סער

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2018

סער ברלד  (סער)

היי אז קוראים לי סער וגם ...

אמרי אדרי

קוראים לי אמרי אדרי וחגגתי ...

בר סחר  (בר)

היי, קוראים לי בר ואני בת ...

יפתח מרוגלין  (יפתח)

אז הגיע הזמן לסכם את החוויה ...

יוני חוסיד

שלום‚קוראים לי יוני ...

אגם שנקר  (אגמוש)

איך אפשר לסכם חוויה כל כך ...

היי

אז קוראים לי סער וגם אני כמו כל מי שכתב סיפור פה יצא לאחד החוויות המטורפות בחיים שלו - סאמרסקול Smileys

אז כן אני אתחיל מההתחלה.
בדצמבר 2017 סבא וסבתא שלי שאלו אותי אם אני רוצה למתנת בר מצווה לצאת עם בן דוד שלי לסאמרסקול אתם מתארים לעצמכם יואו איזה כיף לך תגיד כן.. אבל אז בכלל לא ידעתי מה זה המושג הזה חשבתי בהתחלה שזה סתם עוד איזה משהו שייפול לי על המחנה קיץ. אחרי שקצת קראתי על הסאמרסקול באתר הבנתי את הדבר הגדול הזה שסבא וסבתא שלי נתנו ליSmileys

לי מלחתכילה לא היה אכפת לאיזה מרכז לצאת העיקר שיש שם וויפי.
בסופו של דבר אני ובן דוד שלי החלטנו לצאת למרכז רויאל סקול. נרשמנו יותר מחצי שנה לפני הסאמרסקול כי סבא וסבתא שלנו כל הזמן היו לחוצים. כבר באפריל 2018 הוסיפו אותי לקבוצת ווטסאפ עם כל מי שישתתף ברויאלסקול 2018 מחזור א'Smileys

התחברתי להרבה ילדים מהקבוצה מהר מאוד דרך הווטסאפ. כשהגענו למפגש

כשבועיים לפני הסאמרסקול התרגשתי רצח!Smileys אחרי כל החוקים המעייפים הכרנו את הקבוצה שלנו ולהגיד לכם את האמת? אם הייתם מסתכלים עליינו מהצד בפעם הראשונה הייתם אומרים לעצמכם זה הקבוצה הכי פחות מגובשת שתראו בחיים שלכם.

התבאסתי מאוד על אותו יום. אז כן סוף סוף הגענו ליום הטיסה ה8.7.2018 קמתי בשלוש לפנות בוקר יצאתי מהבית בארבע בשביל להגיע לטיסה שהיא בכלל בשמונה וחצי?!  Smileys כן ככה זה.. סאמרסקול צריך להיות בשדה תעופה 4 שעות לפני ותמיד דופקים אותך בשעות הכי לא טובות. אז לאחר שעברנו את כל הבדיקות הביטחוניות והדיוטי פרי עלינו על המטוס של אל על ונתחתנו בשעה 11:00 של אנגליה {13:00} של ישראל  Smileys  עד שהגענו למרכז לקח עוד 6 שעות שכוללות יציאה מהשדה תעופה והגעה למרכז.

שהגענו למרכז היינו עייפים רצח אבל כבר התחלנו להתלהב מהיופי של המבנים באנגליה שלא תראו בשום מקום בישראל אפילו לא בשרונה Smileys  סיימנו את היום מותשים והלכנו לישון חשוב להגיד היינו בחדר של 2 ילדים שבוע שלם כ- 3 ילדים והיה צפוף ולא כזה נוח.

עכשיו נדבר קצת על הלימודים כי בכל זאת.. למה סבא וסבתא רשמו אותנו?.. אז כן בחישוב מהיר יוצא שיש לכם בשבועיים כ- 12 שעות לימודים ועוד 12 שעות פרוייקט ולא אם חשבתם שזה יוצא 60 שעות טעיתם וגם אם חשבתם שזה יוצא 30 שעות כמו שכתוב על הדף שאתה מסיים את הבית ספר גם טעיתם בשבוע הראשון אתם מגיעים ביום ראשון ועושים את הטסט ביום השני רק משלישי עד שישי כ- 4 ימים תיהיו בכיתות שלכם ותלמדו רגיל כשעה וחצי לימודים ושעה וחצי פרוייקט ביום בשבוע השני תלמדו מיום שני עד יום חמישי למה? כי ביום שישי יש טסט יציאה שבודק כמה השתפרתם. הלימודים היו כייפים ונהנתי מכל רגע חשוב לומר שקמפוס הפקידו לפחות 3 ילדים ישראליים בכל כיתה עכשיו נדבר על המבחן. המבחן פשוט נוראי!  Smileys

אם אתה חושב שיש לך ניסיון באנגלית ואתה תקבל מעל 80 או 70 במבחן טעית בגדול! המבחן הוא ארוך ומסורבל כ60 שאלות אמריקאיות מעצבנות אוצר מילים גבוה מאוד וניסוח גרוע מאוד. אבל לא נורא לא באתי בשביל המבחן Smileys

נעבור קצת לאוכל. האוכל בשבילי היה בינוני לא ציפיתי למשהו שהוא יותר מפסטה וזה מה שקיבלתי פשוט פסטה בבוקר יש רק קורנפלקס ובייגלה בלי טעם ורק בערב לפעמים יש אוכל טעים. בימי שישי בערב עשינו קידוש קצר.

הדבר הבא שאני רוצה לדבר עליו הוא הטיולים. בסך הכל נהניתי מהטיולים והיה ממש כיף הצד שרע שלפעמים לא ידעו לאן הולכים אפילו פעם אחת נאבדנו לרבע שעה בלונדון ואף אחד לא שם לב הזמנים לא היו טובים (בלונה פארק נתנו לנו 4 שעות שכל מתקן צריך לחכות שעה וחצי) וכל הזמן כל הקבוצה רצתה שופינג.. שזה קצת עצבן לפעמים אז ככה נעבור על הטיולים אחד אחד בטיול הראשון היינו בעיירה שאני לא יודע כל כך מה השם שלה (עיירה קטנה) טיול של כמה שעות בודדות הסתובבנו שם בכנסייה וראינו את העיירה והמבנים הישנים ולאחר מכן כחצי שעה שופינג, בטיול ביום שבת הראשון נסענו לקיימברידג ביקרנו שם גם בכנסייה ובפארק ובארמון קטן כזה ולאחר מכן כ4 שעות שופינג! הטיול של יום ראשון הראשון - טורפ' פארק,לונה פארק.. הנסיעה הלוך חזור הייתה יותר מהזמן שהיינו שם וזה פשוט מבאס!  Smileys  הפארק שם מדהים ולפעמים הבאות צריך שמונה שעות מינימום.

הטיול של יום רביעי השני היה לקולצ'סטר! היה מאוד כיף בקולצסטר עשינו שם סיור ואחרי זה שופינג של שעה וחצי שבכללי לפי דעתי קולצסטר היה הכי כיף השופינג! יום חמישי לאחר מכן נסענו ללונדון למאדם טוסו היה ממש מבאס היינו בפנים רק כשעה וחצי וחיכינו בתור לפחות שעה! לאחר מכן הלכנו להצגה של מלך האריות שהיה ממש מגניב לא תראו כאלה בארץ ושווה כל רגע.

הטיול של יום שבת השני, טיול שלם ללונדון אז כן נסענו ללונדון ליום שלם הגענו אכלנו קצת עשינו שייט בנהר התמזה היה פשוט מדהים! עלינו על הלונדון איי עשינו צחוקים הספקנו לאבד לרבע שעה ולראות את הביג בן בשיפוצים, לאחר מכן הסתובבנו ליד הפארק הלאומי Smileys

וראינו ארמונות מלוכה עם שומרים שמחליפים משמרות שזה פשוט מדהים. שופינג קטן ויאללה חזרנו.

הטיול האחרון הטיול של יום הטיסה  בעצם הטיול הכי מבאס נסענו כשעתיים וחצי בשביל ללכת לשירותים ל45 דקות ללכת למקדולנלדס ל- 45 דקות וכמובן לאחר לאוטבוס...

אחרי שדיברנו על הטיולים אני אדבר על הפעילויות אחר הצהריים ובערב קודם כל שתדעו. שבוע אחד יש לימודים בבוקר ופעילויות אחר הצהריים ושבוע אחרי זה הפוך, אז ככה יש כ3 שעות פעילויות כל יום + פעילות ערב של שעתיים שהם הכי כפיות יש פעם בשבוע דיסקו אחד הכייפים!! ועוד פעילויות מגניבות ביותרSmileys

עכשיו נדבר קצת על המדריכים שם, הם פשוט מדהימים התחברנו אליהם מאוד והם גם אליינו היה כיף מכל רגע להיות איתם ולעבור איתם את הטיולים או הפעילויות.

לדבר אחד לפני האחרון אני רוצה לסכם את כל הדברים הלא טובים שהיו ברויאל סקול 2018.

החדרים היו קטנים ושבורים בלי מיזוג ונכנסים מלא חרקים בלילה אי אפשר להדליק את האור, האוכל, המבחן, הזמנים, שהאיטלקיות עזבו באמצע, ושזה רק 15 ימים ולא 2000!

לדבר האחרון השארתי את הדבר הכי טוב הקבוצה היישראלית והקבוצות משאר המדינות אז ככה, התחברנו אחד לשניי בקבוצה היישראלית והיה ממש כיף אבל הנושא העיקרי הוא המדינות האחרות!Smileys

אז התחברתי מאוד אל ילדים במדינות האחרות: ספרד,איטליה,צרפת,קוסטה ריקה,רוסיה וסין וחבל שלא היו עוד מדינות להכיר. חשוב להגיד שאנחנו עדיין שומרים על קשר באפליקציות החברתיותSmileys

נ.ב. מי שעושה ריצות ביום יום זה אפשרי לעשות שם ריצות אני אישיתי עשיתי כ10 ימים.

לסיכום סאמרסקול- רויאל סקול 2018 היה אחד החוויות הכי מטורפות שעשיתי בחיים ואני מקווה לחזור עוד פעם!Smileys