ענבל

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2018

ענבל אבני  (ענבל)

וואו, זו הייתה החוויה הכי ...

מעין פורת  (מעין)

וואו, כבר עבר חודש ועדיין ...

אדם חטאר

קוראים לי אדם והייתי בסאמר ...

רוני מלכה  (רוני )

אז ההחלטה לנסוע לסאמר סקול ...

תום שרוני

קוראים לי תום והייתי בסאמר ...

מאור שרוני

אוקיי אז התחלנו את החוויה הזאת כך, ...

וואו, זו הייתה החוויה הכי מדהימה שהייתה לי בחיים!

באמת אין לי אפילו איך לתאר עד הסוף את ההרגשה להיות שם..
אוקיי, אז בפעם הראשונה נפגשנו במפגש בישראל, דיברנו קצת כקבוצה, הכרנו טיפה.. ושבוע וחצי אחרי זה הגענו לשדה תעופה, נפרדנו מההורים ויצאנו לדרך..  Smileys

במטוס בעיקר ישנו וכשהגענו עברנו את כל הביקורות בשדה תעופה בלוס אנגלס ונסענו לאוניברסיטה.. היינו בשוק מכמה שהיא ענקיתת ומהממת!!

התארגנו כל אחד בחדר שלו ואז כולנו היינו רעבים אז החלטנו להזמין פיצה וישבנו לאכול ביחד רק הקבוצה הישראלית, שם התחברנו כולם וכבר נפתחנו בטירוף.

אחר כך יצאנו להכיר קצת את האוניברסיטה הענקית הזאת עם חמישה חדרי אוכל וחדרים ענקייםם ואת כל החנויות והאזור שמסביבה ולאחר מכן בערב הגענו חזרה לאוניברסיטה והתחלנו להכיר את הילדים מהעולם.. זאת אומרת את הברזילאים שהיו בכמויות כי חוץ מהם היו יפנים סינים וטיוואנים שדיברנו איתם מעט מאוד..

עם הברזילאים כבר התחברנו ממש מהיום הראשון ומאז לא עזבנו אחד את השני לרגע, יצאנו לכל המקומות ביחד, בפעילות ערב היינו ביחד, בזמן הפנוי, בחדר אוכל, בקיצור כל הזמן.Smileys

ביום השני היה לנו את המבחני רמה לכיתות ולאחר מכן נסענו למליבו אחד החופים השווים! היינו שם כמה שעות ואז הלכנו להסתובב באזור ליד הים ואחרי שעתיים בערך חזרנו לאוניברסיטה לארוחת ערב ולפעילות.

ביום השלישי הגענו לכיתות החדשות שבהם למדנו למשך כל השבועיים (חוץ ממני שעברה שבע כיתותSmileys ) ולאחר מכן נשארנו באוניברסיטה למשך כל היום. בימים שנשארנו באוניברסיטה יכלנו ללכת לחדר כושר לבריכה לפעילויות שהמדריכים עושים או סתם להישאר ולשבת עם חברים.. אני בהתחלה חשבתי שבימים שנשאר באוניברסיטה יהיה משעמם אבל ההפך מזה היה כיף בטירוף פשוט סתם לשבת עם כולם לשים רמקול ולצחוק כל היום.

ביום הרביעי לא הלכנו לשיעורים כי מהבוקר נסענו לסיקס פלאגגג' פארק ענקקק עם רכבות הרים מפחידות בטירוף אבל כמובן שעלינו על כולם! היום הזה היה בין הימים הכי כיפים שםSmileys בערב חזרנו לאוניברסיטה לארוחת ערב ופעילות.

ביום החמישי נשארנו באוניברסיטה וכרגיל אותם הדברים שעושים שנשארים באוניברסיטה.. בערב עשינו קידוש רק הקבוצה הישראלית ולאחר מכן היה ערב פרידה מהטייואנים שעוזבים.

ביום השישי הלכנו לשיעורים בבוקר ולאחר מכן נסענו לגרוב שזה מקום קניות בלוס אנגלס, עשינו מלאא שופינג וחזרנו בערב לפעילות.

יום למחרת נסענו לסנטה מוניקה ולווניס ביצ', הסתובבנו שם מלא בחנויות וליד הים וחזרנו בערב לפעילות כרגיל..

ביום השביעי הלכנו לשיעורים בבוקר ולאחר מכן היינו אמורים להישאר באוניברסיטה אבל החליטו לקחת את כל הקמפוס לסופר ענקק שיש בו הכלל מהכלל אז היינו שם כמה שעות טובות, כמובן שהרסנו קצת את הסופר, עלינו על עגלה אחת מלא ילדים והפלנו מלא דבריםSmileys אבל היה כיף לא נורמאלי!
לאחר מכן חזרנו לאוניברסיטה וכמה שעות אחר כך היה פעילות ערב.

ביום השמיני נסענו להוליוודדד לשדרת הכוכבים ולכל החנויות מסביב. כמובן שחרשנו את החניות... ולאחר מכן חזרנו לאוניברסיטה לפעילות ערב..

ביום התשיעי היינו אמורים להישאר באוניברסיטה אבל הצלחנו לשכנע את חן המדריכה לקחת אותנו לבוורלי הילסס! אז נסענו פעם ראשונה בתחבורה ציבורית רק הקבוצה הישראלית והסתובבנו שם האמת לא כל כך הרבה זמן כי יצאנו מאוחר מידי.. אבל כמובן שהספקנו לקנות מלאא.. וכרגיל חזרנו בערב לפעילות באוניברסיטה..

ביום העשירי היינו ביוניברסל סטודיוו, אחד הפארקים השווים (אבל כמובן שלא יותר מהסיקס פלאג') עלינו על מלא רכבות והצטלמנו עם מלא בובות מפורסמות כמו שרק, הארי פוטר וכו'.. חזרנו בערב מותשים ועייפים לאוניברסיטה לפעילות ערב.

יום למחרת נשארנו באוניברסיטה ובערב הלכנו למועדון ענק עם כל הקמפוס לחלוקת תעודות ולמסיבת סיום... היה שמח אבל יותר עצוב.. לא הצלחנו להאמין שבאמת נגמר.. בסוף המסיבה נפרדנו מכל הברזילאים (שעזבו באותו לילה) בחיבוקים, חלקם גם בבכי אבל בציפיה ענקית שנשמור איתם על קשר ונראה אותם עוד פעם או יותר בחיים!!

יום למחרת קמנו ליום האחרון שלנו בלוס אנגלס.. במצב רוח עצוב מאוד שונה מהרגיל, שהברזילאים עזבו.. (בעיקר אני).. אבל לאט לאט הרמנו אחד את השני וניצלנו את היום האחרון טוב מאוד! נסענו לראות את השלט של הוליווד, הצטלמנו מלאא וחזרנו בערב לפעילות ערב אחרונה..Smileys

יום למחרת קמנו בבוקר, נפרדנו מכל המדריכים המושלמיםם שבאמת אי אפשר לשכוח והתארגנו מהר מאוד לצאת לנסיעה הארוכה מאוד שלנו ללאס וגאססס! בדרך ללאס וגאס עצרנו באואטלט לשופינג ולאכול. אחר כך המשכנו את הנסיעה עד למלון שהיה פשוט מושלםם עם חדרים ענקיםם! לא היה לנו כל כך הרבה זמן אז התארגנו ממש מהר ויצאנו לאכול ארוחת ערב בקזינו ואז הלכנו להופעה שברובה בעיקר ישנו כי היינו פשוט גמורים מכל היום הארוך הזה... אחרי ההופעה חזרנו למלון וישר נרדמנו.

יום למחרת קמנו ויצאנו להוברדאם ולגראנד קניון. הנסיעה לשם הייתה ארוכה והיה כל כך חם שרוב הקבוצה העדיפה לחזור כמה שיותר מהר ללאס וגאס.. אז באמת חזרנו יחסית מהר.. הגענו למלון התארגנו מהר ויצאנו לאכול במסעדה מעולה ואחריה יצאנו להסתובב ברחובות של לאס וגאס! ראינו כמה הכל מואר וגדול בטירוףף.

חזרנו למלון בערך בשתיים עשרה וחצי ונשארנו ערים עד חמש בבוקר כל הקבוצה ביחד ובחמש בבוקר יצאנו למיניבוס שלנו ונסענו חזרה ללוס אנגלס לשדה תעופה.. כשהגענו לשדה ישר רצנו למטוס שכמעט איחרנו אליו.. אז גם לא היה לנו זמן בכלל בדיוטי פרי בלוס אנגלס.. קצת התבאסנו אבל לא נורא.. במטוס רובנו נשראנו ערים כי רצינו לנצל את השעות האחרונות שלנו ביחד..
כשהגענו לשדה תעופה בישראל נפרדנו מכולם בבכי ובחיבוקים.. ובידיעה שניפגש עוד עשרות פעמים ונשמור על קשר!

אני רוצה להגיד תודה לחן המדריכה המדהימה שאין כמוהה! היא ישבה עם כל אחד מאיתנו לסחנשים ובאמת עזרה לכל אחד ואחד, הפכה בשבילנו מלא דברים ועשתה הכל שיהיה לנו רק טוב!!

אני ממליצה לכל אחד שאם הוא כבר יוצא לסאמר סקול אז לצאת לסאמר סקול בלוס אנגלס כי זה באמת חוויה שאי אפשר פשוט לתאר!! כל דבר שם וכל שניה פשוט היתה מדהימה! הנסיעות באוטובוסים ששמנו רמקול והיינו עם כל הילדים מהעולם, הפעילויות ערב שהמדריכים באמת השקיעו בהם, היציאות למקומות, הזמן הפנוי, בחדרי אוכל, פשוט בכל דבר!!