ים

• מרכז: ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17
  • יצאתי בקיץ: 2018

ים לאון

לסכם את השלושה שבועות המדהימים ...

שירה שרון   (שירה)

היה לי ממש כיף והכרתי מלא ...

אוהד בכר  (בכר)

שלום שמי אוהד בכר ואני מבאר ...

שובל סורני  (שובל)

טוב... אז מאיפה מתחילים...אני ...

מחמוד שמאלי

אני לא יכול להסביר כמה נהניתי ...

שי גילקוב

אז ככה קוראים לי שי גילקוב  ...

לסכם את השלושה שבועות המדהימים האלו לסיפור אחד יהיה מאוד קשה.

קוראים לי ים ואני בת 17. לפני שבוע חזרתי מסאמר סקול בניו יורק ובוסטון.
שבועיים לפני הטיסה התרחש מפגש בו יצא לי להכיר לראשונה את המדריכות המדהימות שלנו ואת הילדים המושלמים שטסו איתי.

כבר בשדה התעופה התחברנו, הטיסה הארוכה הועברה בצחוקים ובעיקר בשינה. נחתנו בבוסטון, הגענו לקמפוס של האוניברסיטה של בוסטון, וכמובן שבמקום לנוח הבנות יצאו עם אחת מהמדריכות של ארדמור לטרגט וגם העברנו לעצמנו סיור ברחבי הקמפוס הענק של האוניברסיטה.

ביום השני עברנו מבחני רמה ולפי התוצאות חילקו אותנו לפי כיתות עם מגוון תלמידים מכל רחבי העולם.

אם אתחיל לפרט את כל מה שעשינו לפי יום הסיפור לא יגמר, אבל בעיקרון למדנו כל יום אנגלית בצורה מהנה עם המורים של ארדמור במשך שלוש שעות ואז יצאנו לטייל ברחבי בוסטון, טיילנו באיצטדיון הרד סוקס, מרכזי קניות שונים, אוניברסיטת הווארד וMIT וגם שטנו וצפינו בליוויתנים. השבוע הראשון טס לנו וכבר הגיע הזמן להגיע לניו יורק.

בניו יורק היה מדהים, הכרנו את אנה המדריכה המהממת שחברה למאי המדריכה המהממת שלנו שהייתה איתנו מבוסטון, בניו יורק היה אפילו מדהים יותר מבבוסטון, זו הייתה חוויה שבחיים אני לא אשכח עם ילדים שאני אוהבת כאילו הם האחים האמיתיים שלי, אני אתגעגע ותודה לקמפוס על החוויה הכי מושלמת בעולם!