות, הצגה בברודווי ומיליון רכבות...Smileys

טוב איך אפשר לשכוח את הלילות?!
כל לילה הצוות של ארדמור הכין לנו פעילויות כייפיות להעביר את הזמן כל פעם היה יותר כייף מהפעם שלפני, לפעמים שלא אהבנו את האוכל בחדר אוכל ואם לא היה זמן היינו מזמינים פיצות..אחרי שאכלנו והיינו בפעילויות היה מגיע הזמן ללכת לישון אבל לפעמים היינו יושבים בחדרים מדברים משתפים על כמה כייף לנו ושתמיד נשאר בקשר.

לסיכום אני רוצה דבר ראשון להודות למאי ואנה המדריכות המדהימות שהיו לנו שיצרו חוויה מדהימה של משפחה וכמובן לחברים שלי שהם המשפחה החדשה שלי! אני ממליצה בחום לטוס לסאמר סקול להכיר אנשים חדשים לראות עולם זה בדיוק המקום להתגבר ולהבין מי אתה באמת מחוץ לבית.