אדוה במלעיל

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

אדוה אלנוף  (אדוה במלעיל)

היי   קוראים לי אדוה ...

שקד ענבר  (שקד)

טוב אז איך מסכמים שבועיים כאלה?    קוראים לי שקד ואני בת ...

איתי קורנפלד

סמר סקול זה חוויה מדהימה זה ...

עדן דנן  (עדנדינו)

טוב אז לאחר שחזרנו משבועיים ...

נדב ביסטריצקי

היי אז קוראים לי נדב והשנה ...

עמית אמסלם  (עמית)

הקיץ הזה היה הקיץ הכי מרגש ...

היי

קוראים לי אדוה ואני השנה יצאתי לסאמר סקול, אני יכולה לחלק את החיים שלי לשניים, אדוה שלפני הסאמר סקול ואדוה שאחרי הסאמר סקול חזרתי עם מלא חוויות הכרתי חברים חדשים שמזמן הפכו לאחים, כייפנו, צחקנו, בכינו, ועשינו הכל ביחד. אז איך אפשר לסכם שבועיים כאלו כייפים

כל בוקר קמנו מוקדם לארוחת בוקר כדי שלא נאחר ושניל לא ידגדג אותנו. לאחר מכן היה את השיעורים והשיעורים היו מאוד מעניינים וכייפים אבל לפעמים השיעורים היו קצת משעממים אז כל פעם שהיה לנו משעמם כתבנו לירדן או למורן שיבואו "להציל" אותנו מהשיעורים כי ממש משעמם לנו.

לאחר מכן היה את ארוחת הצהריים והיינו כבר ממש רעבים אז כמו כל הישראלים חיפשנו דרכים שונות ומשונות לעקוף, נכנסנו מהדלת האחורית וכבר עמדנו בתור לאוכל אבל הם לא כל כך טיפשים הם ראו שעקפנו אז הוציאו אותנו והלכנו לתור הגדול כדי להיכנס לחדר אוכל וכל יום אבל כל יום היה פסטה הדבר היחיד שאני אכלתי בצהריים זה עוגה, מלון, אבטיח ואננס. מידי פעם היה גם אוכל ממש טעים כמו ציפס, פירה, פיצה.. וכמו שכבר ציינתי תמיד אבל תמיד היתה פסטה.

אחרי ארוחת הצהריים היו פעילויות ספורט "אקטיביטיז" ובהן שיחקנו במשחקים שונים כדורגל, הוקי, כדורעף, כדורשת, בייסבול... וזה היה פשוט כיף אין מילה אחרת לתאר את זה.

ביום הראשון שהגענו הביאו לי ולחברה שלי חדר של יחד לשתינו וזה היה מאוד קטן, צפוף ולא נוח כולם טיפלו בנושא והעבירו אותנו לחדר מרווח יותר שהיה בביניין של כל המדריכים. אחלה חדר אבל פשוט היה קצת קשה לברוח בלילה לכל החברים ולדאוג שהם לא ישימו לב.

לאחר שבוע האיטלקים עזבו אז העבירו אותנו לחדר לייד כל הבנות וגם יצא לנו לישון כל הבנות בחדר ספות למטה ואני יכולה להגיד שכל כך נהנתי לישון עם כולן ביחד וזו אחת החוויות שהכי נהנתי בה בכל הטיול.

אנחנו הישראלים מאוד התחברנו לאיטלקים לספרדים ולצרפתים, אנחנו לימדנו את הצרפתים לדבר עברית והם לימדו אותנו לדבר צרפתית היה מאוד כיף ואפילו מצחיק.

אני מאוד נהנתי מהמסיבות והערבי קריוקי שהיו, בכל אפשרות שהייתה לנו שמנו טוי וקומסי קומסה והראנו להם מה זה ישראל, הצרפתים מאוד אהבו את השיר קומסי קומסה כי זה עברית בשילוב צרפתית..

כמעט כל לילה הזמנו פיצה כי היינו רעבים (והיינו רעבים המון). ובקניות קנינו כמעט כל דבר בלי לחשוב פעמיים.

אנחנו הבנות מאוד נקשרנו והיה מאוד קשה להיפרד מהן כי באמת הן כבר מזמן הפכו למשפחה שלי אבל אני יודעת שאנחנו ניפגש עוד 1000 פעמים.

כמעט כל הזמן שרנו שירים חלקם שהמצאנו וחלקם מסדרות טלוויזיה וכל הזמן עודדנו אחד את השנייה.

כל ילד וילדה נכנסו לי ללב ואני אוהבת אותם/ן הכי בעולם וכבר מתגעגעת!
זו היתה החוויה הכי כיפית שחוויתי בחיים שליי!!!

ממליצה בחום לכל ילד וילדה בישראל זו חוויה של פעם בחיים!!!!