אלה

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

אלה וילף

היי ! קוראים לי אלה, אני בת ...

נועם ביטון  (נועמונת)

רויאל סקול מחזור א' איפה מתחילים?! קוראים ...

דניאל לביא  (דניאל )

שלום, קוראים לי דניאל לביא ...

ליהי פנצר

איך אפשר להתחיל לסכם שבועיים ...

יפתח מרוגלין  (יפתח)

אז הגיע הזמן לסכם את החוויה ...

ניצן דיין

לא חשבתי שאני אטוס בגיל 13 ...
היי ! קוראים לי אלה, אני בת 13 ולפני כמה שבועות חזרתי מהסאמר סקול הכי כיפי שיש !

נרשמתי לסאמר סקול יחד עם חברה טובה אבל תוך כדי הכרתי כלכך הרבה ילדים, ונהיינו כולנו חברים טובים!

אחרי מפגש מוקדם לפנות בוקר בשדה התעופה, עלינו על מטוס לאנגליה המהממת...אחרי נסיעה דיי ארוכה, הגענו לבית הספר "רויאל סקול".. מבחוץ הוא נראה כמו טירה מהאגדות!

אחרי ארוחת ערב סבירה, התפזרנו לחדרים !
למרות שהאוכל והחדרים היו פחות מרשימים, חווית הרויאל סקול הייתה ממש מדהימה ! בשבוע הראשון למדנו בבקרים ואחר הצהריים שיחקנו בפעילויות כמו כדור-עף, טניס, כדורגל וכדומה ובשבוע השני, הפוך.

במהלך פעילויות אחר הצהריים הכרנו 2 מדריכים מדהימים בשם פני ואלכס שהיו מקסימים ושיחקו איתנו ולפעמים גם יצאו איתנו לפעילויות בחוץ!

בזמן השיעור - השעה הראשונה הייתה קצת פחות מעניינת אבל בשעה השניה עבדנו על פרויקטים והיה נחמד ממש.

הכי כיף היה לצאת לטיולים מהמרכז, היינו בסיינט אדמונדס, קיימברידג, קולצסטר, פארק ת'ורפ, והיינו בלונדון 3 ימים, בהם ביקרנו במאדאם טוסו, ראינו את המחזמר מלך האריות ובעיקר אכלנו יותר מדיי מקדונלדס/
ביום המלא בלונדון ביקרנו בבאקינגהאם פאלאס, פארק סיינט גיימס, חילופי המשמר, וסיימנו באזור קובנט גארדן היפיפה בלונדון לזמן קניות ואוכל..

המדריכות שהגיעו איתנו מישראל היו מדהימות הן  עזרו לנו תמיד היה לי כיף במיוחד  עם מורן המדריכה שלי שעשינו הרבה דברים ביחד וממש נהנתי איתה
החווית הסמאר סקול היתה חוויה מיוחדת של פעם בחיים

עשינו כיף חיים והכרתי חברים שיישארו איתי הרבה! אני ממש שמחה שהצטרפתי לטיול הזה כי זכיתי לראות מקומות שלא בטוח הייתי מגיעה אליהם וחברים מכל הארץ שלא בטוח הייתי מכירה בלי הסאמר סקול !ממש ממליצה לכם לצאת !