ברק

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2018

ברק קרפנקופ

וואו, זה היה הזוי באותו רגע ...

רוני שנהר

אני רוני שנהר בת 13 ואלו היו ...

ניר אולמר  (ניר אולמר)

אוקיי... תתנו לי לעכל שזה ...

ליהיא שרה צלטנר

אז קוראים לי ליהיא צלטנר ובקיץ ...

אגם עידן

קוראים לי אגם עידן והשנה הייתי ...

ליאן לאופר

אני ליאן לאופר אני בת 13 ואני ...

וואו, זה היה הזוי באותו רגע כולנו שמחנו והיינו בהלם!!!

טוב אז אני אתחיל מהתחלה. קוראים ברק אני בן 13, גר בעמק חפר ובאתי עם בן דוד שלי. הגיע היום של הטיסה, אני ובן דוד שלי התרגשנו וחיכינו כבר לנחות בלונדון.

נחתנו בלונדון אחרי 5 שעות טיסה, ואז עלינו על אוטובוס לעוד שעתיים נסיעה. הגענו לקיימברידג׳ ותאמת זה היה נראה לי כמו בית כלא, אבל אחר כל כבר התרגלתי לכללים.

הקבוצת לימודים שאני הייתי בה הייתה רק ישראליים וסינים, וביינינו הסינים לא הבינו כלום ממה שאמרנו להם אז בתכל״ס דיברנו עם עצמנו עד ששינו את הקבוצות.

וגם המדריכים היו נחמדים צחקנו איתם ועליהם לדוגמה, חשבנו שאחד מהמדריכים הוא ערפד(אני בטוח שהוא ערפד). יצאנו להרבה מקומות מעניינים למדנו הרבה צחקנו עם הילדים מהמדינות האחרות והיה לנו כיף לאורך השבועיים האלו.

אחרי שהכנו את עצמנו לפרידה מכולם וכבר הינו בדרך לצ׳ק אין בשדה תעופה, פתאום אמרו לנו שהטיסה שלנו הטבטלה ואנחנו נשארים עוד יום בלונדון!!!

כולנו הינו המומים ושמחים באותו הזמן. אחרי שעה שעמדנו בשביל שיביאו אותנו לחדרים שבמלון ליד השדה תעופה, הגענו לחדרים והם היו ממש גדולים ושווים! אנחנו נורא שמחנו שנשארנו לעוד יום ביחד, ועשינו כל כך הרבה בשבועיים.

אני הכרתי ילדים מדהימים שאני ממש מרגיש מחובר אליהם ולא רוצה לעזוב אותם, תודה רבה על החוויה המדהימה הזאת אני לעולם לא ישכח את זה.